Υπάρχουν μπουζοκαλώδια (υψηλής τάσης); Δεν κουμπώνουν απ'ευθείας οι πολλαπλασιαστές στα μπουζί;
Υπάρχουν μπουζοκαλώδια (υψηλής τάσης); Δεν κουμπώνουν απ'ευθείας οι πολλαπλασιαστές στα μπουζί;
κοίτα για το "μοτέρ ρελαντί" έχει μέσα ένα σερβο που ψιλοκολλάει... μικροπροβληματάκια παρουσίασε και στο δικό μου αυτοκίνητο peugeot 206 και στου πατέρα μου το xsara (ίδιο μοτέρ)
φανατικος αντιαεικινηστης....
δεν επιτρεπω την εξελιξη γιατι εχω πετρελαια...
Αν θυμαμαι καλα το προβλημα ειναι ποιο εντονο οταν ειναι ζεστο παρα οταν ειναι κρυο,σωστα;
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε
Στα δικα μου μόλις κρυώσει ο καιρος εμφανιζεται γιατι πιστευω τοτε σκληραίνει η "βρωμια-γρασιλα"που πιανει πάνω στο σέρβο... Αν δουλεψει κανα μισαωρο το αμαξι μετα δεν υπαρχει θεμα μεχρι να κρυωσει....
windmill82 (19-11-15)
Έχεις συλλεκτικό αυτοκίνητο, σωστά;
Ντιστριμπιτέρ σημαίνει μηχανικό αβάνς και χωρίς λεπτομερή έλεγχο κινητήρα. Πρέπει να έχουν καταργηθεί εδω και 30 χρόνια περίπου.
Μετά υπήρξε έκδοση με 2 πολλαπλασιαστές που ελεγχόντουσαν από ECU και σπινθήριζαν σε 2 χρόνους στον κάθε κύλινδρο (είχαμε μπουζοκαλώδια) και μετά με απ'ευθείας πολλαπλασιαστής στο μπουζί.