Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 77

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ωραία. Τώρα που έχουμε το σχήμα, πάμε. Έλεγξε τα παρακάτω με σειρά προτεραιότητας:
    α) Τη γέφυρα ανόρθωσης για μια τουλάχιστον βραχ/μένη δίοδο
    β) Την ασφάλεια F702
    γ) Το ολοκληρωμένο (ξαναάλλαξέ το)
    δ) Το CD11 για βραχυκύκλωμα
    ε) Τη D101 για βραχυκύκλωμα

  2. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    17

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    :α) Τη γέφυρα ανόρθωσης για μια τουλάχιστον βραχ/μένη δίοδο
    β) Την ασφάλεια F702
    γ) Το ολοκληρωμένο (ξαναάλλαξέ το)
    δ) Το CD11 για βραχυκύκλωμα
    ε) Τη D101 για βραχυκύκλωμα
    α) ποια είναι η γέφυρα ανόρθωσης σύμφωνα με το διάγραμμα και τον πίνακα υλικών που μόλις πρόσθεσα (νούμερο κωδικός?). πως μετράω αν είναι βραχυκυκλωμένη όντας πάνω στην πλακέτα (προφανώς με το buzzer στα δύο ποδαράκια όταν η πλακέτα είναι αποσυνδεδεμένη. αν ακουστεί θόρυβος έίναι βραχυκ?)

    β), γ) τα άλλαξα χτές, ας δω τα επόμενα πρώτα (θα τα αλλάξω και αυτά) και θα επανέλθουμε

    δ), ε) τα βρήκα στο σχήμα, τα ελέγχω με τον ίδιο τρόπο ?

    με το μαλακό τις τεχνικές συμβουλές, δεν έχω τις γνώσεις...πλζ...

  3. #3
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από kxrist Εμφάνιση μηνυμάτων
    α) ποια είναι η γέφυρα ανόρθωσης σύμφωνα με το διάγραμμα και τον πίνακα υλικών που μόλις πρόσθεσα (νούμερο κωδικός?).

    (Σου την έχω κυκλώσει στο συνημμένο.)

    πως μετράω αν είναι βραχυκυκλωμένη όντας πάνω στην πλακέτα (προφανώς με το buzzer στα δύο ποδαράκια όταν η πλακέτα είναι αποσυνδεδεμένη. αν ακουστεί θόρυβος έίναι βραχυκ?)

    (Ναι, και θα το κάνεις αυτό δοκιμάζοντας κάθε πόδι με τα υπόλοιπα 3.)

    β), γ) τα άλλαξα χτές, ας δω τα επόμενα πρώτα (θα τα αλλάξω και αυτά) και θα επανέλθουμε

    δ), ε) τα βρήκα στο σχήμα, τα ελέγχω με τον ίδιο τρόπο ?

    (Ναι)

    με το μαλακό τις τεχνικές συμβουλές, δεν έχω τις γνώσεις...πλζ...
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  4. #4
    Το avatar του χρήστη beethoven
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κωνσταντίνος
    Εγγραφή
    Nov 2004
    Περιοχή
    Ν.Ιωνία-Βόλος
    Μηνύματα
    13

    Προεπιλογή

    Άν και αυτο που θα πώ μπορεί να ειναι λάθος το varistor δίπλα στην ασφάλεια που φαίνετε στην φωτογραφεία το έλεγξες;

  5. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    17

    Προεπιλογή

    είπα ότι δεν γνωρίζω αλλα αυτό μπορεί και να το έβλεπα...
    εδώ που τα λέμε παρατήρησα κάτι περίεργο και σε αυτό. το συρματάκι της ασφάλειας (F701 - 3.15A 250V) ναι μεν κανει επαφή από τη μια άκρη στην άλλη, αλλά στη μέση κάνει κάτι σαν πολύ ελαφρύ μπαλάκι (η ένωση συνεχίζεται), έτσι ήταν όταν το άνοιξα την πρώτη φορά, έτσι παρέμεινε και μετά...

    να λύσω πρώτα το πρόβλημα με το πολύμετρο που δεν δουλεύει το buzzer (μπαταρία έχει) και θα ξεκινήσω τις δοκιμές....
    τη γέφυρα ανόρθωσης τη βρήκα στο διάγραμμα της πλακέτας, ήταν στην πίσω πλευρά.

  6. #6
    Το avatar του χρήστη duomax03
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    136

    Προεπιλογή

    Είτε άνοιγε το βαρίστορ, είτε βραχυκύκλωνε, ο Microcontroller θα κλείδωνε την πλακέτα και δεν θα την οδηγούσε σε μια «άεργη κατάσταση» που δεν θα έκαιγε την ασφάλεια. Απλώς δεν θα δούλευε η πλακέτα.

    Κώστα βάλε τη λάμπα που σου λεω και άρχισε να αλλάζεις την γέφυρα ανόρθωσης και το τρανζίστορ. Σιγά-σιγά θα παρατηρείς ότι θα μειώνεται η φωτοβολία της, πράγμα που σημαίνει ότι ελαχιστοποιούνται τα εξαρτήματα που έχουνε υποστεί βραχυκύκλωμα
    duomax3

  7. #7
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από duomax03 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είτε άνοιγε το βαρίστορ, είτε βραχυκύκλωνε, ο Microcontroller θα κλείδωνε την πλακέτα και δεν θα την οδηγούσε σε μια «άεργη κατάσταση» που δεν θα έκαιγε την ασφάλεια. Απλώς δεν θα δούλευε η πλακέτα.

