Παράθεση Αρχικό μήνυμα από button Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε μένα άντεξαν 4 χρόνια η μπαταρίες και δεν τις πρόσεχα ιδιαίτερα για 250Watt κινητήρα νομίζω καλά είναι έβγαζε 25κμ άνετα χωρίς προβλήματα μέχρι και κουβαλούσα αντικείμενα βαριά
Φίλε Γιάννη , έχω και 2ο σκούτερ στα 250W . και παρόμοιες μπαταρίες με αυτές που περιγράφεις (στο μέγεθος και στο χρώμα) στο #3 (6-DZM - 20 (5Hr) ) αντί για 12 και (2Ηr) που ήταν οι δικές σου.
Οι δικές μου καταστράφηκαν στον 2ο χρόνο (καρπούζια και αυτές) ...

Βγάζω δηλαδή ένα συμπέρασμα ότι επειδή εγώ είμαι βαρύς 115 κιλά ! ... πάω στοίχημα ότι εσύ για να τις κράτησες 4 χρόνια (και παρόλο που είχες ποιο αδύνατες μπαταρίες από τις δικές μου) . Είσαι κατά πολύ ελαφρύτερος από εμένα !

Αυτό αυτονόητα σημαίνει ότι οι μπαταρίες αυτές "σκοτώνονται" από την 1η κιόλας γκαζιά .. και το μέγεθος και η ταχύτητα της καταστροφής τους έχει να κάνει με το κατά πόσα αμπέρ τραβάει ως προς την καθημερινή χρήση τους .

Θα κρατούσαν περισσότερο αυτές οι μπαταρίες αν , το ζόρι στην άνοδο των αμπέρ , ήταν μόνιμα στα επίπεδα της κανονικής ολίσθησης πάνω σε επίπεδο δρόμο . (όπου σε επίπεδο δρόμο και με ήδη ανεπτυγμένη ταχύτητα , βλέπουμε και από τον μετρητή μπαταρίας που έχουν στο καντράν , ότι οι μπαταρίες δεν "βυθίζονται " τόσο ως προς τον ρυθμό εκφόρτισης τους) ... αντίθετα στην κάθε εκκίνηση του οχήματος ή σε κάποιες ανηφοριές ... γίνεται ο χαμός !

Τώρα για το 1ο θέμα που έθεσες
Είναι 4 μπαταρίες σε σειρά 12ν12Α βγαίνουν 48 βολτ αλλα δεν ξερω γιατι ο φορτιστής κόβει
Πιστεύω ότι ή οι μπαταρίες σου οι καινούριες που έβαλες δεν είναι σε καλή κατάσταση και ήδη κατεστραμμένες , αυτό το συμπέρανα (αν και δεν είμαι παντογνώστης σε αυτά ) από τα εξής παρακάτω.

1)Όταν οι μπαταρίες ήταν καινούριες είχα βάλει πριν τον ρυθμιστή φόρτισης , έναν μετρητή κατανάλωσης /Watt/Amper/Τάσης/ συχνότητας κτλ (κάτι σαν το παρακάτω)


όσο ήταν καινούριο και φόρτιζα τις μπαταρίες με τον φορτιστή ... έβλεπα στην ένδειξη Watt... να μου δείχνει στην αρχή της φόρτισης π.χ. 190W ... στην συνέχεια μετά από κάποιες ώρες και τμηματικά / σταδιακά ... έπεφτε π.χ. στα 170W .... 150W ... 90W ... μέχρι που θα έφτανε και στα 3 έως 5W (μόνιμα) ... φάση διατήρησης / συντήρησης ... και όλα καλάαααα..

πάμε παρακάτω

2) Όταν έφαγε ζόρι η μπαταρία (μετά από περίπου 8 μήνες - 1 χρόνο) ... ξαναέβαλα τον μετρητή να δω τι γίνεται τώρα ...

και βλέπω στην αρχή της φόρτισης 190W ..... 190W ....190W ... (άιντε ακόμα? ) .... 190W ... και δεν φόρτιζε ποτέ !! όσες ώρες και να το άφησα ! ... άναψε σε κάποια σημεία το ενδεικτικό λαμπάκι του φορτιστή (πράσινο/ από κόκκινο που ήταν) .... αλλά όταν πήγα να κάνω βόλτα .. με πέταξε μέχρι στο δίπλα τετράγωνο της περιοχής που μένω.!

Οπότε δεν είναι μόνο θέμα προβλήματος στον φορτιστή σου . και θέλει ψάξιμο να εντοπίσεις τι φταίει