καλημερα σε ολους, βρε παιδια μου εφυγε κατι σαν πυρος απο το καζανι και δεν σταματει το νερο. το ζητουμενο ειναι δεν ξερω που μπαινει αυτο, παρακαλω τα φωτα σας.
ειναιτο μικρο που φαινεται στην φωτο
https://prnt.sc/TV6tjPWc209V
καλημερα σε ολους, βρε παιδια μου εφυγε κατι σαν πυρος απο το καζανι και δεν σταματει το νερο. το ζητουμενο ειναι δεν ξερω που μπαινει αυτο, παρακαλω τα φωτα σας.
ειναιτο μικρο που φαινεται στην φωτο
https://prnt.sc/TV6tjPWc209V
Χαίρετε.
Το συγκεκριμένο μπαίνει στην είσοδο του.νερού ώστε όταν σηκώνεται το φλοτέρ να κόβει την ροή του νερού. Αν δεν κάνω λάθος μπαίνει στο κέντρο της σωλήνωσης στην πλευρά που βρίσκεται το κίτρινο "παξιμάδι".
Φιλικά,