Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 8 από 8

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Oct 2013
    Περιοχή
    περιστερι
    Μηνύματα
    14

    Προεπιλογή

    Σε ευχαριστώ για την απάντηση!

    Η επαφή από το Α2(αν κατάλαβα καλά το Α2 είναι αυτό που αναφέρω εγώ ως T2 στο TRIAC) έως και την φισα BL4 στο PIN 4(PUMP) είναι μια χαρά με μηδενική αντίσταση χωρίς σημάδια καψίματος.

    Ανέβασα την φωτογραφία του σχεδίου με άλλον τρόπο γιατί κάπως είχε αλλοιωθεί η ανάλυση της όταν την ανέβασα εδώ. Επίσης την έκανα και PDF αν βοηθάει καλύτερα.

    Αν διαβάζω σωστά το σχέδιο το ηλεκτρομανταλο το οδηγεί το ρελε Χ3.

    H R80 δεν έχει τρύπα, υπάρχουν κάποιες φυσαλίδες μέσα στην ρητίνη, την μέτρησα και είναι στα 100Ω όπως αναφέρει το σχέδιο.

    Έστω και δοκιμαστικά προς το παρόν πιστεύεις μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα η 220Ω ; Να παραγγείλω 240Ω και να μην κάνω άλλες δόκιμες;

    Το q3 πρέπει να το μετρήσω εκτός κυκλώματος; Αύριο θα αφαιρέσω την ρητίνη σε εκείνη την περιοχή και θα επανέλθω.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη klik
    Μέλος
    Όνομα
    N/A
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    Θεσσαλλλονίκη
    Μηνύματα
    1.330

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από giannis21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η επαφή από το Α2(αν κατάλαβα καλά το Α2 είναι αυτό που αναφέρω εγώ ως T2 στο TRIAC) έως και την φισα BL4 στο PIN 4(PUMP) είναι μια χαρά με μηδενική αντίσταση χωρίς σημάδια καψίματος.
    έχεις κάνει δοκιμή με αποσυνδεδεμένη αντλία μήπως έχει διαρροή το πηνίο της;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από giannis21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν διαβάζω σωστά το σχέδιο το ηλεκτρομανταλο το οδηγεί το ρελε Χ3.
    Αν υποθέσουμε ότι DLPTC σημαίνει Door Lock PTC που μάλλον ισχύει, τότε ναι, το Χ3 θα πρέπει να ενεργοποιήσει την κλειδαριά

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από giannis21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έστω και δοκιμαστικά προς το παρόν πιστεύεις μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα η 220Ω ;
    Όχι. Άλλαξε την αλλά δεν θα έκαιγε το TRIAC αμέσως.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από giannis21 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το q3 πρέπει να το μετρήσω εκτός κυκλώματος;
    Δεν έψαξα αν είναι fet ή bipolar. Το σχέδιο το δείχνει bipolar οπότε το ελέγχεις στην θέση διόδων στο πολύμετρο. Δες και τα βαρίστορ μήπως βραχυκυκλώνουν.

  3. #3

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Oct 2013
    Περιοχή
    περιστερι
    Μηνύματα
    14

    Προεπιλογή

    Σε ευχαριστώ και πάλι!

    Είχα δοκιμάσει με αποσυνδεδεμένες όλες τις φισες μια μια και κάθε φορά έβγαζε ένα διαφορετικό κωδικό σφάλματος και δεν ξεκινούσε, θα μετρησω και την αντλια ξεχωριστα.

    Καθάρισα την πλακέτα και εντόπισα μια καμμένη διαδρομή στην πλακέτα η οποία νομίζω πως σχετίζεται με την παροχή στην ανοιχτή επαφή του Χ3.

    PCB 3.jpgPCB 2.jpg

    Όπως επίσης έλεγξα και το τρανζίστορ Q3: KTA1505 PNP το οποίο πρέπει να είναι βραχυκυκλωμένο. Μετρήσεις: Base-Collector 0.7v, Base-Emmiter 0.7v, Collector-Emmiter 0.0v βραχυκύκλωμα.

    KTA1055.jpg

    Έψαξα κάμποση ώρα για να βρω κάποιο αντίστοιχο διαθέσιμο άλλα οι γνώσεις μου δεν επαρκούν πιστεύω και χρειάζομαι βοήθεια... έχω καταλήξει ισως σε αυτό:

    Dadasheet: ΚΤΑ1505 BC807-25 αλλιώς θα περιμένω παραγγελία απο εξωτερικό για το ΚΤΑ1505

    Μπορεί το βραχυκυκλωμένο τρανζίστορ να έχει προκαλέσει αυτό το κάψιμο; ή κάτι άλλο έχει συμβεί και αυτά είναι ότι "πηρε" μαζί του;

    θα ελέγξω και τα βαριστορ. ευχαριστώ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη giannis21 : 17-10-25 στις 02:58

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Jun 2021
    Περιοχή
    Ξυλόκαστρο
    Μηνύματα
    126

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα και απο μένα, καταρχήν συγχαρητήρια για τον τρόπο που προσεγγίζεις το θέμα, εγώ θα σταθώ στην βασική σου παρατήρηση ότι έριξε την ασφάλεια της πρίζας, αυτό σημαίνει οτι έχω υπερβολικό ρεύμα για τον συγκεκριμένο μικρο αυτόματο(πχ αν είναι 16Α πέρασαν στιγμιαία πάνω απο 16Α), άρα 99,9 έχεις θέμα με την αντλία αποστράγγισης, αυτό πιστεύω σου έχει προκαλέσει και τα προβλήματα καμένη R82 βραχυκυκλωμένο Q3 και σίγουρα θα 'εχει θέμα και το optocoupler U4. Εγώ θα έκανα αντικατάσταση τα R82,Q3,TR20,R81,U1 ή θα εβρισκα τρόπο να βεβαιωθώ ότι είναι εντάξει. τέλος θα τσέκαρα την αντλία αποστράγγισης ωμικά αρχικά και υπο τάση 230V σε δευτερη φάση αν είναι μέσα στο Wattage του κατασκευαστή αν οχι αντικατάσταση με νέα. Σίγουρος τρόπος για τον έλεγχο του κυκλώματος(πλακέτα) είναι ένα λαμπάκι μικρής ισχύος με νήμα πυρακτώσεως πχ 6 με 10 watt 230VAC αντί της αντλίας. Εύχομαι κάπως να βοήθησα την κατάσταση και σίγουρα αυτά που σου λέει ό φίλος KLIK είναι σωστά.

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.243

    Προεπιλογή

    Φίλε Γιάννη,
    κι απ΄ εμένα δέξου κάποιες οδηγίες :
    Οπωσδήποτε αλλαγή των παρακάτω εξαρτ/των :
    - Varistor : SVC 561-14,
    - R82 : 240Ω/2W,
    - Q3 : KTA1505,
    - D5 : 1N4148
    - U4 : PC817C.
    Όλα τ΄ εξαρτ/ματα πρέπει ν΄ αντικατασταθούν με ταυτόσημα κι όχι αντίστοιχα, εκτός αν
    βρεις για το TRN & το U4 κάποια αντίστοιχα, βεβαιωμένα ότι είναι τέτοια, αλλά στο Διαδίκτυο,
    ή με παραγγελία σε κάποιο κατ/μα πώλησης Ηλεκτρ/κών Εξαρτ/των (ΓΚΑΓΚΑΣ, ΦΑΝΟΣ) θα
    βρεις τ΄ ίδια ακριβώς.
    Στη 2η photo του 5ου post σου φαίνεται καρβουνιασμένος χαλκοδιάδρομος και σημείο κόλλησης.
    Καθάρισμα καλό όπως και καθάρισμα των αλάτων στο πάνω μέρος της πλακέτας μ΄ ισοπροπυλική
    αλκοόλη ή καθαρό ασετόν αλλιώς θα ΄χεις προβλήματα με διαρροές.
    Τέλος αυτό που σου είπαν κι οι δύο συνάδελφοι παραπάνω ωμικός έλεγχος της αντλίας αλλά κι
    αποσυναρμολόγησή της από το πλυντήριο κι έλεγχός της προσεκτικά με τάση 220V A.C. για τον
    έλεγχο της καλής λειτουργίας της.
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  6. #6

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Oct 2013
    Περιοχή
    περιστερι
    Μηνύματα
    14

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας!

    Μέτρησα την αντλία και ήταν 164Ω, την δοκίμασα με εξωτερική τάση 230v και δούλεψε κανονικά, με καταναλώσεις: 100mA στον αέρα, και 190mA κατά την άντληση νερών (άντλησε για περίπου 2-3 λεπτά χωρίς πρόβλημα).

    Έχω παραγγείλει τα ανταλλακτικά που μου προτείνατε για να τα αλλάξω, R81 10kΩ , R82 240Ω, Q3, D5, U4, VARISTOR.

    Η πλακέτα έχει καθαριστεί με αλκοόλη.
    Για την αποκατάσταση της καμμένης διαδρομής σκέφτομαι να κολλήσω έναν μονόκλωνο αγωγό 1mm, επαρκεί;
    Και για την μετέπειτα κάλυψη της πλακέτας με το υλικό που αφαίρεσα έχω βρει αυτό: 3M Scotchcast 40G , είναι κατάλληλο;

    Μόλις παραλάβω τα ανταλλακτικά θα ενημερώσω για την εξέλιξη!

    Σας ευχαριστώ και πάλι!

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό] Πρόβλημα πλακέτας
    από jim.personal.technic στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-06-20, 00:08
  2. [LG] F1492 πρόβλημα πλακέτας
    από teodor_ch στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-04-20, 19:11
  3. Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-08-18, 12:52
  4. [Τηλεόραση Samsung] Αγορά πλακέτας από TV SAMSUNG με κωδικό πλακέτας BN41-01622.
    από sotron1 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-03-16, 22:09
  5. Πρόβλημα Πλακέτας διαδρόμου
    από panpanta στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-01-14, 02:19

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας