
Αρχικό μήνυμα από
sakis
πρεπει αρχικα να εχει ακριβως τις διαστασεις που πρεπει αυτο ειναι λιγο καπως μια και ενα νουμερο πιο μικρο η πιο μεγαλο μπορει και να παιζει αλλα αν ειναι μεγαλο αργα η γρηγορα θα ξεχειλωσει και θα χανει στροφες και αν ειναι πιο μικρος και αρα πιο σφιχτος μπορει να ζοριζει το μοτερ με αναλογα αποτελεσματ χασιμο στροφων αν και καμμια φορ ασε πολυ σφιχτους μεχρι και καταστροφη του μοτερ ..... επισης εαν εχει παραπανω απο εναν τους αλλαζουμε ολους προληπτικα
επομενη κινηση πολυ σημαντικη ο καθαρισμος απο ολα τα διακοπτακια που υπαρχουν πανω στο μηχανισμο το κασετοφωνου ....αυτα ειναι διακοπτακια πλατινας οπου αναμεσα στις επαφες τους μαζευουν διαφορα ασε που ειναι και δυσκολο να καθαριστουν .....
η μεθοδος ειναι εξαιρετικα απλη παιρνεις ενα σπραυ καθαρισμου το οποιο πρεπει να ειναι φιλιπς και κοκκινο ψεκαζεις ενα μικρο φιλο χαρτιου ,,,,,, το βαζεις αναμεσα στις επαφες τις κλεινεις ....σχεδον σφικτα με το χερι και μετα τραβας το χαρτι προς τα εξω για να καθαρισουν ....το επναλαμβανεις αρκετες φορες ....
αμεσως μετα ενα αλλο πολυ σημαντικο σημειο ειναι ενας μεγαλος διακοπτης συρρομενος που υπαρχει πανω στην πλακετα και κανει την αλλαγη μεταξυ παιξιματος και εγγραφης και εκει με μικρες ποσοτητες σπρει και πολλες κινησεις με το χερι στο διακοπτη κανουμε ενα καθαρισμο .....
τελος ριχνεις μια ματια οπτικα για φουσκωμενους ηλκτρολυτικους κυριως γυρω απο τα κυκλωματα το τροφοδοτικου και του bias αν δεν εχεις οργανο προληπτικα αλλαζεις ολους τους ηλεκτρολυτικους γυρω εκει ( δεν ειναι παραπανω απο 4-5 )
ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΣΚΑΛΙΖΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΙΜΕΡΑΚΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ.... ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ......
αν εχεις προσβαση σε γεννητρια και παλμογραφο η συχνομετρο μπορω να σου δωσω και οδηγιες για πολυ καλη ρυθμιση στροφων με ακριβεια τουλαχιστον 1 στα 1000
regards sakis