Καλησπέρα,και εγώ το ίδιο.Πέρασα αρχικά το λογισμικό για toshiba με το ίδιο main και τα δείχνει με σκιές.Αν έχει κάποιος το λογισμικό να μου το στείλει και εμένα.Ευχαριστώ
Καλησπέρα,και εγώ το ίδιο.Πέρασα αρχικά το λογισμικό για toshiba με το ίδιο main και τα δείχνει με σκιές.Αν έχει κάποιος το λογισμικό να μου το στείλει και εμένα.Ευχαριστώ