Όσο δουλεύει το μοτέρ , μετά από λίγο πρέπει να ζεσταίνεται στο πίσω μέρος (συμπυκνωτής μαύρη σχάρα πίσω με τις σωληνώσεις ) και εσωτερικά στους θαλάμους θα παρατηρείς μείωση θερμοκρασίας , από αναφορές λένε πρώτα η τριοδη βαλβίδα αναλαμβάνει να τακτοποιήσει την θερμοκρασία στην κατάψυξη , και αργότερα στην συντήρηση.
Οι ανεμιστήρες πρέπει να λειτουργούν
Στο μοτέρ παρατηρείς αν κατά περιόδους κάνει απροσδόκητες παύσεις ή μείωση απόδοσης (τότε υπάρχει πρόβλημα) και από αναφορές όταν συμβαίνει αυτό , συμβαίνει και στους ανεμιστήρες
Αν είναι βουλωμένο βαθιά μέσα στην κατάψυξη , φυσικά δεν θα έχουν νερά εξωτερικάΟι αποχετευσεις αν εννοεις τους δυο μαυρους σωληνες στη φωτο, δεν εχουν νερα.




Απάντηση με παράθεση