Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα,
    Φίλε μου δεν μας είπες τι τύπος γκαραζόπορτας είναι (ρολό, συρόμενη, ανοιγόμενη, η αυτή με την αλυσίδα και τα τετράγωνα φύλλα) ?
    Πες μας αρχικα γιατι εμεις δέν μπορούμε να ξέρουμε τι έχεις εσύ ή τι βλέπεις (μια φωτογραφία ίσος να βοηθούσε)!!!

  2. #2
    Το avatar του χρήστη Solinas
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    ΒΟΛΟΣ
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από PanagiotisHlektrlogos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα,
    Φίλε μου δεν μας είπες τι τύπος γκαραζόπορτας είναι (ρολό, συρόμενη, ανοιγόμενη, η αυτή με την αλυσίδα και τα τετράγωνα φύλλα) ?
    Πες μας αρχικα γιατι εμεις δέν μπορούμε να ξέρουμε τι έχεις εσύ ή τι βλέπεις (μια φωτογραφία ίσος να βοηθούσε)!!!
    εχεις δικιο φιλε αλλα και εγω δεν το εχω δει ακομη ειναι συρομενη η πορτα

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    -
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Μάνδρα Αττικής
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Πιθανά προβλήματα:
    1) Βλάβη στον ηλεκτρονικό πίνακα ελέγχου (το "τακ" θα μπορούσε να είναι από το ρελέ που ενεργοποιεί τον φανό και όχι από κάποιο από τα ρελέ που σχετίζονται με την τροφοδοσία του μοτέρ), περιλαμβανομένων χαλασμένων ρελέ (πχ με καμένες επαφές οπότε και πάλι το "τακ" δεν αποδεικνύει κάτι)
    2) Κακή επαφή κλέμας στον πίνακα ελέγχου, καλώδιο μοτέρ που δεν κάνει καλή επαφή (περιλαμβάνονται και τα καλώδια του πυκνωτή εάν είναι μοτέρ AC)
    3) Χαλασμένος πυκνωτής (εάν είναι μοτέρ AC)
    4) Καμμένη περιέλιξη ή χαλασμένο θερμικό
    5) Πολλή μεγάλη πτώση τάσης (συνήθως καλώδιο τροφοδοσίας με πολλές οξειδώσεις) ή μεσολάβηση μετασχηματιστή απομόνωσης που δεν επαρκεί για το συνολικό φορτίο.

