Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tipos Εμφάνιση μηνυμάτων
Συμφωνα με το σχεδιο το ασπρο καλωδιο ειναι το γενικο του μοτερ επομενως οταν επιλεγειςν μια σκαλα ταχυτητας θα πρεπει να εχεις 220v μεταξυ του ασπρου και ενος απο τα αλλα χρωματα που πανε στο μοτερ.Δηλαδη αν η σκαλες ειναι 1-2-3 θα εχεις
σκαλα 1- ασπρο με πρασινο 220v
σκαλα 2-ασπρο με μπλε 220v
σκαλα 3-ασπρο με κοκκινο 220v
Αν οι μετρησεις ειναι ενταξη τοτε το προβλημα ειναι στο μοτερ.Αν δεν ειναι ενταξη τοτε το προβλημα ειναι η στο πληκτρολογιο η στη συνδεση των καλωδιων η στη συνδεση της παροχης την οποια δεν μας εδωσες φοτο.
Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα υπογραμμισμένα δεν ψάχνεις για διαρροή , αλλά για το αν έχεις συνέχεια (δηλαδή αν είναι κομμένο το σύρμα) . Λογικά έτσι όπως το γράφεις είναι κομμένα . Επανεξέτασε και σιγουρέψου.


Φυσικά δεν παίρνεις ένδειξη αφού τα σύρματα / πηνία / τυλίγματα είναι μονωμένα με βερνίκι . Πως σου ήρθε τέτοιου είδους εξέταση που καμιά δουλειά δεν έχει?

Αποκλείεται !!! αφού το κόκκινο καλώδιο το βλέπουμε στην φωτογραφία ότι δεν είναι πουθενά κομμένο . Εκτός και ανάμεσα στο καλώδιο έχει κάποια θερμική ασφάλεια που κάηκε. Ή δεν βάζεις σωστές επιλογές στο πολύμετρο.
Ας κάνουμε μια ανακεφαλαίωση γιατί κάτι δεν έχω καταλάβει σωστά μάλλον. Όταν μετρώ από ουδέτερο προς φάσεις πρέπει να έχω 1 στην οθόνη μου ή να έχω κάποια άλλη ένδειξη τελικά? Θέλω να σιγουρευτώ πριν κάνω οποιαδήποτε μέτρηση για volt. Επίσης η σύνδεση της παροχής είναι πρίζα που καταλήγει στην κλεμα όπου έχω σώσει φωτογραφία με την σύνδεση σε προηγούμενο ποστ. Είναι απλή πρίζα όχι σούκο. Μεταξύ της γέφυρας των δυο πηνίων όντως έχει κάτι στο καλώδιο και είναι αυτό εδώ:

Όσο για το χύμα που είπα ότι ακούμπησα το έκανα γιατί ακουμπούσα στις κολλήσεις και δεν είχα ένδειξη και απλά ακούμπησα και τα σύρματα και το ανέφερα.

Στάλθηκε από το X5PRO μου χρησιμοποιώντας Tapatalk