Το super στην ουσία είναι ένας "βραχυκυκλωτήρας" του διακόπτη του θερμοστάτη . Και είναι μόνο για τις πρώτες 24 ώρες λειτουργίας του καταψύκτη (π.χ. έσφαξες ένα γουρούνι ή την πεθερά σου ) .. λόγω και του μεγάλου αρχικού φορτίου της πεθεράς σου το φυγείο πρέπει να δουλέψει πολλές ώρες (χωρίς τις διακοπές του θερμοστάτη) για να μπορέσει να φέρει την ψύξη όσο γίνεται γρήγορα και άμεσα στον καταψύκτη (χωρίς παύσεις από τον θερμοστάτη ) . Οι κανονισμοί (εργοστασίου ) για το super λένε μόνο για 24 ώρες και όχι περισσότερο (μετά το απενεργοποιείς το super - σβηστό λαμπάκι του super ) για να αναλάβει από εδώ και πέρα μόνο ο θερμοστάτης με τις διακοπές του.
Δεν μπορείς να μετρήσεις τάση ... (γιατί και τα 2 καλώδια του θερμοστάτη είναι μόνο φάση ) απλά οι 2 επαφές είναι διακόπτης (όπως διακόπτης λάμπας δωματίου.Στο θερμοστατη απλα μετραω αν δινει ταση ετσι?
δοκίμασα με ένα πολύμετρο και δεν είδα τάση πουθενά. Συνδέωντας το όμως πλέον παρατηρώ ότι το λαμπάκι του φροστ παραμένει αναμμένο αν το πατήσω και απο τον χώρο του μοτέρ ακούγεται ένας σταθερός ήχος όπου μετά απο λίγο ακούγεται ένα τσικ και σταματα. Να είναι ο θερμοστάτης το πρόβλημα?Μάλλον όχι γιατί όπως είπα και παραπάνω (είχες ενεργοποιημένο το super) οπότε θέλει δεν θέλει και με χαλασμένο θερμοστάτη θα έπρεπε να δουλεύει .Να είναι ο θερμοστάτης το πρόβλημα?
Αυτό το τσικ .. σημαίνει ότι το θερμικό του μοτέρ (αισθάνεται μια υπερβολική ένταση ρεύματος ) από κάποια αιτία ... μπορεί να είναι α) το ίδιο θερμικό πάνω στο μοτέρ β) Μπορεί το θερμικό να είναι καλό αλλά το τσικ να προέρχεται από 2η αιτία π.χ. αρπαγμένο τύλιγμα μοτέρ ή μπλοκάρισμα του μοτέρ
Λογικά πρέπει να εξετάσει κάποιος το μοτέρ (αμπεροτσιμπίδα) αν το ρεύμα που τραβάει (ρεύμα στην εκκίνηση και λειτουργία ) είναι σωστά σύμφωνα με αυτά που αναφέρει για το συγκεκριμένο μοτέρ ο κατασκευαστής