    Για AC μοτέρ, ελέγχουμε ως εξής:
    - Κόβουμε το ρεύμα
    - Αποσυνδέουμε μόνο τα 3 καλώδια του μοτέρ (COMMON, OPEN και CLOSE με τον πυκνωτή) από τον πίνακα ελέγχου (σημειώνουμε όμως πρώτα ποιά καλώδια πάνε που για να μπορούμε έπειτα να τα ξανασυνδέσουμε στην θέση τους)
    - Συνδέουμε το ρεύμα και δίνουμε εντολές για άνοιγμα και κλείσιμο. Εννοείται ότι ελέγχουμε πρώτα πως έχουμε συνδέσει σωστά φωτοκύτταρα, εντολές STOP κλπ και έχουμε κάνει σωστά τις ρυθμίσεις και τον προγραμματισμό του. Τώρα θα πρέπει με το δοκιμαστικό να βλέπουμε, ανάλογα με το εάν το μοτέρ κάνει άνοιγμα ή κλείσιμο, τάση στην επαφή OPEN ή CLOSE αντίστοιχα. Εάν όχι, έχουμε πρόβλημα με τον πίνακα ελέγχου.
    - Κόβουμε το ρεύμα
    - Φέρνουμε χειροκίνητα την πόρτα στην μισάνοιχτη θέση και την μπλοκάρουμε εκεί. Βεβαιωνόμαστε ότι όσο κάνουμε δοκιμές δεν θα περάσει κανείς από το άνοιγμα.
    - Εάν μπορούμε, και για να αποκλείουμε τυχόν προβλήματα με πτώση τάσης κλπ, συνεχίζουμε τις δοκιμές (τα επόμενα βήματα) χρησιμοποιώντας ρεύμα που παίρνουμε με μία μπαλαντέζα από μία ανεξάρτητη παροχή ρεύματος.
    - Δίνουμε ρεύμα και βεβαιωνόμαστε ότι έχουμε συνδέσει σωστά φάση και ουδέτερο (ότι ο ουδέτερος του ρεύματος συνδέεται με το COMMON του μοτέρ - δηλαδή ότι, όταν συνδέσουμε το ρεύμα, δεν ανάβει το δοκιμαστικό στην επαφή COMMON του μοτέρ) ώστε να ξέρουμε ότι τα ρελέ ελέγχουν την φάση. άμεσα στο μοτέρ ως εξής (χρησιμοποιούμε μία κλέμα για να κρατήσουμε τα καλώδια στην θέση τους):
    Τα καλώδια των τυλιγμάτων (αυτά που στα άκρα τους συνδέονταν τα άκρα του πυκνωτή και πήγαιναν στις επαφές OPEN και CLOSE πρέπει να συνεχίσουν, και τα 2, να συνδέονται με τον πύκνωτή - συνήθως έχουν μαύρο και καφέ χρώμα). Συνδέουμε τον ουδέτερο του ρεύματος στο καλώδιο που συνδεόταν στην επαφή COMMON (συνήθως έχει γκρι ή μπλε χρώμα). Όταν συνδέουμε την φάση του ρεύματος στο ένα από τα υπόλοιπα 2 καλώδια (αυτά με τον πυκνωτή) το μοτέρ πρέπει να κινείται προς την μία κατεύθυνση και όταν την συνδέουμε στο άλλο πρέπει καν κινείται προς την αντίθετη κατεύθυνση. ΠΡΟΣΟΧΗ: σε καθένα από τα 2 αυτά καλώδια (αυτά με τον πυκνωτή) δίνουμε ρεύμα εναλλάξ - ΟΧΙ ταυτόχρονα.
    - Εάν το μοτέρ κινείται κανονικά και για άνοιγμα και για κλείσιμο, το πρόβλημά μας δεν είναι το μοτέρ. Εάν κάναμε την δοκιμή με ανεξάρτητη παροχή ρεύματος, πρέπει να επεναλάβουμε και με την κανονική παροχή ρεύματος για να δούμε εάν φταίει η παροχή ή όχι. Εάν το μοτέρ δεν κινείται αλλά κάνει ένα ελαφρύ βουητό υπάρχει πιθανότητα να έχουμε ελαττωματικό (ή όχι σωστά συνδεδεμένο πυκνωτή). Δοκιμάζουμε πάλι το προηγούμενο βήμα αφού αντικαταστήσουμε τον πυκνωτή με έναν ΙΔΙΟ - εάν βέβαια έχουμε ανταλλακτικό πυκνωτή μαζί μας. Εάν και με καινούργιο πυκνωτή δεν δουλεύει το μοτέρ τότε μάλλον το πρόβλημα είναι με τα τυλίγματα ή το θερμικό του.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη thm : 27-04-12 στις 12:44

  4. #4
    Το avatar του χρήστη innova
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    101

    Προεπιλογή

    Διαβάζοντας για το μοτέρ της γκαραζόπορτας είδα πως έχει τρία καλώδια από ένα για Open, Close Common.
    Αν έχω υποθέσει σωστά, είναι αντίστοιχα με τα Up, Down, Com που έχει και ο διάδρομος γυμναστικής μου που έχω λυμένο και δεν ξέρω πως να συνδέσω τα 3 καλώδια: άσπρο, κόκκινο και μαύρο!
    Μπορεί κάποιος να δώσει μια βοήθεια;
    εδώ: http://www.howtofixit.gr/forum/showt...948#post534948

    το θέμα μου με φωτογραφίες.

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    δημητρης
    Εγγραφή
    Jul 2014
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από thm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιθανά προβλήματα:
    Δοκιμάζουμε πάλι το προηγούμενο βήμα αφού αντικαταστήσουμε τον πυκνωτή με έναν ΙΔΙΟ - εάν βέβαια έχουμε ανταλλακτικό πυκνωτή μαζί μας. Εάν και με καινούργιο πυκνωτή δεν δουλεύει το μοτέρ τότε μάλλον το πρόβλημα είναι με τα τυλίγματα ή το θερμικό του.
    συνηθως εχει και το μοτερ πυκνωτη εκτος της πλακέτας ?
    εχω ενα παρόμοιο προβλημα
    με πλακέτα http://www.acsys1.gr/products/autote...pic-2001/index
    και μοτερ http://voleda.fr/moteurs-simu-centra...40-af-373.html

    στο κατεβασμα και μονο , μπλοκάρει ο ρελες , δίνει ταση , αλλα ακουγεται μονο ενα ελαφρυ βουητο , οταν την βοηθάω λίγο με το χέρι , ξεκινά αμεσως και κατεβένει.

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    -
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Μάνδρα Αττικής
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Σε όσα κεντρικά μοτέρ ρολλών (όπως και αυτό το SIMU) έχω δει, ο πυκνωτής βρίσκεται στο σώμα του μοτέρ.

