Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 34
  1. #21
    Το avatar του χρήστη aser
    Μέλος
    Όνομα
    Σταύρος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    greece
    Μηνύματα
    164

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σταύρο ... χάλια φωτογραφίες!... Το μόνο που διακρίνω είναι που γράφει για 14 mF (μικροφαράντ) πυκνωτή . Αλλά δεν διακρίνω τα υπόλοιπα ... αν είναι δυνατόν γράψε εσύ με το πληκτρολόγιο ότι γράφει επάνω στο μοτέρ με την ίδια σειρά και γραμμές που τα γράφει πάνω στο μοτέρ.

    ΜΑΚΡΙΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΕ ΌΤΙ ΚΑΝΕΙΣ σε συνδεδεμένο με ρεύμα .... και μην αγγίζεις τις άκρες του πυκνωτή ακόμη και όταν είναι εκτός ρεύματος .
    Φιλε Μιχαλη αν σου πω οτι ουτε εγω μπορω να διακρινω με το ματι τι γραφει επανω θα το πιστεψεις; αυριο που θα εχω χρονο θα το καθαρισω να σας γραψω τι λεει και να κανω τις δοκιμες που ειπατε, εννοειτε οτι θα προσεχω αλλωστε εχω παει σε σχολη ηλεκτρολογου και εχω μαθει αρκετα πραγματα πανω σε αυτα ασχετα που δεν κανω αυτο το επαγγελμα.
    υγ: Μαλλον για τροχο θα το μετατρεψω (αν δουλεψει).

  2. #22
    Το avatar του χρήστη aser
    Μέλος
    Όνομα
    Σταύρος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    greece
    Μηνύματα
    164

    Προεπιλογή

    μαύρο - κόκκινο -> 113,8
    μαύρο - κίτρινο -> 72,4
    μαύρο - μπλε -> 75,7
    μαύρο - λευκό -> 59
    κόκκινο - κίτρινο -> 113,6
    κόκκινο - μπλε -> 73,4
    κόκκινο - λευκό -> 56,7
    κίτρινο - μπλε -> 75,6
    κίτρινο - λευκό -> 58,9
    μπλε - λευκό -> 18,5

    Αυτες ειναι η τιμες που εδωσε το πολυμετρο.

    Φιλε Μιχαλη γραφει το εξης:

    MOTORE ASINORONO MONOFASE

    TIPO M 12.06.38.39 220V 50Hz CI.F
    PO II 2 12
    POTENZA 0.08HP 0.05HP
    VELOCITA 2840G/1 420G/1
    CONDENSATORE 14μF/400V
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aser : 21-12-11 στις 23:10

  3. #23

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Ισχύει το σχέδιο στο # 12 ,
    απλά πρέπει να βρεις για τις περιοχές Α και Β . Ποιες είναι οι γρήγορες και ποιες οι αργές στροφές (με το ίδιο σχέδιο συνδεσμολογίας κάθε φορά που δείχνω ) . και με τον ίδιο πυκνωτή. Δηλαδή αν π.χ εντοπίσεις ότι η περιοχή Α (καλώδια) είναι οι αργές στροφές . ΣΗΜΕΙΩΣΗ τον ουδέτερο τον αφήνεις και πάλι όπως είναι στην ίδια θέση. (πρόσθεσε και γείωση στο σασί καλού κακού).

    Τότε για να δοκιμάσεις και την Β περιοχή όπου θα είναι οι γρήγορες απλώς θα μεταθέσεις τα 2 καλώδια που βρίσκονται στην Α περιοχή (που εντόπισες της αργές στροφές π.χ.) στην περιοχή Β . για να δοκιμάσεις και τις γρήγορες. και πάλι με τον ίδιο πυκνωτή και το ίδιο σχέδιο .
    Αυτήν την μετάθεση των καλωδίων στο "πλυντήριο" από το Α στο Β . για αργές και γρήγορες στροφές την κάνει αυτόματα ο "εγκέφαλος " του πλυντηρίου. Αλλά στην περίπτωση σου θα πρέπει να "αντικαταστήσεις" τις στροφές κάθε φορά ή να αλλάξεις την φορά.... θα πρέπει να το κάνεις με συνδεσμολογίες με διακόπτες. Αν σε ενδιαφέρει και αυτό (που δεν νομίζω) θα προσπαθήσω να σου σχεδιάσω ένα σχέδιο για το πως θα ελέγχεις με διακόπτες ανάλογα του τι θες να κάνει.

  4. #24
    Το avatar του χρήστη aser
    Μέλος
    Όνομα
    Σταύρος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    greece
    Μηνύματα
    164

    Προεπιλογή

    Φιλε Μιχαλη με ενδιαφερει και αν μπορεις ανεβασε το σχεδιο.
    Ευχαριστω πολυ.

  5. #25

  6. #26
    Το avatar του χρήστη aser
    Μέλος
    Όνομα
    Σταύρος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    greece
    Μηνύματα
    164

    Προεπιλογή

    Παναγιωτη σε ευχαριστω πολυ, το πρωτο βιντεο ειναι ακριβως ιδιο το μοτερ. Απο εβδομαδα θα παρω των πυκνωτη και οτι αλλο χρειαστω και θα σας γραψω τα νεα.
    Το φις που θα το βρω εχουν τα ηλεκτρονικα καταστηματα η μονο σε καταστηματα με ανταλλακτικα πλυντηριου;

  7. #27

    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Jan 2011
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Πάρε μεμονωμένα φις από κατάστημα ηλεκτρονικών και πέρασε θερρμοσυστελόμενο αφού τα κολλήσεις πρώτα (και ας είναι πρεσαριστά) Στις αρχικές κινήσεις δοκίμασε τες με δοκιμαστικό (αυτό με τη λάμπα στη φάση) μη τύχει και έχεις κανένα φαγωμένο τύλιγμα. Από τη φωτεινότητα της λάμπας και από το θόρυβο του μοτέρ θα βγάλεις την άκρη. Προσοχή στα σπειρώματα μη είναι ανάποδα αν φτιάξεις τροχό καθώς και τις στροφές που θα του δώσεις. Στις αργές στροφές έχει πολύ δύναμη! Για τον πυκνωτή να του πεις ότι είναι για μόνιμη λειτουργία. Το κύκλωμα για δεξιά αριστερά και αργά γρήγορα στο έστειλα με διακόπτες είναι οπότε θα πρέπει να βάλεις και ένα ον-οφ
    Παρακαλώ πολύ!

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον PanagiotisHlektrlogos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    aser (24-12-11)

  9. #28
    Το avatar του χρήστη aser
    Μέλος
    Όνομα
    Σταύρος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    greece
    Μηνύματα
    164

    Προεπιλογή

    Παναγιωτη σε υπερ-ευχαριστω πολυ απο εβδομαδα θα γραψω τα νεα.

  10. #29
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Υπέροχα!

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από aser Εμφάνιση μηνυμάτων
    μαύρο - κόκκινο -> 113,8
    μαύρο - κίτρινο -> 72,4
    μαύρο - μπλε -> 75,7
    μαύρο - λευκό -> 59
    κόκκινο - κίτρινο -> 113,6
    κόκκινο - μπλε -> 73,4
    κόκκινο - λευκό -> 56,7
    κίτρινο - μπλε -> 75,6
    κίτρινο - λευκό -> 58,9
    μπλε - λευκό -> 18,5
    Κατόπιν εγκεφαλικής επεξεργασίας των μετρήσεων προκύπτουν τα παρακάτω συμπεράσματα:

    α) Το κοινό είναι το λευκό.
    β) Η κύρια περιέλιξη του στυψίματος είναι μεταξύ λευκού - μπλε.
    γ) Η βοηθητική περιέλιξη του στυψίματος είναι μεταξύ λευκού - κόκκινου.
    δ) Τα άκρα των τυλιγμάτων της αργής είναι το μαύρο και το κίτρινο (εναλλάξιμα).

    Και τώρα ερχόμαστε (Παναγιώτη) σ' αυτά που έλεγα παραπάνω...

    α) Βλέπεις ότι ΔΕΝ μπορείς να χρησιμοποιήσεις τη βοηθητική περιέλιξη του στυψίματος ως κύρια για να έχεις ανάποδη φορά περιστροφής, διότι είναι εντελώς διαφορετική από την κύρια (56.7Ω vs 18.5Ω), και

    β) Βλέπεις ότι στις αργές στροφές ΔΕΝ έχει απλώς δυο περιελίξεις. Γιατί όχι; Γιατί αν είχε, η μέτρηση μεταξύ μαύρου - κίτρινου θα ισοδυναμούσε με το άθροισμα των μετρήσεων μεταξύ μαύρου - λευκού και κίτρινου - λευκού, δηλ. θα ήταν 59 + 59 = 118, αλλά όμως είναι μόνο 72.4! Και δεν είναι λάθος η μέτρηση ούτε είναι χαλασμένο το μοτέρ, διότι και σε άλλα τέτοια καλά μοτέρ που έχω μετρήσει εγώ, τέτοιες μετρήσεις βγαίνουν. Αντίθετα, στο γρήγορο έχει πράγματι μόνο δυο περιελίξεις. Διότι η μέτρηση μεταξύ μπλε - κόκκινου είναι πράγματι το άθροισμα των μετρήσεων μεταξύ λευκού - μπλε και λευκού - κόκκινου (18.5 + 56.7 = 75.2, στην πραγματικότητα 73.4)

    Πώς το συνδέουμε λοιπόν; Όπως είπα και πιο πριν θα χρειαστεί ένας πυκνωτής 14μF 450V~. Στη συνέχεια διαλέγουμε μια από τις παρακάτω συνδεσμολογίες:

    α) Αργή περιστροφή προς μια κατεύθυνση. Συνδέουμε τον πυκνωτή ανάμεσα στο μαύρο και το κίτρινο, και τροφοδοτούμε με 220V~ ανάμεσα στο μαύρο και το λευκό (κατά προτίμηση η φάση στο μαύρο και ο ουδέτερος στο λευκό). Το μπλε και το κόκκινο παραμένουν ασύνδετα.

    β) Αργή περιστροφή προς την αντίθετη κατεύθυνση. Συνδέουμε τον πυκνωτή πάλι ανάμεσα στο μαύρο και το κίτρινο, αλλά τώρα τροφοδοτούμε με 220V~ ανάμεσα στο κίτρινο και το λευκό (κατά προτίμηση η φάση στο κίτρινο και ο ουδέτερος στο λευκό). Το μπλε και το κόκκινο παραμένουν κι εδώ ασύνδετα.

    γ) Γρήγορη περιστροφή. Συνδέουμε τον πυκνωτή ανάμεσα στο μπλε και το κόκκινο, και τροφοδοτούμε με 220V~ ανάμεσα στο μπλε και το λευκό (κατά προτίμηση η φάση στο μπλε και ο ουδέτερος στο λευκό). Το μαύρο και το κίτρινο παραμένουν εδώ ασύνδετα.

    Σταύρο, προσοχή στις δοκιμές, κατά την τροφοδότηση το μοτέρ μπορεί να τιναχτεί και να σε τραυματίσει ή να κάνει ζημιά στα όποια αντικείμενα είναι γύρω του. Στήριξέ το καλά πριν το τροφοδοτήσεις. Καλή επιτυχία.

  11. 2 μέλη ευχαρίστησαν τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    aser (30-12-11), kaptenlouna (30-12-11)

  12. #30
    Το avatar του χρήστη aser
    Μέλος
    Όνομα
    Σταύρος
    Εγγραφή
    Jan 2007
    Περιοχή
    greece
    Μηνύματα
    164

    Προεπιλογή

    Σημερα εγινε η δοκιμη με επιτυχια!!!
    Ευχαριστω θερμα ολους εσας που με βοηθησατε να το θεσω σε λειτουργια. Παρτε ενα βιντεακι, και για να προλαβω το κραξιμο η συνδεση ηταν προσωρινη μονο και μονο για την δοκιμη για αυτο και θα βλεπετε οτι το καλωδιο γειωσεις ειναι λευκο αντι του κιτρινου (δεν ειχα), στο βιντεο δεν διακρινεται καλα το καλωδιο αλλα ο ουδετερος ειναι μπλε και οχι μαυρο. Ξερω η εικονα δεν ειναι καλη αλλα η ληψη εγινε απο κινητο με χαμηλη αναλυση εικονας.

  13. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον aser για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    PanagiotisHlektrlogos (04-01-12)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας