Άστο καλύτερα !! . Το έχω ψάξει καλά το θέμα , και είναι αποτυχημένη "πατέντα" τα ηλεκτρικά σκούτερ , τόσο που προκαλώ οποιονδήποτε έμπορα αυτών ή και κατασκευαστή , να μου αποδείξει το αντίθετο ως προς τις παπαριές που διαφημίζουν στα περί ( κατανάλωσης ΜΟΝΟ 0,40 λεπτά ανά 100 Χιλιόμετρα ) ... ενώ στην πραγματικότητα όταν πληρώνεις μπαταρίες κάθε 1 - με 2 χρόνια σε κόστος .... που θα σε σύμφερε καλύτερα να πήγαινες για οικονομικότερα με μια Transalp !
Τα ηλεκτρικά ποδήλατα/σκούτερ χρειάζονται κατά την γνώμη πολλές βελτιώσεις στο μέλλον ... για να φτάσουν στο σημείο να λέγονται ηλεκτρικά ποδήλατα.
Ένα από αυτά που χρειάζονται να ανακαλύψουν και να πετύχουν , για να τα βελτιώσουν (κατά την γνώμη μου πάντα) .. είναι να καταφέρουν να βρουν τρόπο έτσι ώστε σε καμιά περίπτωση να μην ψήνεται η μπαταρία (εκτός από την ομαλή και ευθεία κίνηση , που εκεί ο ρυθμός εκφόρτισης της μπαταρίας και τα αμπέρ είναι πιο "χαμηλά") .. αλλά
στα σημεία της εκκίνησης τους και σε παρατεταμένες ανηφοριές . (όπου εκεί ανεβαίνουν πάρα πολύ τα αμπέρ ) να γίνεται με άλλη διαδικασία π.χ. από πυκνωτές (Ultracapacitors) .. και αφού θα ελέγχεται από κάποιο κύκλωμα πότε ΔΕΝ κινδυνεύουν οι μπαταρίες από μεγάλη ένταση σε αμπέρ .. τότε και μόνο να μεταβιβάζει στην από απευθείας χρήση στις μπαταρίες ...
Μέχρι να γίνουν όλα αυτά ... έχουμε ψωμιά ακόμη να φάμε