    Το πρόβλημα μπορεί πράγματι να είναι ο πυκνωτής. Εάν αλλαξεις μεταξύ τους θέση στα καλώδια OPEN και CLOSE στην μεριά της πλακέτας τότε κάνει το ανάποδο? (δηλαδή κατεβαίνει εύκολα αλλά ανεβαίνει δύσκολα ?) Εάν ναι, είναι πολύ πιθανό το πρόβλημα να είναι ο πυκνωτής. Εάν όχι, ίσως το ρολλό σκαλώνει κάπου ή το πλακετάκι μέσα στο μοτέρ που ξεμπλοκάρει το ηλεκτρόφρενο όταν το μοτέρ παίρνει ρεύμα δεν λειτουργεί σωστά.

    Δοκίμασες πως δουλεύει το ρολλό στην χειροκίνηση ανεβαίνει/κατεβαίνει εύκολα χωρίς μαγκώματα? Εάν το αφήσεις στη μέση, είναι ζυγισμένο ή ανεβαίνει/κατεβαίνει ανεξέλεγκτα.

  7. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    δημητρης
    Εγγραφή
    Jul 2014
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από thm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε όσα κεντρικά μοτέρ ρολλών (όπως και αυτό το SIMU) έχω δει, ο πυκνωτής βρίσκεται στο σώμα του μοτέρ.

    Το πρόβλημα μπορεί πράγματι να είναι ο πυκνωτής. Εάν αλλαξεις μεταξύ τους θέση στα καλώδια OPEN και CLOSE στην μεριά της πλακέτας τότε κάνει το ανάποδο? (δηλαδή κατεβαίνει εύκολα αλλά ανεβαίνει δύσκολα ?) Εάν ναι, είναι πολύ πιθανό το πρόβλημα να είναι ο πυκνωτής. Εάν όχι, ίσως το ρολλό σκαλώνει κάπου ή το πλακετάκι μέσα στο μοτέρ που ξεμπλοκάρει το ηλεκτρόφρενο όταν το μοτέρ παίρνει ρεύμα δεν λειτουργεί σωστά.

    Δοκίμασες πως δουλεύει το ρολλό στην χειροκίνηση ανεβαίνει/κατεβαίνει εύκολα χωρίς μαγκώματα? Εάν το αφήσεις στη μέση, είναι ζυγισμένο ή ανεβαίνει/κατεβαίνει ανεξέλεγκτα.
    Ευχαριστώ για την αμεση απαντηση σου.
    θα δοκιμασω να αλλαξω τα open/close καλωδια.
    Στην χειροκίνητη δουλευει μια χαρα , ελαφρια. Επίσης αν το σταματησω στη μεση καθως ανεβαίνει , μετα κατεβαίνει μια χαρα. Φαίνεται πως οταν είναι πανω απο ένα όριο ανεβασμενω (4/5) και πανω δεν κατεβαινει χωρις βοηθεια στην αρχη.(γι'αυτο σκευτομαι τον πυκνωτη εκκινησης)
    Στην μεση (χειροκίνητα) εινια ζυγισμένο.
    Μπορώ να λυσω το μοτερ ενω είναι πανω στην πόρτα , να δω την πλακετα ή θα μου πεσει όλο κάτω ?
    Θα φώναζα επαγγέλματια , αλλα μαλλον ο "επαγγελματίας" θα που πει "αλλαγη το μοτερ"

  8. #8

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    -
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    Μάνδρα Αττικής
    Μηνύματα
    19

    Προεπιλογή

    Όταν το ρολλό είναι κατεβασμένο, το μοτέρ φαίνεται. Δεν χρειάζεται να το λύσεις (στα περισσότερα μοτέρ). Συνήθως ο πυκνωτής καλύπτεται από κάποιο πλαστικό κάλυμμα ή είναι πιο πίσω από την πλακετούλα. Εάν σου δίνει χερι, η αλλαγή του δεν πρέπει να είναι δύσκολη. Υπ'όψιν ότι ο πυκνωτής δεν είναι απαραίτητο να φαίνεται "σκασμένος" (με διαρροές, βαθουλώματα, καρούμπαλα κλπ) για να είναι χαλασμένος. Πολλές φορές δεν φαίνεται τίποτε εξωτερικά.

    Τώρα που σκέφτομαι την απάντησή μου. Εάν εναλλάξεις OPEN και CLOSE δεν μπορείς σίγουρα να διαγνώσεις οτι το πρόβλημα είναι ο πυκνωτής (μπορεί να είναι και το ξεμπλοκαρισμα του ηλεκτρόφρενου από την πλακετούλα). Μπορείς όμως να δεις ότι το πρόβλημα δεν είναι ο πίνακας (πχ καρβουνιασμένες επαφές ρελέ που μειώνουν την αγωγιμότητα).

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας