Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπορεί να είναι και το μοτέρ δεν αποκλείεται . .... το μοτέρ το ελέγχεις και με αμπεροτσιμπίδα να δεις τα αμπέρ που τραβάει στο στίψιμο βλέποντας και τις πληροφορίες που αναφέρει πάνω στο μοτέρ σχετικά με τα αμπέρ. (για τι μοτέρ μιλάμε? επαγωγικό? με καρβουνάκια?)

Ο οπτικός έλεγχος στον πυκνωτή δεν αρκεί . άλλαξε τον φθηνός είναι

Άλλες αιτίες να μυρίσει είναι η αντλία (που βγάζει τα νερά )
Η και ο ιμάντας ακόμη να είναι λάσκα με την τροχαλία όπου συνδέεται (και συμπεριλαμβανομένου το καλτσάκι που χάθηκε) στο εσωτερικό του πλυντηρίου να ζορίζει τις περιστροφές του κάδου. Το καλτσάκι που χάθηκε πιθανόν αργότερα να το βρεις στο φίλτρο της αντλίας κομματιασμένο ή να παγιδεύτηκε μόνιμα σε ένα κολλάρο κάτω από τον κάδο και πριν το φίλτρο της αντλίας.
2 πυκνωτές είναι τους αλλάζω και τους 2 λογικά ο ένας είναι για στίψιμο σωστα;
Ο ιμάντας είναι τιγκα τεντωμένος όπως τον τράβηξα με το χέρι.
Στα χαρακτιριστικά του μοτερ έχει 2 ενδείξεις αμπερ ο ένας χαμηλά με πιο χαμηλές στροφές και ο άλλος στα 4 αμπερ και 2300στρ/λεπτ!Λογικά τα 4 αμμπερ θα είναι για στίψιμο αυτά πρέπει να δω .Αλλα στο μοτέρ καταλήγει μία ππλξουδα 7 καλωδίων που πέφτει στα περιτυλίγματα .. Θέλει λιγ ψάξιμο!Από που θα καταλάβω εάν είναι επαγωγικός ο κινητήρας ή με καρβουνάκια;Τι διαφορά έχουν;Ο πυκνωτής πως τσεκάρεται αλλιώς