Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.599

    Προεπιλογή

    Για αντιεπαγγελματικά και μπακαλίστικα εγώ προσωπικά θα έβαζα την αμπεροτσιμπίδα στην είσοδο της μπρίζας μέσα από μια προετοιμασμένη μπαλαντέζα για να περάσω την αμπεροτσιμπίδα και να μετρήσω !!! Απλός θα μετράει και τα αμπέρ που τραβάει η αντλία νερού (που είναι σχετικά μηδενική και θα αφαιρέσεις την μικροδιαφορά ) ... άλλωστε σε μισοκαμμένο μοτέρ θα σου δείξει κατά πολύ περισσότερα αμπέρ από τα 4 αμπέρ που λέει για στίψιμο

    Ο πυκνωτής τσεκάρεται αλλιώς βάζοντας τις επαφές του στην γλώσσα σου !! ... Αν μετά από αυτό και μετά από ένα μήνα καταφέρεις να φας κάτι .... πάει να πει ότι ήταν καλός ! Με πολύμετρο καπασιτόμετρο

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    tipos (14-01-18)

  3. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο πυκνωτής τσεκάρεται αλλιώς βάζοντας τις επαφές του στην γλώσσα σου !! ... Αν μετά από αυτό και μετά από ένα μήνα καταφέρεις να φας κάτι .... πάει να πει ότι ήταν καλός ! Με πολύμετρο καπασιτόμετρο

    Θα προτιμουσα να το διαγραψεις με το ρευμα δεν παιζουν ποτε.

    Τα νερα τα βγαζει κανονικα;;;;;;;;;;;;;;;;;

  4. #3

    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Εάν είναι καμμένο και το μοτέρ δέν θα επηρρεάσει και την κανονική λειτουργία λογικά;Μετά τι ..ξαναφτιάχνεις τυλίγματά;Αξίζει;
    Θα το κάνω αυτο με την γλώσσα στην πεθερά μου

  5. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pyrovo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εάν είναι καμμένο και το μοτέρ δέν θα επηρρεάσει και την κανονική λειτουργία λογικά;Μετά τι ..ξαναφτιάχνεις τυλίγματά;Αξίζει;
    Θα το κάνω αυτο με την γλώσσα στην πεθερά μου
    Στις αργες μπορει να δουλευει κανονικα
    και να εχει προβλημα στο στυψιμο και το αντιθετο.

    Οι πυκνωτες τι mf ειναι;;

  6. #5

    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    16μΦ και οι δύο.
    Μέτρησα τους πυκνωτές και ο ένας ,μάλλον αυτός του στιψήματος ,απο 16μΦ αναγραφόμενο που ήταν το καπασιτόμετρο μου έβγαλε 11.
    Τον αντικατέστησα με καινούργιο ..έβαλα σε λειτουργία το πλυντηριο άδειο στο mode στίψημο και...γύρισε πιο γρήγορα ο κάδος από οτι πριν αλλά έβγαλε πάλι αυτήν την ηλίθια μυρωδιά.
    Είναι δυνατόν να κάηκαν κάποιες περιτυλίξεις λόγο μειωμένης χωριτικότητας του πυκνωτή;

    Αυριο θα αμπερομετρήσω το μοτερ.

  7. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.599

    Προεπιλογή

    Για δες και ένα άλλο πυκνωτάκι (αν το έχει) και βρίσκεται εκεί που εισέρχεται το καλώδιο της μπρίζας μέσα στην συσκευή .... αντιπαρασιτικό το λένε είναι μικρό κυλινδρικό σχεδόν όσο ένας αναπτήρας μίνι

  8. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Μανος
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Ηρακλειο Κρητης
    Μηνύματα
    580

    Προεπιλογή

    Μηπως μυριζει η αντλια που βγαζει τα νερα????????????????

  9. #8

    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από konman Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηπως μυριζει η αντλια που βγαζει τα νερα????????????????
    Μυρίζει λίγο μετά το ξεκίνημα του στιψήματος και λογικό.....γιατί μέτρησα το μοτέρ και από 4 αμπέρ κανονικής λειτουργίας στο στηψιμο έδωσε 8 με 6,6 το αμπερόμετρο.
    Κάποια περιέληξη λογικά έχει καεί σωστά;
    Διορθώνεται αυτό και με τι κόστος;
    Σκέφτομαι βέβαια να πάρω καινούργιο και να το κατεβάσω αυτό στην αποθήκη και να το λύσω έτσι σαν μηχανικός να δω πως είναι και ένα μοτερ (καμμένο ) από κοντα

  10. #9

    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Dec 2005
    Περιοχή
    athens
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για δες και ένα άλλο πυκνωτάκι (αν το έχει) και βρίσκεται εκεί που εισέρχεται το καλώδιο της μπρίζας μέσα στην συσκευή .... αντιπαρασιτικό το λένε είναι μικρό κυλινδρικό σχεδόν όσο ένας αναπτήρας μίνι
    Αυτό λογικά δεν θα επηρρέαζε την λειτουργία όλου του πληντηρίου;Στην κανονική λειτουργία η αμπερομέτρηση ήταν σωστή.
    Αυτος ο πυκνωτής είναι για να μην βγάζει παράσιτα προς το δίκτυο;

  11. #10

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.599

    Προεπιλογή

    Ε τότε αν μυρίζει λίγο μετά το στίψιμο και μέτρησες τα διπλά αμπέρ τότε είναι το μοτέρ . Το καμμένο μοτέρ εξωτερικά στα τυλίγματα συνήθως δεν φαίνεται μαύρισμα αλλά αν είναι προχωρημένη κατάσταση φαίνονται .
    Θα πρέπει να βρεις έναν περιελιξιά ή καινούριο μοτέρ ή και κανέναν που να πουλά μεταχειρισμένα μοτέρ . εκεί θα εκτιμήσεις από το κόστος αν σε συμφέρει να το κάνεις.
    Ναι το αντιπαρασιτικό είναι μια μικρή προστασία από μικροδιακυμάνσεις του ρεύματος

Παρόμοια Θέματα

  1. [Άλλη] ερωτηση σχετικα με πλυντηριο ρουχων brandt
    από aggeletakis στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-03-14, 10:28

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας