Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 77
  1. #21
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από duomax03 Εμφάνιση μηνυμάτων
    • Έλεγξε ωμικά τα καλώδια τροφοδοσίας
    (Μα αν είναι κομμένα ή βραχυκυκλωμένα δεν θα καίγεται η ασφάλεια.)
    • Έλεγξε αν έχει στο + και - της γέφυρας DF06S γύρω στα 330 V (αν δεν έχει αντικατέστησέ το
    (Με καμμένη ασφάλεια σίγουρα δεν θα έχει! )
    • Στο ποδαράκι 50 του Microcontroller UPD780024CW τσέκαρε αν έχεις 0 V και στο ποδαράκι 18 τσέκαρε αν έχεις 5 V
    (Με καμμένη ασφάλεια σίγουρα δεν θα έχει! )

    • Αν είναι εντάξει οι τάσεις στον Microcontroller τότε μέτρα τον σταθεροποιητή τάσης KA7805A αν σου βγάζει 5 V. Αν δεν σου βγάζει τα 5, αντικατέστησέ τον
    (Είναι δυνατόν οι τάσεις να είναι εντάξει στο μC και εντούτοις το 7805 να μην βγάζει 5V

    • Αν λειτουργεί σωστά, τσέκαρε τις νησίδες της πλακέτας για βραχυκυκλώματα
    Αν έχεις παλμογράφο, τσέκαρε
    • Tον οπτοζεύκτη TLP180 για σταθερό σήμα
    • Στο ποδαράκι 48 και 49 του Microcontroller τσέκαρε αν έχεις ημίτονο με περίοδο 250 ns
    Είναι απίθανο να φταίνε αυτά για το κάψιμο της ασφάλειας.

  2. #22
    Το avatar του χρήστη duomax03
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    136

    Προεπιλογή

    είναι ποτέ δυνατόν να φταίει ο πυκνωτής των 1.2μF 450V; Άμα είχε πρόβλημα αυτός δεν θα γύριζε ο ανεμιστήρας
    Δεν θα δούλευε ο ανεμιστήρας ; ποιός ανεμιστήρας ;Το όλο σύστημα ελέγχεται με βαλβίδες. δεν καταλαβαίνω. Μπορείς να γίνεις ποιο συγκεκριμένος ;

    Οι άλλοι πάλι που είναι 6.8V 450V... τί είναι αυτά, πού τα είδες; Για ημιαγωγούς ψάχνεις...1.2μF 450V
    Αν μου επιτρέπεις μια διευκρίνηση που δεν έκανα και έχουμε παρερμηνείες και φταίω εγώ. Οι πυκνωτές είναι δυνατόν να προκαλέσουν βραχυκύκλωμα. Οι πυκνωτές απόζευξης συνήθως έχουν μικρή χωρητικότητα και χρησιμοποιούνται για κατάπνιξη βραχυχρόνιων τασικών αιχμών και παρουσιάζουνε βραχυκυκλώματα. Αυτό το είδος βραχυκυκλώματος ονομάζεται άμεσο
    duomax3

  3. #23

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    17

    Προεπιλογή

    την ασφάλεια όπως και το ολοκληρωμένο τα βρήκα μπαρουτιασμένα την πρώτη φορά που το άνοιξα όπως και τα αντικατέστησα. μόλις έβαλα όμως την πρίζα με τα νέα υλικά ακούστηκε ένας θόρυβος σα να έσκασε κάτι. μετά από λίγο έβγαλα την πλακέτα αλλά δεν είδα κάτι μαυρισμένο ή κάποια μυρωδιά.
    το μηχάνημα δεν ανάβει καθόλου. ιδου και τα υλικά της πλακέταςylika.jpg
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη kxrist : 04-08-11 στις 12:06

  4. #24
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Ωραία. Τώρα που έχουμε το σχήμα, πάμε. Έλεγξε τα παρακάτω με σειρά προτεραιότητας:
    α) Τη γέφυρα ανόρθωσης για μια τουλάχιστον βραχ/μένη δίοδο
    β) Την ασφάλεια F702
    γ) Το ολοκληρωμένο (ξαναάλλαξέ το)
    δ) Το CD11 για βραχυκύκλωμα
    ε) Τη D101 για βραχυκύκλωμα

  5. #25
    Το avatar του χρήστη duomax03
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    136

    Προεπιλογή

    Είναι απίθανο να φταίνε αυτά για το κάψιμο της ασφάλειας.
    Είναι πολύ πιθανών φίλε μου γιατί αυτές είναι οι επίσημες οδηγίες στο service manual του κλιματιστικού
    duomax3

  6. #26
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Μπορείς για παράδειγμα να μου εξηγήσεις πώς η απουσία σήματος χρονισμού στον μC μπορεί να κάψει την ασφάλεια;
    Το πιο πιθανό είναι ότι φταίει η γέφυρα ανόρθωσης.
    Θα δούμε.

  7. #27

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    17

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από FILMAN Εμφάνιση μηνυμάτων
    :α) Τη γέφυρα ανόρθωσης για μια τουλάχιστον βραχ/μένη δίοδο
    β) Την ασφάλεια F702
    γ) Το ολοκληρωμένο (ξαναάλλαξέ το)
    δ) Το CD11 για βραχυκύκλωμα
    ε) Τη D101 για βραχυκύκλωμα
    α) ποια είναι η γέφυρα ανόρθωσης σύμφωνα με το διάγραμμα και τον πίνακα υλικών που μόλις πρόσθεσα (νούμερο κωδικός?). πως μετράω αν είναι βραχυκυκλωμένη όντας πάνω στην πλακέτα (προφανώς με το buzzer στα δύο ποδαράκια όταν η πλακέτα είναι αποσυνδεδεμένη. αν ακουστεί θόρυβος έίναι βραχυκ?)

    β), γ) τα άλλαξα χτές, ας δω τα επόμενα πρώτα (θα τα αλλάξω και αυτά) και θα επανέλθουμε

    δ), ε) τα βρήκα στο σχήμα, τα ελέγχω με τον ίδιο τρόπο ?

    με το μαλακό τις τεχνικές συμβουλές, δεν έχω τις γνώσεις...πλζ...

  8. #28
    Το avatar του χρήστη duomax03
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Aug 2011
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    136

    Προεπιλογή

    Βεβαίως φίλε μου. Είναι και δικιά μου παράλειψη που δεν το ανέφερα. Δεν ελέγχεις απλώς αν έχει δραστηριότητα ο Microcontroller UPD780024CW, αλλά ελέγχεις και την κατανομή τάσεων κατά μήκος του. Αν για παράδειγμα στο ποδαράκι 52 δεν έχεις τετραγωνικό παλμό διάρκειας 10 ms τότε πρέπει να υποπτευθείς τον οπτοζεύκτη. Μπορεί αν στα ποδαράκια 48 και 49 του Microcontroller UPD780024CW αν δεν έχεις ημίτονο 250 ns να υπάρχει άπρόβλημα στον resonator (X301).

    Βέβαια θα μου πεις ότι ο Microcontroller αν διαπιστώσει κάποιο πρόβλημα, «κλειδώνει την πλακέτα» και την οδηγεί σε μια άεργη κατάσταση. Έχεις δίκιο. Ωστόσο πάντα τον θεωρώ καλό μπούσουλα όταν δεν είναι εύκολο να βρεις άκρη.
    duomax3

  9. #29
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από duomax03 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν θα δούλευε ο ανεμιστήρας ; ποιός ανεμιστήρας ;Το όλο σύστημα ελέγχεται με βαλβίδες. δεν καταλαβαίνω. Μπορείς να γίνεις ποιο συγκεκριμένος ;

    (Ο ανεμιστήρας της εσωτερικής μονάδας. Αυτός που φυσάει τον κρύο αέρα προς τα έξω. Αυτός είναι ο πυκνωτής λειτουργίας του συγκεκριμένου μοτέρ. Δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το πρόβλημα.)


    Αν μου επιτρέπεις μια διευκρίνηση που δεν έκανα και έχουμε παρερμηνείες και φταίω εγώ. Οι πυκνωτές είναι δυνατόν να προκαλέσουν βραχυκύκλωμα. Οι πυκνωτές απόζευξης συνήθως έχουν μικρή χωρητικότητα και χρησιμοποιούνται για κατάπνιξη βραχυχρόνιων τασικών αιχμών και παρουσιάζουνε βραχυκυκλώματα. Αυτό το είδος βραχυκυκλώματος ονομάζεται άμεσο
    Ασχολούμαι με τα ηλεκτρονικά από το 1993. Πυκνωτής απόζευξης βραχυκυκλωμένος δεν μου έχει τύχει ποτέ.

  10. #30
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από kxrist Εμφάνιση μηνυμάτων
    α) ποια είναι η γέφυρα ανόρθωσης σύμφωνα με το διάγραμμα και τον πίνακα υλικών που μόλις πρόσθεσα (νούμερο κωδικός?).

    (Σου την έχω κυκλώσει στο συνημμένο.)

    πως μετράω αν είναι βραχυκυκλωμένη όντας πάνω στην πλακέτα (προφανώς με το buzzer στα δύο ποδαράκια όταν η πλακέτα είναι αποσυνδεδεμένη. αν ακουστεί θόρυβος έίναι βραχυκ?)

    (Ναι, και θα το κάνεις αυτό δοκιμάζοντας κάθε πόδι με τα υπόλοιπα 3.)

    β), γ) τα άλλαξα χτές, ας δω τα επόμενα πρώτα (θα τα αλλάξω και αυτά) και θα επανέλθουμε

    δ), ε) τα βρήκα στο σχήμα, τα ελέγχω με τον ίδιο τρόπο ?

    (Ναι)

    με το μαλακό τις τεχνικές συμβουλές, δεν έχω τις γνώσεις...πλζ...
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

Σελίδα 3 από 8 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας