Φίλε Δημήτρη,
Κατ’ αρχάς, ευχαριστώ για το χρόνο σου και τις πολύτιμες συμβουλές σου, όπως πάντα.
Κατέβασα το manual γιατί στο αρχείο μου δεν βρήκα το συγκεκριμένο, αλλά ένα άλλο Panasonic (μονό), που είχα παλαιότερα. To manual είναι στην αγγλική (pdf μετά τη μετατροπή των σελίδων από jpg) και είναι διαθέσιμο για όποιον το χρειάζεται.
Η έκδοση 7301/7302 περιλαμβάνει 2 βάσεις φόρτισης, η μια κύρια με κουμπί κλήσης και η άλλη απλή. Η σύνδεση της γραμμής είναι PSTN και η κύρια βάση είναι συνδεδεμένη ενσύρματα (ρεύμα και σύνδεση στη ροζέτα) ενώ η άλλη σε άλλο χώρο μόνο με ρεύμα.
Και οι 2 συσκευές καλούν κανονικά είτε τα 10ψήφια σταθερά και τα 7ψήφια κινητά, αλλά καμία δεν μπορεί να καλέσει τους αριθμούς επιλογής (1, 2, 3 κλπ) των εσωτερικών οποιουδήποτε τηλεφωνικού κέντρου (ΔΕΗ, NOVA, ΙΑΤΡΟΠΟΛΙΣ κλπ). Μετά την κλήση ενός αριθμού αυτής της κατηγορίας και αφού το bot εξηγεί τους εσωτερικούς αριθμούς, επιλέγω πχ το 2, ακούω τον χαρακτηριστικό ήχο της συσκευής στην επιλογή του αριθμού, αλλά η επιλογή αυτή δεν μεταφέρεται στο τηλεφωνικό κέντρο και το bot συνεχίζει την κασέτα, χωρίς να έχει καταλάβει ότι έχω επιλέξει κάποιον αριθμό από αυτούς που είπε.
Αυτό που παρατήρησα, όμως, είναι ότι στη συσκευή της κύριας βάσης έχω βάλει 2 μπαταρίες Ni-MH, όπως ορίζει το manual και αναγράφουν οι συσκευές, ενώ στην άλλη συσκευή έχω βάλει 2 επαναφορτιζόμενες eneloop. Για να ελέγξω αυτή τη συσκευή και συγκεκριμένα αν αυτή προκαλεί το πρόβλημα, έβγαλα τις μπαταρίες, δηλαδή την απενεργοποίησα, κάλεσα από την άλλη τη ΔΕΗ, επέλεξα ένα τυχαίο εσωτερικό αριθμό, αλλά επαναλήφθηκε το ίδιο πρόβλημα, δηλαδή συνέχισε το bot την κασέτα χωρίς να αντιληφθεί την επιλογή. Και φυσικά, δεν μπορώ να υποστηρίξω ότι φταίνε τα τηλεφωνικά κέντρα των οργανισμών και εταιρειών που καλώ.
Με αυτά τα δεδομένα, δεν προχώρησα στα επόμενα βήματα (καθαρισμού) που προτείνεις, αφού το πρόβλημα δεν πρέπει να οφείλεται στο πληκτρολόγιο των συσκευών.