Παράθεση Αρχικό μήνυμα από jason3296 Εμφάνιση μηνυμάτων
...και αρχησε να βγαζει καπνο απο καπου(δν ξερω ακομα που).Το ξαναεβαλα και μετα απο λιγο ξαναβγαζει καπνο.παλι με 9.5 v υπαρχει γιατρια η να το πεταξω?
κάποιοι ρωτάνε για μια μέτρηση τάσης που τους ζητάω να κάνουν "που να συνδέσω το κόκκινο και που το μαύρο"

τώρα εδώ τι να απαντήσω;
από που βγαίνει ο καπνός;
ή να πω πόσο πολύτιμο είναι το τροφοδοτικό σου;