Σακη και Πετρο ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις. Η γνησια βαλβιδα που φορα το πλυντηριο ειναι η #7 κι οχι οι #4, 5. Η #7 φαινεται να εχει το μεταλλικο ελασμα που ανεφερε ο Πετρος.
Αν το μοτερ ειχε θεμα με καρβουνακια, δεν θα εβγαζε προβλημα συνεχεια;
Παρεπιπτοντως σημερα το πρωι η συζυγος εβαλε προγραμμα πλυσης ρουχων κι απ οτι μου πε το προγραμμα εκτελεστηκε κανονικα, χωρις ουτε δισταγμο στην εκκινηση ουτε βεβαια νερα μετα την ολοκληρωση του στον καδο. Κανονικα ξεκινησε, κανονικα πηρε καθαρο νερο και ολοκληρωσε χωρις νερα στον καδο.
Τι να υποθεσω;
Επαναλαμβανω οτι τα νερα στον αδειο καδο βρεθηκαν μετα απο απουσια 9 ημερων απο το σπιτι, με την παροχη νερου ανοιχτη και την πριζα του πλυντηριου συνδεμενη στο ρευμα.




Απάντηση με παράθεση