Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Τεο
    Εγγραφή
    Nov 2024
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    10

    Προεπιλογή

    Λοιπον με βαση το εξαρτημα (πως να το πω) αυτου του βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=BC4UP2Xn5bE: σε ταχυτητα 3 χωρις φορτιο η μετρηση ηταν 0,5-0,6 και με φορτιο γυρω στο 3
    ενω με ταχυτητα 6 η μετρηση χωρις φορτιο ηταν περιπου 1,1 με ,2 και με φορτιο γυρω στο 5 (ολα αυτα διαρκεια περιπου 1', αυριο θα το κανω στα 5' διαρκεια). Τι εχετε να πειτε?

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Leosfp για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb (29-11-24)

  3. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.154

    Προεπιλογή

    Με βάση λοιπόν τον μετρητή ισχύος φίλε Teo οι μετρήσεις σε κατανάλωση ρεύματος είναι φυσιολογικές, που σημαίνει ότι το
    moteur τραβάει το ρεύμα που πρέπει.
    Η ένδειξη " over current " κατά τη γνώμη (και μακάρι να βγω ψεύτης) δεν πρέπει ν΄ οφείλεται στ΄ ίδιο το moteur αλλά στην
    πλακέτα που το τροφ/τεί και δίνει σ΄ αυτό τις εντολές που λαμβάνει από τον πίνακα (χειριστήριο).
    Θα πρέπει να γίνει ηλεκτρονικός έλεγχος στην πλακέτα αυτή για κατεστραμένα ή " υπό κατάρρευση " ηλεκτρονικά εξαρτ/τα,
    κι εφόσον διαπιστωθεί η ύπαρξή τους ν΄ αντικατασταθούν για να καταλήξεις ότι τελικά φταίει ο ιμάντας.

    Από την ιστοσελίδα : https://www.bodycraft.com/pdfs/manuals/EXP_Series_Treadmill_T1000_(T1K2)_OM_V1.8a.pdf κατεβαίνει
    το User Manual διαδρόμου γυμν/κής σειράς TREADMILL T1000 πανομοιότυπου με τον δικό σου που μπορείς να δεις κι ηλεκτρονικά
    σχηματικά των PCB΄s και που μπορούν να βοηθήσουν εν τέλει στην επισκευή του διαδρόμου σου.

    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  4. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Di*Ca_Electronic για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb (02-12-24)

  5. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Leosfp Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπον με βαση το εξαρτημα (πως να το πω) αυτου του βιντεο https://www.youtube.com/watch?v=BC4UP2Xn5bE: σε ταχυτητα 3 χωρις φορτιο η μετρηση ηταν 0,5-0,6 και με φορτιο γυρω στο 3
    ενω με ταχυτητα 6 η μετρηση χωρις φορτιο ηταν περιπου 1,1 με ,2 και με φορτιο γυρω στο 5 (ολα αυτα διαρκεια περιπου 1', αυριο θα το κανω στα 5' διαρκεια). Τι εχετε να πειτε?
    Θα ήταν καλό να δεις και τι δείχνει η μέτρηση όταν παρουσιάζεται το overcurrent , τι τιμές έχει , και αν αυτές οι τιμές είναι σταθερές ανάλογα το σταθερό φορτίο ή χωρίς , ή έχει κυματώσεις το overcurrent για να υποθέσουμε τριβές στον ιμάντα (που λογικά σε κακή λίπανση και φθορά ιμάντα αυτές οι τιμές δεν θα είναι σταθερές) κυρίως χωρίς φορτίο.

Παρόμοια Θέματα

  1. Διάδρομος kettler marathon tx1
    από johann στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-11-20, 21:09
  2. Πρόβλημα σε διάδρομο
    από Lada Urania στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-05-20, 20:05
  3. Πρόβλημα με διάδρομο γυμναστικής
    από sts22 στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-04-20, 07:51
  4. Πρόβλημα με διάδρομο γυμναστικής!!!!
    από Βαγγέλης7 στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-03-20, 20:56
  5. Πρόβλημα με διάδρομο GYM
    από furtune στο forum Όργανα Γυμναστικής
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-12-12, 22:21

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας