Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    δημητρης
    Εγγραφή
    Jul 2014
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από thm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιθανά προβλήματα:
    Δοκιμάζουμε πάλι το προηγούμενο βήμα αφού αντικαταστήσουμε τον πυκνωτή με έναν ΙΔΙΟ - εάν βέβαια έχουμε ανταλλακτικό πυκνωτή μαζί μας. Εάν και με καινούργιο πυκνωτή δεν δουλεύει το μοτέρ τότε μάλλον το πρόβλημα είναι με τα τυλίγματα ή το θερμικό του.
    συνηθως εχει και το μοτερ πυκνωτη εκτος της πλακέτας ?
    εχω ενα παρόμοιο προβλημα
    με πλακέτα http://www.acsys1.gr/products/autote...pic-2001/index
    και μοτερ http://voleda.fr/moteurs-simu-centra...40-af-373.html

    στο κατεβασμα και μονο , μπλοκάρει ο ρελες , δίνει ταση , αλλα ακουγεται μονο ενα ελαφρυ βουητο , οταν την βοηθάω λίγο με το χέρι , ξεκινά αμεσως και κατεβένει.

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    -
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Μάνδρα Αττικής
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Σε όσα κεντρικά μοτέρ ρολλών (όπως και αυτό το SIMU) έχω δει, ο πυκνωτής βρίσκεται στο σώμα του μοτέρ.

    Το πρόβλημα μπορεί πράγματι να είναι ο πυκνωτής. Εάν αλλαξεις μεταξύ τους θέση στα καλώδια OPEN και CLOSE στην μεριά της πλακέτας τότε κάνει το ανάποδο? (δηλαδή κατεβαίνει εύκολα αλλά ανεβαίνει δύσκολα ?) Εάν ναι, είναι πολύ πιθανό το πρόβλημα να είναι ο πυκνωτής. Εάν όχι, ίσως το ρολλό σκαλώνει κάπου ή το πλακετάκι μέσα στο μοτέρ που ξεμπλοκάρει το ηλεκτρόφρενο όταν το μοτέρ παίρνει ρεύμα δεν λειτουργεί σωστά.

    Δοκίμασες πως δουλεύει το ρολλό στην χειροκίνηση ανεβαίνει/κατεβαίνει εύκολα χωρίς μαγκώματα? Εάν το αφήσεις στη μέση, είναι ζυγισμένο ή ανεβαίνει/κατεβαίνει ανεξέλεγκτα.

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    δημητρης
    Εγγραφή
    Jul 2014
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από thm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε όσα κεντρικά μοτέρ ρολλών (όπως και αυτό το SIMU) έχω δει, ο πυκνωτής βρίσκεται στο σώμα του μοτέρ.

    Το πρόβλημα μπορεί πράγματι να είναι ο πυκνωτής. Εάν αλλαξεις μεταξύ τους θέση στα καλώδια OPEN και CLOSE στην μεριά της πλακέτας τότε κάνει το ανάποδο? (δηλαδή κατεβαίνει εύκολα αλλά ανεβαίνει δύσκολα ?) Εάν ναι, είναι πολύ πιθανό το πρόβλημα να είναι ο πυκνωτής. Εάν όχι, ίσως το ρολλό σκαλώνει κάπου ή το πλακετάκι μέσα στο μοτέρ που ξεμπλοκάρει το ηλεκτρόφρενο όταν το μοτέρ παίρνει ρεύμα δεν λειτουργεί σωστά.

    Δοκίμασες πως δουλεύει το ρολλό στην χειροκίνηση ανεβαίνει/κατεβαίνει εύκολα χωρίς μαγκώματα? Εάν το αφήσεις στη μέση, είναι ζυγισμένο ή ανεβαίνει/κατεβαίνει ανεξέλεγκτα.
    Ευχαριστώ για την αμεση απαντηση σου.
    θα δοκιμασω να αλλαξω τα open/close καλωδια.
    Στην χειροκίνητη δουλευει μια χαρα , ελαφρια. Επίσης αν το σταματησω στη μεση καθως ανεβαίνει , μετα κατεβαίνει μια χαρα. Φαίνεται πως οταν είναι πανω απο ένα όριο ανεβασμενω (4/5) και πανω δεν κατεβαινει χωρις βοηθεια στην αρχη.(γι'αυτο σκευτομαι τον πυκνωτη εκκινησης)
    Στην μεση (χειροκίνητα) εινια ζυγισμένο.
    Μπορώ να λυσω το μοτερ ενω είναι πανω στην πόρτα , να δω την πλακετα ή θα μου πεσει όλο κάτω ?
    Θα φώναζα επαγγέλματια , αλλα μαλλον ο "επαγγελματίας" θα που πει "αλλαγη το μοτερ"

  4. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    -
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Μάνδρα Αττικής
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Όταν το ρολλό είναι κατεβασμένο, το μοτέρ φαίνεται. Δεν χρειάζεται να το λύσεις (στα περισσότερα μοτέρ). Συνήθως ο πυκνωτής καλύπτεται από κάποιο πλαστικό κάλυμμα ή είναι πιο πίσω από την πλακετούλα. Εάν σου δίνει χερι, η αλλαγή του δεν πρέπει να είναι δύσκολη. Υπ'όψιν ότι ο πυκνωτής δεν είναι απαραίτητο να φαίνεται "σκασμένος" (με διαρροές, βαθουλώματα, καρούμπαλα κλπ) για να είναι χαλασμένος. Πολλές φορές δεν φαίνεται τίποτε εξωτερικά.

    Τώρα που σκέφτομαι την απάντησή μου. Εάν εναλλάξεις OPEN και CLOSE δεν μπορείς σίγουρα να διαγνώσεις οτι το πρόβλημα είναι ο πυκνωτής (μπορεί να είναι και το ξεμπλοκαρισμα του ηλεκτρόφρενου από την πλακετούλα). Μπορείς όμως να δεις ότι το πρόβλημα δεν είναι ο πίνακας (πχ καρβουνιασμένες επαφές ρελέ που μειώνουν την αγωγιμότητα).

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας