Φίλε Μιχάλη,
το πρόβλημα έχω την ισχυρή εντύπωση ότι εξ αρχής δεν οφειλόταν στο πηνίο που άλλαξες βέβαια - και καλά έκανες -
αλλά στην πλακέτα του εμπρόσθιου panel που έκανες αντικατ/ση της ασφάλειας; και συνέχιζε να καίγεται.
Χρήζει ελέγχου ενός προς ένα των εξαρτ/των της από ηλεκτρονικό μηχανικό.
Εάν έχεις τις γνώσεις και τα κατάλληλα εργαλεία θα πρέπει ν΄ ελέγξεις και όλα τ΄ υπάρχοντα σ΄ αυτή relays " κλειστού τύπου " .
Εκτός της ωμικής μέτρησης του πηνίου τους χρειάζεται κι αποκόλλησή τους κι έλεγχο μ΄ εξωτ. DC τροφ/σία ανάλογη μ΄
αυτή που αναγράφεται στο σώμα τους ώστε ν΄ ακούς το click των επαφών τους, που δείχνει ότι " κλείνουν " , ή κι ακόμα
σύγχρονα ωμική μέτρηση των επαφών αυτών.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση