Ξερει καποιος τι ολοκληρωμενο εχουν πανω οι πλακετες απο ανεμιστηρα;
Η πλακετα ειναι αυτη:plaketa anemistira.jpg
Πανω δεν αναφερει κανενα στοιχειο...![]()
Ξερει καποιος τι ολοκληρωμενο εχουν πανω οι πλακετες απο ανεμιστηρα;
Η πλακετα ειναι αυτη:plaketa anemistira.jpg
Πανω δεν αναφερει κανενα στοιχειο...![]()
Υπάρχει άλλο ολοκληρωμένο από την κάτω πλευρά; Αν όχι, τότε αυτό είναι μικροελεγκτής.
Έστω ότι μάθεις ποιό είναι. Πως θα αξιοποιήσεις την πληροφορία αυτή; Δεν αρκεί να το αλλάξεις με καινούργιο (χωρίς πρόγραμμα). Δεν θα έχεις καμία λειτουργικότητα.
Οχι, δεν υπαρχει... Εχω μια αλλη πλακετα απο αλλον ανεμιστηρα και εμφανησιακα ειναι ιδιο.
Εχεις μάλλον μαύρισμα στο δεξιό triac. Το έλεγξες; Το άλλαξες; Μέτρησες τις αντιστάσεις οδήγησης των gate? Έχεις ικανοποιητική τάση τροφοδοσίας για τον μικροελεγκτή;
Τα αλλαξα και τα τρια και τις αντιστασεις και μου βγαζει βραχυκυκλωμα στο ολοκληρωμενο (μικροελεγκτης).
Έχει τσιγκουνευτει ο κατασκευαστής και δεν έχει βάλει τρανζίστορ οδήγησης για τα triac οπότε το ζόρι έφτασε στο τσιπάκι. Πάει για ανακύκλωση ή μαθαίνεις προγραμματισμό και παίζεις για να φτιάξεις άλλη πλακέτα. Ίσως να μπορείς να τον κάνεις και χειροκίνητο (να τροφοδοτείς τα τυλίγματα με διακόπτη) καταργώντας τον τηλεχειρισμό.
Εβαλα εναν διακοπτη στον τοιχο και ασε τους Κινεζους να παιζουν με τηλεχειρισμο....
Μπράβο Άρη με την ιδιοκατασκευή.
Έχω όμως την εντύπωση ότι τ΄ IC δεν είναι προγρ/νο, μάλλον αποτελείται από πύλες OR / NOR
και μ΄ ανάλογη τάση τροφ/σίας επιλέγονται οι ταχύτητες.
Κάνε μία προσπάθεια και μ΄ ισχυρό μεγεθυντικό φακό διάβασε τον τύπο του IC που αναγράφεται
πάνω στο σώμα του.
Κάνε αυτήν την ενέργεια στο φως του ηλίου ή μ΄ ισχυρό φως τη νύκτα και στρέψε υπό κατάλληλη
γωνία τον μεγεθυντικό φακό και θα διαβάσεις τον αχνά γραμμένο τύπο.
Έπειτα από τα Datasheets το βρίσκεις στ΄ Εμπόριο τ΄ αντικαθιστάς και δοκιμάζεις.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης