Το θερμικό κόβει . και αυτό γιατί υπάρχει κάποιο πρόβλημα στο μοτέρ.
στο μοτέρ υπάρχουν 2 τυλίγματα , ένα εκκίνησης και ένα λειτουργίας
Όπου Α - Β το ένα τύλιγμα (εκκίνησης) και Α - Γ (λειτουργίας) ... δηλαδή 2 αντιστάσεις τυλιγμάτων ξεχωριστές , το Α (είναι ο γενικός ουδέτερος)
Το παρακάτω βίντεο εξηγεί την ωμομέτρηση με πολύμετρο εξετάζοντας τις 2 αντιστάσεις ξεχωριστά (Α+Β και Α+Γ) και το άθροισμα των 2 αυτών αντιστάσεων πρέπει να συμφωνεί στο (Β+Γ)
https://www.youtube.com/watch?v=5LvTdvyIFyg
Σε περίπτωση που δεν συμφωνεί . το αυτονόητο είναι ότι κάποια από τις 2 αντιστάσεις (τύλιγμα είναι Died)
Αν συμφωνούν τότε μπορεί να έχει καλά τα τυλίγματα αλλά να έχει μηχανικό πρόβλημα στο μοτέρ (στην περίπτωση αυτή πάλι θα κόψει το θερμικό ) γιατί θα ανέβουν υπερβολικά τα αμπέρ με αποτέλεσμα να ζεσταθεί το διμεταλλικό του θερμικού (στην φωτογραφία το στρόγγυλο που γράφει ΒΡ10) .
Σε περίπτωση που υπάρχει και πυκνωτής (δίπλα στο μοτέρ) και (υποθέτουμε προβληματικό πυκνωτή) τότε και πάλι θα κόψει το θερμικό εξαιτίας του ότι δεν μπορεί να ξεκινήσει το μοτέρ με χαλασμένο πυκνωτή. (ή δεν θα ξεκινήσει καθόλου)