Κι όμως ο κωτσόβολος δεν αποδέχεται κάτι τέτοιο, πρώτα πρέπει λέγαν να έρθει ο τεχνικός να διαπιστώσει όντως βλάβη και μετά αν έστελνε η morris ένα fax θα μου το αντικαταστούσαν.
Σήμερα άφησα τα κλειδιά στο αφεντικό μου και όντως πέρασε τεχνικός. Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω στον αισθητήρα νερού ήταν το πρόβλημα. Είχε πει να το επισκευάσει (λογικό αφού η morris μπορεί απλά να στο επισκευάσει εντός εγγύησης) Και μετά από άρνηση.....
Μέσα σε 2-3 ώρες η morris που το αντικατέστησε με καινούριο (σε συνεννόηση με τον προϊστάμενο του ο τεχνικός) του κουτιού, ούτε καν ο κωτσόβολος. Το έστησαν κιόλας.
Τελικά αν και κλαρίνο ξέρουν να παίζουν κάλαντα.
Μπράβο στα παιδιά της morris και την εταιρία που έδρασαν από μόνοι τους ή συνεννοήθηκαν με το κατάστημα.
Κι εγώ ήξερα ότι ο πωλητής θα μου αντικαταστήσει τη συσκευή αλλά ούτε καν πρόλαβα να πάω σπίτι μου και είχα καινούριο πλυντήριο.





Απάντηση με παράθεση

