Για βαλε το κοκκινο του πολυμετρου στο + του gb(στο μεταλλικο που ειναι κολλημενο στην πλακετα στο πλακε και οχι σε αυτο με το ελατηριο) και το μαυρο στο 1 και ο διακοπτης να ειναι στο off τι μετρηση παιρνεις?
Για βαλε το κοκκινο του πολυμετρου στο + του gb(στο μεταλλικο που ειναι κολλημενο στην πλακετα στο πλακε και οχι σε αυτο με το ελατηριο) και το μαυρο στο 1 και ο διακοπτης να ειναι στο off τι μετρηση παιρνεις?
Με το οτι το καλωδιο απο το + ακουμπησε στο Α βραχυκυλωσες τις μπαταριες. Και περασε για λιγο αρκετο ρευμα και ειναι πιθανο να επαθε ζημια. Μετρα και τις μπαταριες και πες μας τι ταση εχουν.
Τωρα κανε το ιδιο παλι αλλα το μαυρο τωρα βαλτο στο 3 και βαλε τον διακοπτη στη θεση on την ιδια ταση μετρας?
Που ειναι αυτες οι ασφαλειες?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη thanasis 1 : 25-10-13 στις 23:56
Παιρνω 2.8V. Οι ασφαλειες ειναι κατω απο εκει που μπαινει η κασετα και δεξια απο το ηχειο. Ειναι 2 μεγαλες μαυρες που γραφουν 20 επανω με ασπρα γραμματα. Το συμβολο τους ειναι F1 και F2 αντιστοιχα και ειναι σημειωμενο με πρασινα γραμματα πανω στην πλακετα. Εμενα ενω ηταν και οι δυο καλες τωρα στην F1 παιρνω ασυνεχεια...
edit: και σε φωτογραφια οι ασφαλειες:
PA250031.jpg
και το μερος της πλακετας που μου ζητησες πριν:
PA250030.jpg
ακριβως δεξια απο το διακοπτη ειναι το ολοκληρωμενο που ελεγα οτι "ιδρωσε" (οχι το μεγαλο, το μικροτερο που βρισκεται στα δεξια του μεγαλου)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gazp : 26-10-13 στις 00:10
Λοιπον για βαλε ενα καλωδιο μεταξει της ασφαλειας f1 δηλαδη βραχυκυκλωσε την με προσοχη και βαλε τον διακοπτη στο on.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη thanasis 1 : 26-10-13 στις 00:19
ναι, τωρα που παρακαμψαμε την ασφαλεια παιρνω ταση οπως πριν (περιπου 3.2V στο 3 και στο c)