Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 55
  1. #31
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε περίπτωση του στάτη με περιέλιξη κανονική όπως και του ρότορα, και στο φονοφασικό , πάλι έχουμε την φιλοσοφία του στρεφόμενου μαγνητικού πεδίου που το ένα τύλιγμα προσπαθεί να "ακολουθήσει" το άλλο (με συγχρονισμό) τύλιγμα παρομοίως όπως στα τριφασικά?
    Μιλάς για κινητήρες με καρβουνάκια. Η απάντηση είναι όχι. Με μια φάση μόνο δεν γίνεται έτσι κι αλλιώς να φτιάξεις στρεφόμενο πεδίο.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ( δεν το διατύπωσα καλά . στο τριφασικό στον στάτη που παράγεται το περιστρεφόμενο μαγνητικό πεδίο και που στην συνέχεια με το ρεύμα που παράγεται στον δρομέα του ρότορα , ο δρομέας προσπαθεί να ακολουθήσει την φορά και την συχνότητα του περιστρεφόμενου μαγνητικού πεδίου του στάτη . Έτσι δεν είναι?)
    Ναι, κάπως έτσι.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τώρα στο τρυπάνι έχουμε και τύλιγμα στον στάτη και τύλιγμα στον ρότορα . Τι αλλάζει εδώ πέρα?
    Ισχύει ό,τι έχουμε πει για τον τύπο αυτό μοτέρ. Φαντάσου να έχεις ένα μαγνήτη στο χέρι σου και να τον πλησιάζεις σε έναν άλλο έτσι ώστε να τον απωθήσει. Αν φέρνεις συνέχεια νέους μαγνήτες στη θέση αυτών που απωθούνται θα έχεις μια συνεχή ροή μαγνητών που "φεύγουν". Αυτό γίνεται και στους κινητήρες αυτούς. Μόλις στρίψει και φύγει το τροφοδοτούμενο πηνίο του ρότορα, ο συλλέκτης τροφοδοτεί το επόμενο πηνίο που έχει έρθει στη θέση αυτού που έφυγε και αυτό γίνεται συνέχεια.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ΣΚΛΗΚΟΣ (28-01-16)

  3. #32

    Μέλος
    Όνομα
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    Εγγραφή
    Mar 2015
    Περιοχή
    ΜΥΤΙΛΗΝΗ
    Μηνύματα
    771

    Προεπιλογή

    Τα κατάλαβα κ σας ευχαριστώ. Αλλά ας αλλάξουμε το έργο κ ας σας 《εκμεταλευτώ 》 λιγο ακομη . Περιπτωση, μονοφασικό μοτερ πλυντηριου με πυκνωτη , εχω φάση ουδέτερο , συνδέουμε την φαση στο ενα ακρο του πηνίου , από την αλλη ακρη συνδεουμε πυκνωτή (σε σειρα )κ απο το άλλο ακρο του πυκνωτή τον ουδέτερο; Η ρυθμιση στροφών γίνεται με ινβερτερ μεσω πλακέτας;Καθως επίσης αλλαγη περιστροφης πάλι μεσω πλακετας με σκατσαρισμα ουδετέρου με φάση; ο πυκνωτης μπορει να λειτουργησει αμφιδρομα;δηλαδη έχει σημασία η φάση να μπει σε συγκεκριμένο ακροδέκτή του;

  4. #33
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    μονοφασικό μοτερ πλυντηριου με πυκνωτη , εχω φάση ουδέτερο , συνδέουμε την φαση στο ενα ακρο του πηνίου , από την αλλη ακρη συνδεουμε πυκνωτή (σε σειρα )κ απο το άλλο ακρο του πυκνωτή τον ουδέτερο;
    Για να το απλουστεύσουμε λίγο, το μοτέρ αυτό θα έχει δύο πηνία (στην πράξη έχει περισσότερα λόγω του ότι έχει περισσότερες από μια ταχύτητες) εκ των οποίων το ένα πηνίο συνδέεται κατευθείαν με την παροχή των 230V ενώ το άλλο συνδέεται κι αυτό στην παροχή των 230V έχοντας όμως σε σειρά τον πυκνωτή.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η ρυθμιση στροφών γίνεται με ινβερτερ μεσω πλακέτας;
    Όχι. Τα πλυντήρια με ρύθμιση στροφών (συνήθως μόνο για το στύψιμο) είναι εφοδιασμένα είτε με τριφασικό ασύγχρονο κινητήρα και inverter που είπες, είτε με DC brushless κινητήρα ο οποίος δεν δουλεύει έτσι κι αλλιώς χωρίς ηλεκτρονικό κύκλωμα οδήγησης, είτε τα πιο απλά, με κινητήρα universal (σαν αυτούς που λέγαμε πριν με καρβουνάκια) και κύκλωμα phase control (κοινώς dimmer). Κανένα πλυντήριο με ρύθμιση στροφών δεν έχει ασύγχρονο κινητήρα με πυκνωτή.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καθως επίσης αλλαγη περιστροφης πάλι μεσω πλακετας με σκατσαρισμα ουδετέρου με φάση;
    Είναι ποτέ δυνατόν; Όπως και να βάλεις τον ουδέτερο και τη φάση, πάντα έχεις τροφοδοσία 230VAC! Η φάση και ο ουδέτερος δεν είναι πολικότητα όπως το + / - στις μπαταρίες! Η διαφορά της φάσης και του ουδετέρου είναι ότι η πρώτη έχει δυναμικό 230VAC ως προς γη, ενώ ο ουδέτερος έχει δυναμικό 0V (περίπου...) ως προς γη.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    ο πυκνωτης μπορει να λειτουργησει αμφιδρομα;δηλαδη έχει σημασία η φάση να μπει σε συγκεκριμένο ακροδέκτή του;
    Όχι. Οι πυκνωτές των κινητήρων λειτουργούν στο εναλλασσόμενο και συνεπώς δεν έχουν πολικότητα ούτε κάποιο άλλο είδος σωστής φοράς τοποθέτησης ή σύνδεσης.

  5. #34

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Για το #32 αναφέρεσαι στο μοτέρ που δεν έχει καρβουνάκια / ψύκτρες ? (ρωτάω γιατί έτσι μπέρδεψες και την απάντηση στο #33 από Filman)
    κανονικά την ίδια ερώτηση πρέπει να την κάνεις με επιλογές
    1) Απλό επαγωγικό μοτέρ με χρήση μηχανικού εγκεφάλου
    2) Μοτέρ σύγχρονο με καρβουνάκια με χρήση μηχανικού εγκεφάλου + πλακέτα οδήγησης του μοτέρ
    3) Μοτέρ σύγχρονο με καρβουνάκια χωρίς καθόλου χρήση μηχανικού εγκεφάλου.

    Από Παναγιώτη
    ο πυκνωτης μπορει να λειτουργησει αμφιδρομα;δηλαδη έχει σημασία η φάση να μπει σε συγκεκριμένο ακροδέκτή του;
    Απάντηση από Filman
    Όχι. Οι πυκνωτές των κινητήρων λειτουργούν στο εναλλασσόμενο και συνεπώς δεν έχουν πολικότητα ούτε κάποιο άλλο είδος σωστής φοράς τοποθέτησης ή σύνδεσης.
    Αλλάζει η φορά των καλωδιώσεων (εξήγησε του με τον τρόπο σου . αναφέρομαι στα απλά επαγωγικά)

  6. #35

    Μέλος
    Όνομα
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    Εγγραφή
    Mar 2015
    Περιοχή
    ΜΥΤΙΛΗΝΗ
    Μηνύματα
    771

    Προεπιλογή

    Τώρα με χατζημπερδεψατε , ας μείνουμε στα μοτερ πλυντηριων , .Αυτό ειναι μοτερ απο σιεμενς WM14S7F3 έχει ψύκτρες δεν εχει πυκνωτη , τι εννοείτε επαγωγικό μοτερ;διαφορετικο πηνιο για κάθε ταχυτητα;ηλεκτρονική οδηγηση;Μηχανικος εγκεφαλος ειναι αυτο το εξάρτημα που αλλαζε θέση (γυρνούσε )χρονικα κ εδινε εντολες για στυψιμο αντληση κτλ;

  7. #36

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Παναγιώτη περίμενε , προσωπικά θεωρώ ότι όπως κατανόησες τις εξηγήσεις του Filman στους τριφασικούς κινητήρες .(που εκείνα είχαν την δυνατότητα στρεφόμενου μαγνητικού πεδίου)
    Τώρα θέλω να τα πάρουμε με μια σειρά γιαυτό διάβασε το παρακάτω Link (πάμε σε άλλη κατηγορία σε μονοφασικούς κινητήρες όπου εκεί δηλώνεται ότι με το μονοφασικό δεν μπορούμε παρομοίως να έχουμε σε ίδιου τύπου κινητήρες , στρεφόμενο μαγνητικό πεδίο ) αλλά Η ιστορία και συμπτωματικά έχει δείξει ότι αυτό επιτυγχάνεται και στο μονοφασικό με άλλους τρόπους όπως εξηγεί το Link) .


    http://eclass.sch.gr/modules/documen...%20285-320.pdf

    Αφού κατανοήσεις και το παραπάνω , πλέον είμαστε έτοιμοι να περάσουμε και στην κατηγορία "σύγχρονοι κινητήρες "
    Όταν πλέον θα τα έχεις τυπώσει όλα τα παραπάνω σωστά , δεν θα υπάρχει περίπτωση στην συνέχεια να μπερδεύεις το ένα με το άλλο. (θα απαντηθεί φυσικά το #35 αλλά αργότερα )

    Πέρα από όσα λέει το Link .
    Αυτό αναφέρεται και στα μοτέρ πλυντηρίου (και σε αυτό αναφερόμουν "επαγωγικά" ) και είναι ασύγχρονα .
    Τα δε ασύγχρονα (του μοτέρ πλυντηρίου ) από όσο έχω καταλάβει έχουν τύλιγμα για αργές στροφές και τύλιγμα για τις γρήγορες στροφές .
    Με την παρουσία βοηθητικού τυλίγματος (είτε στις αργές είτε στις γρήγορες στροφές )
    Ο δε ρότορας / δρομέας ? επίσης με δυναμοελάσματα δεν έχει τυλίγματα και στον ρότορα , μόνο στον στάτη (όπως περίπου και του τριφασικού κινητήρα).

