Πριν απο 2,5 χρόνια-το καλοκαιρι του 2012-είχα υποψιαστεί κι εγω κατι τέτοιο. Όσον αφορά τη ΔΕΗ τώρα στο γραφείο που ρώτησα επειδη υποψιαζόμουν τον μετρητή, η απάντηση του υπεύθυνου ήταν ότι μπορουμε να ερθουμε -νομιζω μου ειχε πει ότι πρέπει να κανω αιτηση αλλα δεν ειμαι σίγουρος-και σε περίπτωση που διαπιστώσουν πρόβλημα στο μετρητή θα τον αλλάξουν χωρίς καμια χρέωση. Σε αντίθετη περίπτωση θα χρεωθώ 50 ευρώ για την επισκεψη.Για την ιστορία δεν εγινε τίποτα τελικά. Αυτά για να ξέρετε....