Σε μένα άντεξαν 4 χρόνια η μπαταρίες και δεν τις πρόσεχα ιδιαίτερα για 250Watt κινητήρα νομίζω καλά είναι έβγαζε 25κμ άνετα χωρίς προβλήματα μέχρι και κουβαλούσα αντικείμενα βαριά
Σε μένα άντεξαν 4 χρόνια η μπαταρίες και δεν τις πρόσεχα ιδιαίτερα για 250Watt κινητήρα νομίζω καλά είναι έβγαζε 25κμ άνετα χωρίς προβλήματα μέχρι και κουβαλούσα αντικείμενα βαριά
Nokia 3250 / 6280 / N97mini
<Mastech MS8268>
Φίλε Γιάννη , έχω και 2ο σκούτερ στα 250W . και παρόμοιες μπαταρίες με αυτές που περιγράφεις (στο μέγεθος και στο χρώμα) στο #3 (6-DZM - 20 (5Hr) ) αντί για 12 και (2Ηr) που ήταν οι δικές σου.
Οι δικές μου καταστράφηκαν στον 2ο χρόνο (καρπούζια και αυτές) ...
Βγάζω δηλαδή ένα συμπέρασμα ότι επειδή εγώ είμαι βαρύς 115 κιλά ! ... πάω στοίχημα ότι εσύ για να τις κράτησες 4 χρόνια (και παρόλο που είχες ποιο αδύνατες μπαταρίες από τις δικές μου) . Είσαι κατά πολύ ελαφρύτερος από εμένα !
Αυτό αυτονόητα σημαίνει ότι οι μπαταρίες αυτές "σκοτώνονται" από την 1η κιόλας γκαζιά .. και το μέγεθος και η ταχύτητα της καταστροφής τους έχει να κάνει με το κατά πόσα αμπέρ τραβάει ως προς την καθημερινή χρήση τους .
Θα κρατούσαν περισσότερο αυτές οι μπαταρίες αν , το ζόρι στην άνοδο των αμπέρ , ήταν μόνιμα στα επίπεδα της κανονικής ολίσθησης πάνω σε επίπεδο δρόμο . (όπου σε επίπεδο δρόμο και με ήδη ανεπτυγμένη ταχύτητα , βλέπουμε και από τον μετρητή μπαταρίας που έχουν στο καντράν , ότι οι μπαταρίες δεν "βυθίζονται " τόσο ως προς τον ρυθμό εκφόρτισης τους) ... αντίθετα στην κάθε εκκίνηση του οχήματος ή σε κάποιες ανηφοριές ... γίνεται ο χαμός !
Τώρα για το 1ο θέμα που έθεσες
Πιστεύω ότι ή οι μπαταρίες σου οι καινούριες που έβαλες δεν είναι σε καλή κατάσταση και ήδη κατεστραμμένες , αυτό το συμπέρανα (αν και δεν είμαι παντογνώστης σε αυτά ) από τα εξής παρακάτω.Είναι 4 μπαταρίες σε σειρά 12ν12Α βγαίνουν 48 βολτ αλλα δεν ξερω γιατι ο φορτιστής κόβει
1)Όταν οι μπαταρίες ήταν καινούριες είχα βάλει πριν τον ρυθμιστή φόρτισης , έναν μετρητή κατανάλωσης /Watt/Amper/Τάσης/ συχνότητας κτλ (κάτι σαν το παρακάτω)
όσο ήταν καινούριο και φόρτιζα τις μπαταρίες με τον φορτιστή ... έβλεπα στην ένδειξη Watt... να μου δείχνει στην αρχή της φόρτισης π.χ. 190W ... στην συνέχεια μετά από κάποιες ώρες και τμηματικά / σταδιακά ... έπεφτε π.χ. στα 170W .... 150W ... 90W ... μέχρι που θα έφτανε και στα 3 έως 5W (μόνιμα) ... φάση διατήρησης / συντήρησης ... και όλα καλάαααα..
πάμε παρακάτω
2) Όταν έφαγε ζόρι η μπαταρία (μετά από περίπου 8 μήνες - 1 χρόνο) ... ξαναέβαλα τον μετρητή να δω τι γίνεται τώρα ...
και βλέπω στην αρχή της φόρτισης 190W ..... 190W ....190W ... (άιντε ακόμα? ) .... 190W ... και δεν φόρτιζε ποτέ !! όσες ώρες και να το άφησα ! ... άναψε σε κάποια σημεία το ενδεικτικό λαμπάκι του φορτιστή (πράσινο/ από κόκκινο που ήταν) .... αλλά όταν πήγα να κάνω βόλτα .. με πέταξε μέχρι στο δίπλα τετράγωνο της περιοχής που μένω.!
Οπότε δεν είναι μόνο θέμα προβλήματος στον φορτιστή σου . και θέλει ψάξιμο να εντοπίσεις τι φταίει
θα δοκιμασω αυτό που είπες ..
