συγνωμη για να καταλαβω εχω ενα μοτερ του δινω 220 και τραβαει καποια αμπερ σωστα;και μετα του δινουμε μειωμενη ταση πχ 110 θα τραβαει μετα τα διπλα απ οτι πριν;
συγνωμη για να καταλαβω εχω ενα μοτερ του δινω 220 και τραβαει καποια αμπερ σωστα;και μετα του δινουμε μειωμενη ταση πχ 110 θα τραβαει μετα τα διπλα απ οτι πριν;
Υπάρχουν νύχτες που οι λύκοι είναι σιωπηλοί και το φεγγάρι μόνο ουρλιάζει...
http://greek-electrical-engineer.blogspot.com/
Μα βέβαια! Δεν το γνωρίζεις? Είναι έτσι ακριβώς, σύμφωνα πάντα με τις 'νεώτερες' αρχές του ηλεκτρισμου!
Πήραμε το νόμο της Ισχύος P=Ι*U ξεχάσαμε - διαγράψαμε παντελώς την όποια σχέση του με τον θεμελιώδη νόμο του Ωμ I=U/R όπου το U=I*R και καταλήξαμε ότι το φορτίο μας ως τιμή εντελώς σταθερής αντίστασης (πχ του πηνείου ενός κινητήρος, λέμε) δεν παίζει τελικά κανέναν ρόλο στην ισχύ που θα ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ!!! Έτσι πλέον είναι πασηφανέστατο ότι ένας καταναλωτής 1500W που στα 230V τραβάει ρεύμα ~6.52Α & πρέπει να έχει αντίσταση ~35.26Ω, στα 115V θα εξακολουθεί να καταναλώνει τα 1500W τραβώντας πλέον ~13.04Α αφού αυτομάτως θα έχει αντίσταση ~4 φορές μικρότερη της αρχικής! Κοινώς... αλλάζεις τάση στα άκρα του κινητήρα αυτού & εξαφανίζεις ως δια μαγείας ποσοστό της περιέλιξης του πηνείου του κινητήρος! Αυτό είναι το υπερσύγχρονο "μεταβλητό πηνείο"! ? Πως είναι η Βάρικαπ δηλαδή, έτσι ένα πράγμα![]()
Άλλωστε τι μας νοιάζουν τώρα αντιστάσεις & άλλα τέτοια... αφού 1500W λέει το μοτέρ μας, 1500W θα καταναλώνει ότι τάση & να του βάλεις! Τι ρίχνεις εσύ 230V? Βάλτου 1.5V και γειά σου!New Order!
Πραγματικά... το επίπεδο καθημερινά βελτιώνεται, πλέον!
Τα πάντα εν σοφία ποιήσαντες! "...μείνετε στα ηλεκτρονικά σας και όλα καλά! Ο κόσμος κυλάει καλύτερα χωρίς τις υπόλοιπες συζητήσεις"
--X---
IEEE member since 1988