    Σε αυτά τα μοτέρ ειδικά στο στύψιμο για ένα πλυντήριο ρούχων π.χ. δεν μπορούσες να έχεις ελεγχόμενες στροφές . Του έδινες ρεύμα στις αργές στροφές και γυρνούσε σταθερά στις αργές στροφές
    Του έδινες ρεύμα στο τύλιγμα για τις γρήγορες στροφές και "όποιον πάρει ο χάρος" δεν ελέγχονταν περιστροφικά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 29-01-16 στις 09:39

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ΣΚΛΗΚΟΣ (29-01-16)

  9. #37
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για το #32 αναφέρεσαι στο μοτέρ που δεν έχει καρβουνάκια / ψύκτρες ?
    Μάλλον ναι, αφού μίλησε για πυκνωτή.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    2) Μοτέρ σύγχρονο με καρβουνάκια με χρήση μηχανικού εγκεφάλου + πλακέτα οδήγησης του μοτέρ
    3) Μοτέρ σύγχρονο με καρβουνάκια χωρίς καθόλου χρήση μηχανικού εγκεφάλου.
    Πέτρο, τα μοτέρ πλυντηρίων με καρβουνάκια δεν είναι σύγχρονα.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τώρα με χατζημπερδεψατε , ας μείνουμε στα μοτερ πλυντηριων , .Αυτό ειναι μοτερ απο σιεμενς WM14S7F3 έχει ψύκτρες δεν εχει πυκνωτη ,
    Ναι. Είναι universal.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    τι εννοείτε επαγωγικό μοτερ;διαφορετικο πηνιο για κάθε ταχυτητα;
    Όχι, ο όρος επαγωγικό αναφέρεται στον τύπο του μοτέρ. Ένα μοτέρ μπορεί να έχει πολλαπλά πηνία για διαφορετικές ταχύτητες και να είναι επαγωγικό, ή να μην είναι.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    ηλεκτρονική οδηγηση;
    Αυτή μπορεί να υπάρχει σε οποιονδήποτε τύπο μοτέρ.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΣΚΛΗΚΟΣ Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μηχανικος εγκεφαλος ειναι αυτο το εξάρτημα που αλλαζε θέση (γυρνούσε )χρονικα κ εδινε εντολες για στυψιμο αντληση κτλ;
    Αυτό έχει να κάνει με το πότε θα δουλέψει το μοτέρ και δεν είναι απαραίτητο για τη λειτουργία του.

  10. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ΣΚΛΗΚΟΣ (29-01-16)

  11. #38

    Μέλος
    Όνομα
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
    Εγγραφή
    Mar 2015
    Περιοχή
    ΜΥΤΙΛΗΝΗ
    Μηνύματα
    771

    Προεπιλογή

    Ωραία τα καταλαβα , θα μελετησω κ το λίνκ του πετρου στο #35 . Σε πλυντηρια της lg ή samsung νομιζω έχουν ένα καρο περιελιξεις πηνία στην θεση της μεγαλης τροχαλίας του καδου κ ρότορα τον αξονα του τυμπανου ; καλύτερο δεν ειναι;

  12. #39
    Το avatar του χρήστη andyferraristi
    Μέλος
    Όνομα
    Ανδρέας
    Εγγραφή
    Nov 2012
    Περιοχή
    Καλλιθέα - Αθήνα
    Μηνύματα
    677

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημέρα. Μήπως γνωρίζετε που μπορώ να βρω - κατεβάσω τα υπόλοιπα κεφάλαια αυτού του βιβλίου ???
    Ευχαριστώ ...

  13. #40

Σελίδα 4 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. ΜΟΝΟΦΑΣΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
    από tantonakis στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-05-15, 16:04
  2. [ΡάδιοCD Αυτοκινήτου] Δεν αποθηκεύει τους σταθμούς
    από alexb στο forum Car HiFi & Safety
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-12, 20:39
  3. Σχετικα με αντιανεμια μικροφωνων
    από paulos2951 στο forum Ερωτήσεις & Συμβουλές
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-11-11, 11:54
  4. Σχετικα με Μ/Σ
    από dbmv στο forum UPS & Πηγές Τροφοδοσίας
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-05-10, 17:09
  5. Σχεδια για τους Ρωσους
    από mystaki g στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-03-10, 09:22

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας