Όσο γίνεται εννοώ 10mm το μέγιστο δηλαδή ρύθμισης κατεβάσματος από τα πόδια.
Λάβε υπ΄ όψει κι αυτά που γράφει κι ο φίλος Νίκος τ΄ οποία κι εγώ αντιλαμβάνομαι κι επικροτώ.
Σίγουρα η λύση του επιπλοποιού είναι πανάκριβη, πόσο μάλιστα όταν το πλυντήριο είναι καινούργιο
αν κι εντός των 3 μηνών θα ΄πρεπε να το ΄χες επιστρέψει ήδη, αλλά λόγω των επιδημιολογικών
συνθηκών και του κλεισίματος των κατ/των δικαιολογείσαι.
Δεν δικαιολογείται όμως η αλυσίδα κατ/των " ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ / DIXONS SOUTH EAST EUROPE Α.Ε.Β.Ε. "
που μετά από 8 μηνύματα και 10 τηλεφω-νήματα δεν προβαίνουν σ΄ αντικατάσταση του πλυντηρίου τ΄
οποίο χρήζει ελέγχου στ΄ Εργαστήριο / SERVICE της Αντιπρ/πείας της κατασκευάστριας εταιρείας στην Ελλάδα.
Ένα εξώδικο λοιπόν ή κι αίτημα βοήθειας από Δικηγόρο για ν΄ υπάρξει λύση.
Καλό είναι να γίνει κοινοποίηση και στ΄ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης