Eπεσε σημερα στα χερια μου αλλο ενα color που δουλευε κανονικα. Μετρησα τασεις και με το διακοπτη στο off ειχα στο ποδαρακι 3 περιπου 3.2V και στα αλλα 0. Με το διακοπτη στο on ειχα στο 3 και στο c 3.2V και στα αλλα 0, ακριβως τις ιδιες μετρησεις με το δικο μου δηλαδη...Εκανα τραμπα τις motherboard και ησυχασα. Οποτε το gameboy μου πλέον δουλευει, το θεμα μπορει να κλεισει. Παντως θα συνεχισω να προσπαθω να βρω τη βλαβη στην motherboard που αλλαξα, μπας και καταφερω να εχω 2
Σας ευχαριστω ολους παρα πολυ για την βοηθεια σας, το χρονο και τον κοπο σας. Σας ειμαι ευγνωμων!!![]()





Απάντηση με παράθεση