και ελπίζω να μην είναι ψόφιες η μπαταρίες γιατί είναι 2-3 μηνών και δεν εχω πολυτέλεια να δώσω άλλα λεφτά
Nokia 3250 / 6280 / N97mini
<Mastech MS8268>
Άστο καλύτερα !! . Το έχω ψάξει καλά το θέμα , και είναι αποτυχημένη "πατέντα" τα ηλεκτρικά σκούτερ , τόσο που προκαλώ οποιονδήποτε έμπορα αυτών ή και κατασκευαστή , να μου αποδείξει το αντίθετο ως προς τις παπαριές που διαφημίζουν στα περί ( κατανάλωσης ΜΟΝΟ 0,40 λεπτά ανά 100 Χιλιόμετρα ) ... ενώ στην πραγματικότητα όταν πληρώνεις μπαταρίες κάθε 1 - με 2 χρόνια σε κόστος .... που θα σε σύμφερε καλύτερα να πήγαινες για οικονομικότερα με μια Transalp !
Τα ηλεκτρικά ποδήλατα/σκούτερ χρειάζονται κατά την γνώμη πολλές βελτιώσεις στο μέλλον ... για να φτάσουν στο σημείο να λέγονται ηλεκτρικά ποδήλατα.
Ένα από αυτά που χρειάζονται να ανακαλύψουν και να πετύχουν , για να τα βελτιώσουν (κατά την γνώμη μου πάντα) .. είναι να καταφέρουν να βρουν τρόπο έτσι ώστε σε καμιά περίπτωση να μην ψήνεται η μπαταρία (εκτός από την ομαλή και ευθεία κίνηση , που εκεί ο ρυθμός εκφόρτισης της μπαταρίας και τα αμπέρ είναι πιο "χαμηλά") .. αλλά
στα σημεία της εκκίνησης τους και σε παρατεταμένες ανηφοριές . (όπου εκεί ανεβαίνουν πάρα πολύ τα αμπέρ ) να γίνεται με άλλη διαδικασία π.χ. από πυκνωτές (Ultracapacitors) .. και αφού θα ελέγχεται από κάποιο κύκλωμα πότε ΔΕΝ κινδυνεύουν οι μπαταρίες από μεγάλη ένταση σε αμπέρ .. τότε και μόνο να μεταβιβάζει στην από απευθείας χρήση στις μπαταρίες ...
Μέχρι να γίνουν όλα αυτά ... έχουμε ψωμιά ακόμη να φάμε
...........Τα ηλεκτρικά ποδήλατα/σκούτερ χρειάζονται κατά την γνώμη πολλές βελτιώσεις στο μέλλον ... για να φτάσουν στο σημείο να λέγονται ηλεκτρικά ποδήλατα.
Ένα από αυτά που χρειάζονται να ανακαλύψουν και να πετύχουν , για να τα βελτιώσουν (κατά την γνώμη μου πάντα) .. είναι να καταφέρουν να βρουν τρόπο έτσι ώστε σε καμιά περίπτωση να μην ψήνεται η μπαταρία (εκτός από την ομαλή και ευθεία κίνηση , που εκεί ο ρυθμός εκφόρτισης της μπαταρίας και τα αμπέρ είναι πιο "χαμηλά") .. αλλά
στα σημεία της εκκίνησης τους και σε παρατεταμένες ανηφοριές . (όπου εκεί ανεβαίνουν πάρα πολύ τα αμπέρ ) να γίνεται με άλλη διαδικασία π.χ. από πυκνωτές (Ultracapacitors) .. και αφού θα ελέγχεται από κάποιο κύκλωμα πότε ΔΕΝ κινδυνεύουν οι μπαταρίες από μεγάλη ένταση σε αμπέρ .. τότε και μόνο να μεταβιβάζει στην από απευθείας χρήση στις μπαταρίες ...
Μέχρι να γίνουν όλα αυτά ... έχουμε ψωμιά ακόμη να φάμε.......
Πολλα απο αυτα που πολυ ορθως επισημαινεις Πετρο ειναι γνωστα σε καποιες απο τις εταιριες του χωρου, υπαρχουν καποιες λυσεις που εν μερει λυνουν καποια απο αυτα, αλλα δυστυχως ολλα ξεκινουν και καταληγουν στα MONEY.
Να παραθεσω καποιες απο αυτες τις λυσεις?
Μπαταριες Ιοντων "ηλιθιου"κλπ. Ποσο κοστιζουν ΔΕΝ θελω να ξερω
Αισθητηρας περιστροφης (hall sensor) που ενεργοποιει την υποβοηθηση μετα την πρωτη πεταλια (ΟΧΙ στο Scooter σου, για ποδηλατο μιλαω)
Δινατοτητα ρυθμισης των RAMP του controler (ποτε ξεκινα,ποσο ανεβαινει, μεχρι ποσο δινει, ποτε κοβει) Επισεις θερμικες προστασιες του μοτερ, της μπαταριας (λειτουργειας και φορτισης), χρησιμοποιηση ξεχωριστων στοιχειων μπαταριας (2.3V)
ΑΛΛΑ οπως ειπα και στην αρχη, τα παντα εξαρτωνται απο το ποσα ειμαστε διατεθιμενει να δωσουμε (η και να πεταξουμε πολλες φορες).
Αν εχουμε παντα κατα νου το πολυ σωστο παραδειγμα με την Transalp η τελος παντων καποιο σημειοα αναφορας, ΙΣΩΣ καποια μερα μπορεσουμε να βρουμε καποια αποδεκτη τενοοικονομικη λυση
Το λακονίζειν εστί φιλοσοφείν...