    (Λάθος. Αν άνοιγε το βαρίστορ, το μηχάνημα θα δούλευε κανονικά. Αν βραχυκύκλωνε το βαρίστορ θα καιγόταν η ασφάλεια χωρίς να χαλάσει κάτι άλλο. Πάντως τα χαλασμένα βαρίστορ συνήθως καρβουνιάζουν μέχρι διαλύσεως. Ο μC δεν είναι μαγικός, υπάρχουν πράγματα που μπορεί να αντιληφθεί, και πράγματα που δεν μπορεί.)

    Κώστα βάλε τη λάμπα που σου λεω και άρχισε να αλλάζεις την γέφυρα ανόρθωσης και το τρανζίστορ. Σιγά-σιγά θα παρατηρείς ότι θα μειώνεται η φωτοβολία της, πράγμα που σημαίνει ότι ελαχιστοποιούνται τα εξαρτήματα που έχουνε υποστεί βραχυκύκλωμα
    Ποιο τρανζίστορ λες;

  8. #8
    Το avatar του χρήστη duomax03
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    136

    Προεπιλογή

    Ο ανεμιστήρας της εσωτερικής μονάδας. Αυτός που φυσάει τον κρύο αέρα προς τα έξω. Αυτός είναι ο πυκνωτής λειτουργίας του συγκεκριμένου μοτέρ. Δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το πρόβλημα.)
    Α οκ κατάλαβα. Δεν ανέφερα αυτόν.

    Ασχολούμαι με τα ηλεκτρονικά από το 1993. Πυκνωτής απόζευξης βραχυκυκλωμένος δεν μου έχει τύχει ποτέ.
    Έχεις το σεβασμό μου ( βλέπω έχεις 5000 posts )και χωρίς να θέλω να γίνω «ξερόλας» και να στο παίξω «εξυπνάκιας» ο βραχυκυκλωμένος πυκνωτής απόζευξης αποτελεί κλασσική βλάβη βραχυκυκλωμένου φορτίου ενός τροφοδοτικού. Αν η αντίσταση που βλέπει το τροφοδοτικό είναι μικρότερη από 2 Ω, τότε αυτό υποδηλώνει κάποιο βραχυκύκλωμα που είτε οφείλεται στην ένωση καλωδίων είτε σε βραχυκύκλωμα του πυκνωτή απόζευξης
    duomax3

  9. #9
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από duomax03 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ο βραχυκυκλωμένος πυκνωτής απόζευξης αποτελεί κλασσική βλάβη βραχυκυκλωμένου φορτίου ενός τροφοδοτικού. Αν η αντίσταση που βλέπει το τροφοδοτικό είναι μικρότερη από 2 Ω, τότε αυτό υποδηλώνει κάποιο βραχυκύκλωμα που είτε οφείλεται στην ένωση καλωδίων είτε σε βραχυκύκλωμα του πυκνωτή απόζευξης
    Οι πυκνωτές απόζευξης είναι στο 99% των περιπτώσεων κεραμικοί ή ΜΚΤ και στο 1% τανταλίου. Οι τανταλίου συνήθως σκάνε (δεν βραχυκυκλώνουν) ενώ οι κεραμικοί ή οι πολυεστερικοί απλώς δεν χαλάνε. Δεν υπάρχουν ισχυρά μεταβατικά φαινόμενα στις γραμμές τροφοδοσίας για να τους καταστρέψουν.

  10. #10

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    17

    Προεπιλογή

    γιώργο ευχαριστώ για την συμβουλή αλλά δεν κατάλαβα τίποτα. πρέπει να διαβάσω για να κάνω την παράκαμψη που λες.. θα το ψάξω σε επόμενο βήμα. άσε μηπως βρούμε καμια άκρη τώρα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    α) Τη γέφυρα ανόρθωσης για μια τουλάχιστον βραχ/μένη δίοδοβ) Την ασφάλεια F702γ) Το ολοκληρωμένο (ξαναάλλαξέ το)δ) Το CD11 για βραχυκύκλωμαε) Τη D101 για βραχυκύκλωμα
    τα αποτελέσματα της δοκιμής
    α) γέφυρα ανόρθωσης BD71 - DF 06S , δεν μπαζάρει κανένας συνδυασμός από τα 4 ποδαράκια (άρα είναι καμενο). το θέμα μου είναι ότι η γέφυρα αυτή δεν έχει ποδαράκια κάτω από την πλακέτα (δείτε και στις φώτο παρά μόνο πάνω. θα δυσκολευτώ πολύ να την αλλάξω γιατί τα άλλα υλικά είναι πολύ κοντα, στην ουσία "κολητά")
    β) η ασφάλεια F702 μπαζάρει, όπως και οι 3 ρεζέρβες που έχω πάρει.
    γ) στο ολοκληρωμένο (ΤΝΥ 255P) κάποιοι συνδυασμοί ποδιών μπαζάρουν, άλλοι όχι (δεν ξέρω αν έπρεπε να κάνω αυτό το τεστ ή αν τα αποτελέσματα σημαίνουν κάτι
    δ) cd11 - μπαζάρει
    ε) D101 - UG2B δεν μπαζάρει (άρα είναι καμένο)

    back.jpgfront2.jpgfront.jpg

    το L101 (5mH, 50 mA) το βλέπω λίγο ραγισμένο στα πλάγια, δεν ξέρω αν είναι λογικό.

    αν είναι καμένα τα α) και ε) μου κάνει εντύπωση γιατί δεν φαίνονται κατεστραμένα αλλά ο κρότος που έκανε όταν προσπάθησε να ανοίξει το μηχάνημα ήταν σχετικά δυνατός (μπορεί να είναι και άσχετο).
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kxrist : 05-08-11 στις 11:33

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας