Καλησπέρα,και εγώ το ίδιο.Πέρασα αρχικά το λογισμικό για toshiba με το ίδιο main και τα δείχνει με σκιές.Αν έχει κάποιος το λογισμικό να μου το στείλει και εμένα.Ευχαριστώ