Ε τότε κοιτάς στο μοτέρ μεριά για καρβουνάκια και αν θέλουν αντικατάσταση
Ε τότε κοιτάς στο μοτέρ μεριά για καρβουνάκια και αν θέλουν αντικατάσταση
Στο μοτερ καταληγουν 6 καλωδια ολα χρωμα γκρι. Η πλακετα απο οπου ξεκινουν εχει τα εξης νουμερα "1.2-1.3-1.4-1.5-1.6-1.7". Η πλακετα εχει στοιχεια ΑΚΟ 544165. Τι θα μπορουσα να μετρησω με το πολυμετρο σε σχεση με τις τασεις που πρεπει να πηγαινουν στο μοτερ για να αποκλεισω αλλο πιθανο προβλημα και εαν ειναι ολα ο.κ να ελενξω στη συνεχεια τα καρβουνακια που δεν ξερω ουτε που ακριβως εινα στο μοτερ,αλλα ουτε και πως θα τα βγαλω.Ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντηση.
Δεν γνωρίζω τα πιν στα συγκεκριμένα στοιχεία που δίνεις αλλά από τις 6 επαφές πρέπει να βρεις ποια είναι τα 2 με τα καρβουνάκια και ποια τα 2 με το τύλιγμα του στάτορα .. και ποια τα 2 του ταχόμετρου (που δεν μας ενδιαφέρουν ) , και δεδομένου ότι το ένα άκρο από τα καρβουνάκια συνδέεται στο ένα άκρο του τυλίγματος και το άλλο άκρο του τυλίγματος καταλήγει στο τελευταίο καρβουνάκι (σύνδεση σειράς ) εννοείται πρέπει να μετρήσεις για τάση στα 2 τελικά άκρα των παραπάνω που εξήγησα . Το μοτέρ φαντάζομαι δεν είναι από αυτά που έχουν τα καρβουνάκια τους εξωτερικά , αλλά κλειστά μέσα στα καπάκια του μοτέρ και πρέπει να ανοιχτεί.
Με το παρακάτω που λες μάλλον με μεγάλες πιθανότητες τα καρβουνάκια θα φταίνε .
τέτοιο δεν είναι το μοτέρ?"Τραβαει νερο κανονικα,ακουγεται το τικ-τακ που δινει εντολη για περιστροφη του μοτερ ,το μοτερ δεν περιστρεφεται,το προγραμμα συνεχιζει κανονικα,
http://sparesonweb.co.uk/shop/motor-...ng-28030p.html
Αν ναι αυτό τα έχει τα καρβουνάκια εσωτερικά (δεν φαίνονται) , αλλά αν θέλεις να σου πως με λεπτομέρειες πως να το ανοίξεις κτλ
O.K ,Θα κανω μετρησεις συμφωνα με οσα μου γραφεις και θα σου στειλω και φωτογραφιες αυριο. Ευχαριστω.....
στα περισσότερα SIEMENS με καρβουνάκια , αυτά καταλήγουν στις 2 μεσαίες επαφές του μοτέρ από τις 6 που έχει ενεργές , αν έχεις ωμόμετρο μπορείς να το μετρήσεις εκτός πρίζας αν κλείνουν κύκλωμα μεταξύ τους ξεκούμπωσε τον κονέκτορα από το μοτέρ πρώτα
Στο δρόμο προς την κορυφή μην ποδοπατάς τους ανθρώπους που θα βρεθούν μπροστά σου. Πάρε τους μαζί σου!
Στελνω φωτογραφιες του πλυντηριου(μοτερ καλωδια πλακετα) μηπως βγαλουμε καμια ακρη.Το μοτερ που μου εστειλες πρεπει να ναι διαφορετικο.Πες μου αν γνωριζεις που μπορει να βρισκονται τα καρβουνακια.![]()
Όχι δεν είναι διαφορετικό το μοτέρ (το ίδιο είναι με εγκλωβισμένα τα καρβουνάκια) που έδειξα παραπάνω.
Αν ήταν με εξωτερικά καρβουνάκια θα ήταν όπως στο παρακάτω βίντεο και θα ήταν πιο απλά τα πράγματα στην αλλαγή τους.
https://www.youtube.com/watch?v=N_r8d93xPYw
Κρίνοντας από τις φωτογραφίες στην περιοχή της φισέτας (καρβουνιές / σκόνες κτλ μάλλον θα έχουν "πατώσει " τα καρβουνάκια χωρίς να είμαι και απόλυτος αλλά αξίζει να τα ρίξεις και μια ματιά δεν έχεις να χάσεις και πολλά)
1) Θα βγάλεις φισέτα και το καλώδιο γείωσης και τις 2 βίδες όπου πιάνεται το μοτέρ πάνω στην μαντεμένια πράσινη βάση , και θα το βγάλεις το μοτέρ συρταρωτά όπως στο βίντεο παραπάνω.
2) Στην παρακάτω φωτογραφία θα σημαδέψεις με μαρκαδόρο τα νούμερα 1-2-3-4 (για να μην μπερδέψεις τα καπάκια του μοτέρ με τον στάτορα και δεν πρέπει ή δεν μπαίνουν αλλιώς)
3) Θα βγάλεις τις βίδες 5-6 (έχει 4 βίδες συνολικά με προφίλ αστεράκι)
4) Όταν ανοίξεις τα καπάκια στο πίσω μέρος (με κίτρινο κύκλο που σημείωσα ) και εσωτερικά είναι ένα άσπρο πλαστικό πλαίσιο όπου κάθονται τα καρβουνάκια (και αυτό θα ξεβιδωθεί με επιπλέον βίδες 1-2-3).
Να προσέξεις το σημείο 4 (στην φωτό) είναι οι επαφές που κουμπώνουν στην μπομπίνα να μην τις στραβώσεις .
Από πίσω ακριβώς αλλάζεις τα καρβουνάκια (τα γνήσια της Βοsch και μην πειραματίζεσαι με άλλα)
Το δυσκολότερο από όλα είναι όταν θα μπεί και πάλι το πίσω καπάκι με τα νέα καρβουνάκια (ότι επειδή τα ελατήρια σπρώχνουν τα καρβουνάκια ) δεν θα σε αφήσει να το βάλεις να κουμπώσει πάνω στον συλλέκτη του ρότορα και πρέπει να τραβήξεις τα ελατήρια έξω (όσο χρειάζεται ... εγώ το κάνω με 2 κλωστές έξω έτσι ώστε να είναι ανοικτά έξω τα καρβουνάκια και να μπορέσει να μπει στον συλλέκτη ανεμπόδιστα ... μόλις βιδωθεί το καπάκι ελευθερώνεις τις κλωστές για να πατώσουν τα καρβουνάκια πάνω στον συλλέκτη)
Τα ελατήρια που έχουν αυτά τα μοτέρ (δεν είναι εκείνα τα σπιράλ ελατήρια που συνηθίζονται αλλά σε σχήμα σαλίγκαρου .. που κάνουν την ίδια δουλειά αλλά θέλουν προσοχή καθώς είναι κάπως πιο ευαίσθητα μην σπάσουν κτλ)