Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη button
    Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Aug 2010
    Περιοχή
    Λαγκαδας Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    52

    Προεπιλογή

    θα δοκιμασω αυτό που είπες ..
    και ελπίζω να μην είναι ψόφιες η μπαταρίες γιατί είναι 2-3 μηνών και δεν εχω πολυτέλεια να δώσω άλλα λεφτά
    Nokia 3250 / 6280 / N97mini
    <Mastech MS8268>

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από button Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα δοκιμασω αυτό που είπες ..
    και ελπίζω να μην είναι ψόφιες η μπαταρίες γιατί είναι 2-3 μηνών και δεν εχω πολυτέλεια να δώσω άλλα λεφτά
    Άστο καλύτερα !! . Το έχω ψάξει καλά το θέμα , και είναι αποτυχημένη "πατέντα" τα ηλεκτρικά σκούτερ , τόσο που προκαλώ οποιονδήποτε έμπορα αυτών ή και κατασκευαστή , να μου αποδείξει το αντίθετο ως προς τις παπαριές που διαφημίζουν στα περί ( κατανάλωσης ΜΟΝΟ 0,40 λεπτά ανά 100 Χιλιόμετρα ) ... ενώ στην πραγματικότητα όταν πληρώνεις μπαταρίες κάθε 1 - με 2 χρόνια σε κόστος .... που θα σε σύμφερε καλύτερα να πήγαινες για οικονομικότερα με μια Transalp !

    Τα ηλεκτρικά ποδήλατα/σκούτερ χρειάζονται κατά την γνώμη πολλές βελτιώσεις στο μέλλον ... για να φτάσουν στο σημείο να λέγονται ηλεκτρικά ποδήλατα.
    Ένα από αυτά που χρειάζονται να ανακαλύψουν και να πετύχουν , για να τα βελτιώσουν (κατά την γνώμη μου πάντα) .. είναι να καταφέρουν να βρουν τρόπο έτσι ώστε σε καμιά περίπτωση να μην ψήνεται η μπαταρία (εκτός από την ομαλή και ευθεία κίνηση , που εκεί ο ρυθμός εκφόρτισης της μπαταρίας και τα αμπέρ είναι πιο "χαμηλά") .. αλλά
    στα σημεία της εκκίνησης τους και σε παρατεταμένες ανηφοριές . (όπου εκεί ανεβαίνουν πάρα πολύ τα αμπέρ ) να γίνεται με άλλη διαδικασία π.χ. από πυκνωτές (Ultracapacitors) .. και αφού θα ελέγχεται από κάποιο κύκλωμα πότε ΔΕΝ κινδυνεύουν οι μπαταρίες από μεγάλη ένταση σε αμπέρ .. τότε και μόνο να μεταβιβάζει στην από απευθείας χρήση στις μπαταρίες ...
    Μέχρι να γίνουν όλα αυτά ... έχουμε ψωμιά ακόμη να φάμε

  3. #3
    Το avatar του χρήστη tasos987
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αναστασης
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Εβρος
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή

    ...........Τα ηλεκτρικά ποδήλατα/σκούτερ χρειάζονται κατά την γνώμη πολλές βελτιώσεις στο μέλλον ... για να φτάσουν στο σημείο να λέγονται ηλεκτρικά ποδήλατα.
    Ένα από αυτά που χρειάζονται να ανακαλύψουν και να πετύχουν , για να τα βελτιώσουν (κατά την γνώμη μου πάντα) .. είναι να καταφέρουν να βρουν τρόπο έτσι ώστε σε καμιά περίπτωση να μην ψήνεται η μπαταρία (εκτός από την ομαλή και ευθεία κίνηση , που εκεί ο ρυθμός εκφόρτισης της μπαταρίας και τα αμπέρ είναι πιο "χαμηλά") .. αλλά
    στα σημεία της εκκίνησης τους και σε παρατεταμένες ανηφοριές . (όπου εκεί ανεβαίνουν πάρα πολύ τα αμπέρ ) να γίνεται με άλλη διαδικασία π.χ. από πυκνωτές (Ultracapacitors) .. και αφού θα ελέγχεται από κάποιο κύκλωμα πότε ΔΕΝ κινδυνεύουν οι μπαταρίες από μεγάλη ένταση σε αμπέρ .. τότε και μόνο να μεταβιβάζει στην από απευθείας χρήση στις μπαταρίες ...
    Μέχρι να γίνουν όλα αυτά ... έχουμε ψωμιά ακόμη να φάμε.......

    Πολλα απο αυτα που πολυ ορθως επισημαινεις Πετρο ειναι γνωστα σε καποιες απο τις εταιριες του χωρου, υπαρχουν καποιες λυσεις που εν μερει λυνουν καποια απο αυτα, αλλα δυστυχως ολλα ξεκινουν και καταληγουν στα MONEY.
    Να παραθεσω καποιες απο αυτες τις λυσεις?
    Μπαταριες Ιοντων "ηλιθιου"
    κλπ. Ποσο κοστιζουν ΔΕΝ θελω να ξερω
    Αισθητηρας περιστροφης (hall sensor) που ενεργοποιει την υποβοηθηση μετα την πρωτη πεταλια (ΟΧΙ στο Scooter σου, για ποδηλατο μιλαω)
    Δινατοτητα ρυθμισης των RAMP του controler (ποτε ξεκινα,ποσο ανεβαινει, μεχρι ποσο δινει, ποτε κοβει) Επισεις θερμικες προστασιες του μοτερ, της μπαταριας (λειτουργειας και φορτισης), χρησιμοποιηση ξεχωριστων στοιχειων μπαταριας (2.3V)
    ΑΛΛΑ οπως ειπα και στην αρχη, τα παντα εξαρτωνται απο το ποσα ειμαστε διατεθιμενει να δωσουμε (η και να πεταξουμε πολλες φορες).
    Αν εχουμε παντα κατα νου το πολυ σωστο παραδειγμα με την Transalp η τελος παντων καποιο σημειοα αναφορας, ΙΣΩΣ καποια μερα μπορεσουμε να βρουμε καποια αποδεκτη τενοοικονομικη λυση
    Το λακονίζειν εστί φιλοσοφείν...

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηχανάκι honda astrea χαμηλός φωτισμός
    από Sthol στο forum Αυτοκίνητο & Μηχανή
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-05-13, 02:12
  2. [Φορητός Η/Υ] Toshiba Satellite L350 πρόβλημα με ένδειξη φόρτισης μπαταρίας
    από gpetrom στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-02-13, 01:13
  3. Ρυθμιστής φόρτισης μπαταριών 48V . Περίεργο πρόβλημα
    από Κυριακίδης στο forum UPS & Πηγές Τροφοδοσίας
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-07-12, 01:06
  4. Καλώδιο φόρτισης iphone
    από GREG11 στο forum Τηλέφωνα & GPS
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-03-12, 20:15
  5. Πρόβλημα φόρτισης laptop.
    από leosedf στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-12-11, 23:43

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας