Τον πρωτο καιρο το αμελουσα υτο...ομως τωρα τους τελευταιους μηνες τον λιπαινω κανονικα...αναλογα τη χρηση βεβαια αλλα συνηθως καθε 15 μερες γιατι ξερω ουτε η υπερλιπανση κανει καλο
Τον πρωτο καιρο το αμελουσα υτο...ομως τωρα τους τελευταιους μηνες τον λιπαινω κανονικα...αναλογα τη χρηση βεβαια αλλα συνηθως καθε 15 μερες γιατι ξερω ουτε η υπερλιπανση κανει καλο
Αν δεν του ερριχνες λιπαντικο τους πρωτους μηνες ενδεχεται να εχει φθαρει απο κατω και δημιουργει αντισταση τωρα που τον λιπαινεις εχει γινει η ζημια πλεον.Ειχα ιδια περιπτωση αλλαξα ιμαντα και ρολοι το μηχανημα .Τωρα αν πιανουν τα χερια σου και διαθετεις αμπεροτσιμπιδα και ξερεις να την χρησιμοποιεις τον λυνεις και μετρας ρευμα με και χωρις φορτιο.Κοιτας και αν ζεσταινει το μοτερ.Το ιδιο εκανα κι εγω.Ετσι βεβαιωνεσαι οτι εχεις η δεν εχεις προβλημα ιμαντα και ψαχνεις αλλου τη βλαβη.
Το μοτερ ειναι ζεστο οταν τελειωνω συνηθως 30' κανω αλλα σε φυσιολογικα επιπεδα νομιζω!δε πρεπει να ζεσταινει καθολου? επισης πως βλεπεις αν ο ιμαντας εχει χαλασει? γιατι δε βλεπω να εχει κατι που τον σηκωσα οσο το δυνατον ειναι εφικτο να σηκωθει...επισης δε μου μαγκωνει οταν τον παταω..εκτος και αν δε βλεπεις ετσι οτι εχει χαλασει ο ιμαντας..αν και εχουν περασει 2 χρονια μηπως θελει αλλαγμα ετσι και αλλιως?
δλδ μετρας ρευμα προ και μετα φορτιου και πρεπει να ειναι ιδιο?και αν οχι εχει θεμα πχ ο ιμαντας?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Leosfp : 27-11-24 στις 23:33