Η υγρασία όπως κι η υψηλή θερμοκρασία παίζουν αρνητικό ρόλο στη καλή λειτουργία της TV.
Η κανονική λειτουργία γίνεται σε σχετικά ξηρό και με όχι υψηλή θερμοκρασία περιβάλλον, η δε συσκευή
δεν πρέπει να ΄ναι κολλημένη σε τοίχο αλλά να ΄χει μία απόσταση τουλάχιστον 10cm για ν΄ αερίζεται
επαρκώς.
Πριν καλέσεις τεχνικό εφάρμοσε τα παρακάτω tips :
- έλεγξε τη καλή λειτουργία του τηλεχειριστηρίου (έλεγχος καλής κατάστασης μπαταριών - να μην έχουν
βγάλει υγρά - όπου σ΄ αυτή τη περίπτωση καθαρίζεται καλά ο χώρος τοποθέτησής τους στο τηλεχ/ριο &
αντικαθίστανται με καινούργιες -, όπως κι έλεγχος με την κάμερα του κινητού τηλεφώνου αν ανάβει το
IR LED του τηλεχ/ρίου με το πάτημα κάθε κουμπιού του, ή μένει συνεχώς αναμμένο),
- αφαίρεσε όλες τις συσκευές που είναι συνδεδεμένες στη τηλεόρασή σου όπως και το καλώδιο κεραίας,
αποσύνδεσέ την από το ρεύμα πατώντας συγχρόνως το button ON/OFF που βρίσκεται πάνω της, για 30
δευτερόλεπτα κι άφησέ την εκτός ρεύματος για 30 λεπτά.
Επανασύνδεσέ την στο ρεύμα χωρίς το καλώδιο κεραίας, χωρίς καμία συσκευή συνδεδεμένη πάνω της και
χωρίς την παρουσία του τηλεχειριστηρίου στο χώρο και παρατήρησε πως ανταποκρίνεται.

Αν λειτουργήσει κανονικά τότε άρχισε να φέρνεις στο χώρο το τηλεχ/ριο, τοποθέτησε κεραία κι ότι άλλο ήταν
συνδεδεμένο στη TV σου, διαπιστώνοντας μ΄ αυτόν τον τρόπο αν κάτι από τα προαναφερόμενα σου δημιουργούσε
το πρόβλημα.
Αν όμως επαναλάβει τα Reboots τότε θέλει άνοιγμα η συσκευή με πρώτο έλεγχο / αντικατάσταση των ηλεκτρ/κών
πυκνωτών στο PSU, μετρήσεις τάσεων σ΄ αυτό, έλεγχος στη Main Board κ.λ.π.

Στο link : https://www.youtube.com/watch?v=IFzrLSO6Ay4 μπορείς να παρακολουθήσεις tips που χρησιμοποιούνται
για την επιδιόρθωση των συνεχών επανεκκινήσεων πριν καλέσεις τεχνικό.
Ομοίως στο site : https://techjunctions.com/samsung-tv-keeps-rebooting/ μπορείς να διαβάσεις τρόπους διόρθωσης
των συνεχών επανεκκινήσεων τηλεοράσεων Samsung

Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης