Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    σακης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    172

    Προεπιλογή διακοπη μηχανης σε citroen xsara

    Γεια σας. τις τελεφταιες δυο μερες ενω το αυτοκινητο κινηται κανει διακοπεσ και πεφτουνε οι στροφες του. αν ειμαι σταματημενοσ σβηνει. το προβλημα υπηρχε και παλιοτερα για·τι καποιες φορεσ και ενς ητανε σταματημενο επεφταν οι στροφεσ απο το ρελαντι κοντα στο μηδεν και αμεσος ξαναερχονταν στο φυσιολογικο. καποια πηθανη βλαβη?

    Ευχαριστω για την οποια βοηθεια!

  2. #2
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.693

    Προεπιλογή

    Παλιοτερα που ειχα ΖΧ ειχε το ιδιο προβλημα και τελικα ηταν το ποτενσιομετρο του ρελαντι.Αλλαχτηκε και εφτιαξε.Κοστος δεν θυμαμαι νομιζω μεταξυ 50-80 ευρω..
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  3. #3
    Το avatar του χρήστη windmill82
    Μέλος
    Όνομα
    windmill82
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Μηνύματα
    318

    Προεπιλογή

    ισως κάποιο μπουζοκαλώδιο να είναι στα τελευταία του. Μπορείς να το διαγνωσεις ως εξής : την ωρα που ρετάρει ξεκίνα να ξεκουμπώνεις ενα-ενα τα μπουζοκαλώδια . Κανονικά ξεκουμπωνοντας ενα μπουζοκαλώδιο που ειναι οκ, ο κινητήρας θα ρεταρει περισσότερο ή θα σβήσει κιόλας. Αν πάλι ξεκουμπώσεις μπουζοκαλώδιο και η λειτουργία παρμεινει η ιδια , παει να πει οτι εχει βλάβη-διαρροή-διακοπή.

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    σακης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    172

    Προεπιλογή

    ευχαριστω για τις απαντισεις. αυριο θα το κοιταξω και θα σας πω αν βρω κατι.

  5. #5
    Το avatar του χρήστη klik
    Μέλος
    Όνομα
    N/A
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλλλονίκη
    Μηνύματα
    1.313

    Προεπιλογή

    Υπάρχουν μπουζοκαλώδια (υψηλής τάσης); Δεν κουμπώνουν απ'ευθείας οι πολλαπλασιαστές στα μπουζί;

  6. #6
    Το avatar του χρήστη Nemmesis
    Μέλος
    Όνομα
    Παναγιωτης
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    Πτολεμαιδα
    Μηνύματα
    233

    Προεπιλογή

    κοίτα για το "μοτέρ ρελαντί" έχει μέσα ένα σερβο που ψιλοκολλάει... μικροπροβληματάκια παρουσίασε και στο δικό μου αυτοκίνητο peugeot 206 και στου πατέρα μου το xsara (ίδιο μοτέρ)
    φανατικος αντιαεικινηστης....
    δεν επιτρεπω την εξελιξη γιατι εχω πετρελαια...

  7. #7
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.693

    Προεπιλογή

    Αν θυμαμαι καλα το προβλημα ειναι ποιο εντονο οταν ειναι ζεστο παρα οταν ειναι κρυο,σωστα;
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  8. #8
    Το avatar του χρήστη Gregpro
    Μέλος
    Όνομα
    Γρηγόρης
    Εγγραφή
    Jun 2014
    Περιοχή
    Καλαμαριά Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    148

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από klik Εμφάνιση μηνυμάτων
    Υπάρχουν μπουζοκαλώδια (υψηλής τάσης); Δεν κουμπώνουν απ'ευθείας οι πολλαπλασιαστές στα μπουζί;
    Ένας είναι ο πολλαπλασιαστής.Από αυτόν φεύγει ένα καλώδιο υψηλής τάσεως και πάει στο διανομέα.Από το διανομέα φεύγουν τα μπουζοκαλώδια, ένα για κάθε κύλινδρο.

  9. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Gregpro για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    windmill82 (19-11-15)

  10. #9
    Το avatar του χρήστη kostas stathopoulos
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας Σταθόπουλο
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Πειραιάς
    Μηνύματα
    96

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Gregpro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ένας είναι ο πολλαπλασιαστής.Από αυτόν φεύγει ένα καλώδιο υψηλής τάσεως και πάει στο διανομέα.Από το διανομέα φεύγουν τα μπουζοκαλώδια, ένα για κάθε κύλινδρο.
    Νομίζω πως στα καινούργια είναι ένας πολλαπλαιαστής και μπουζί.

  11. #10
    Το avatar του χρήστη klik
    Μέλος
    Όνομα
    N/A
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλλλονίκη
    Μηνύματα
    1.313

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Gregpro Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ένας είναι ο πολλαπλασιαστής.Από αυτόν φεύγει ένα καλώδιο υψηλής τάσεως και πάει στο διανομέα.Από το διανομέα φεύγουν τα μπουζοκαλώδια, ένα για κάθε κύλινδρο.
    Έχεις συλλεκτικό αυτοκίνητο, σωστά;
    Ντιστριμπιτέρ σημαίνει μηχανικό αβάνς και χωρίς λεπτομερή έλεγχο κινητήρα. Πρέπει να έχουν καταργηθεί εδω και 30 χρόνια περίπου.
    Μετά υπήρξε έκδοση με 2 πολλαπλασιαστές που ελεγχόντουσαν από ECU και σπινθήριζαν σε 2 χρόνους στον κάθε κύλινδρο (είχαμε μπουζοκαλώδια) και μετά με απ'ευθείας πολλαπλασιαστής στο μπουζί.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-05-14, 12:36
  2. ΛΑΜΠΑΚΙ ΡΑΠΤΟΜΗΧΑΝΗΣ
    από papkir στο forum Υπόλοιπες Μικροσυσκευές
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-03-14, 20:19
  3. citroen saxo λαμπάκι κινητήρα & στροφόμετρο
    από SDrikos στο forum Αυτοκίνητο & Μηχανή
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-04-13, 03:16
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-09-11, 12:08
  5. ψηφιακο κοντερ μηχανης;
    από Crazy_Doc στο forum Τηλέφωνα & GPS
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-05-11, 15:09

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας