Ανοιξα το δικο μου δισκο που ειχε τα ιδια συμπτωματα και μεσα βρηκα ασπρη σκονη αρκετη ποσοστητα και δεν ξερω καν πως μπηκε μεσα αυτη η σκονη
γιατι ο δισκος ειναι αεροστεγως κλεισμενος.
Προφανως λογω της σκονης δεν μπορουνε να διαβαστουνε τα platters και κανει αυτα τα κλικ η κεφαλη.

Συμβουλη μην τον ξαναβαλεις σε λειτουργια γιατι οσο δουλευει γινετε μεγαλυτερη ζημια.
Αν θες τα δεδομενα πρεπει να παει ο δισκος σε ειδικευνο εργαστηριο ανακτησης.