Το μαύρο καλώδιο στο L και το μπλε στο Ν θα συνδέσεις
Το μαύρο καλώδιο στο L και το μπλε στο Ν θα συνδέσεις
Τί σημασία έχει αν η φάση και ο ουδέτερος είναι ανάποδα; Πάλι 230V δεν έχει; Θα κουμπώσεις το καινούριο PTC στον συμπιεστή, στο C του PTC θα ενώσεις το μαύρο καλώδιο του θερμικού και θα δώσεις τροφοδοσία στο ελεύθερο άκρο του θερμικού και στο Ν του PTC ή στο βυσματάκι που είναι ακριβώς από κάτω και έχει τον αριθμό 2 (αυτό είναι εσωτερικώς ενωμένο με το Ν που είναι από πάνω).
Ok καταλαβα.
παιδια ζητω συγνωμη για τις απανωτες ερωτησεις,αλλα φοβαμαι μην κανω καμια βλ@κια.
δηλαδη η παρακατω φωτο που ειναι η υπαρχουσα συνδεσμολογια(απο το εργοστασιο)δεν λειπει ενα καλωδιο ακομα,που πρεπει να συνδεθει στην αλλη ακρη του ptc(απεναντι απο το μαυρο)?
εγω δηλαδη θα ακολουθησω το παρακατω σχεδιο για το νεο ptc?
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη G.POL : 25-02-15 στις 17:52
g.pol
Δεν χρειάζεται να βάζεις @ στη λέξη "βλακεία"...
Όχι, διότι το δεύτερο άκρο του PTC από το οποίο φαίνεται ότι λείπει καλώδιο, είναι ενωμένο με το άκρο της περιέλιξης εκκινήσεως του συμπιεστή μέσω του βύσματος που είναι ενσωματωμένο στο "κουτάκι" του PTC καθώς το κουμπώνεις πάνω στον συμπιεστή.
ΟΧΙ. Το σχήμα είναι τελείως λάθος. Το τριπολικό βύσμα του συμπιεστή έχει γράμματα C, S, M (αν έχει άλλα γράμματα πες). Λοιπόν θα κουμπώσεις επάνω στον συμπιεστή το κουτάκι του PTC. Το ένα καλώδιο των 230V θα πάει στο μοναδικό βύσμα του θερμικού, το ενσωματωμένο καλώδιο του θερμικού θα πάει στο C του συμπιεστή, και το δεύτερο καλώδιο των 230V θα πάει στο Μ του συμπιεστή. Αυτό είναι όλο. Πρόσβαση στα άκρα του συμπιεστή που σου έγραψα έχεις βέβαια μέσω των βυσμάτων που είναι πάνω στο κουτάκι του PTC, τα οποία είναι ακριβώς στις ίδιες θέσεις με τα αντίστοιχα άκρα του βύσματος του συμπιεστή.
Χαζομάρα μου που δεν του είπα να βάλει κλασσικό ρελέ (της παλιάς εποχής ) να ξεμπερδεύει . Και η σύνδεση θα γινόταν όπως στην εικόνα (αλλά το ρελέ θα τοποθετηθεί ανάποδα με το πηνίο προς τα κάτω αλλιώς δεν μπαίνει . Και το θερμικό στην επάνω επαφή (που είναι ο "γενικός" του μοτέρ) .
Τι την θέλαμε την "νέα τεχνολογία " και μας πιάνουν τον κώλο ? τα παλιά ρελέ έχουν εγγύηση 200 χρόνια ενώ τα "ηλεκτρονικά " αν θα δουλέψουν την επόμενη μέρα.
Papas00zas (26-02-15)