Φίλε Άρη ξεκινάς το νήμα μ΄ ελλειπέστατα στοιχεία και περιμένεις απαντήσεις...
Από το post σου #3 φαίνεται ότι διαθέτεις ένα δορυφορικό δέκτη 15ετίας σε σύνδεση COSMOTE;
Τ΄ αρχικό άρθρο που αναφέρθηκα στο post μου #2 εξηγεί γενικά τι σημαίνει τ΄ ERROR 125, αλλά
για τον συγκεκριμένο δορυφορικό δέκτη ίσως ισχύουν διαφορετικά πράγματα, που ορισμένα (εκτός
του User Manual τ΄ οποίο δεν κατεβαίνει από το link που δίνουν), φαίνονται στ΄ AVClub.gr
( https://avclub.gr/index.php?threads/...o-combo.85989/ ).
Γράψε αναλυτικά πως ακριβώς χρησιμοποιείς τον δέκτη αυτόν, έλεγξε τη συνδεσμολογία του (με δορυφορικό πιάτο π.χ.
διάβασε από το User Manual - εφόσον το διαθέτεις - για το πρόβλημα που παρουσιάζεται κι εφόσον μετά απ΄ όλους τους
ελέγχους και κάποιο Reset ο δέκτης δεν επανέρχεται, τότε μάλλον πρόκειται για πρόβλημα Hardware αν και δεν αποκλείεται κι
απώλεια του Firmware του.
Ακόμα νομίζω ότι ο δορυφορικός αυτός δέκτης είναι με συνδρομή κι ανάλογη κάρτα για τη λειτουργία του, οπότε θα πρέπει ν΄
ελέγξεις από τον πάροχό σου (είναι η COSMOTEαν είσαι οικονομικά ενήμερος.
Σε κάθε περίπτωση κι εφόσον είσαι πελάτης της COSMOTE μπορείς ν΄ επικοινωνήσεις με το 13888 και να ζητήσεις οποιαδήποτε
διευκρίνιση και λύση στο πρόβλημα που σου ενέκυψε, εκτός βέβαια αν πρόκειται για καθαρή τεχνική βλάβη του δέκτη που σ΄
αυτή τη περίπτωση, κι εφόσον αποκλειστούν όλα τ΄ άλλα, χρήζει επισκευής.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης





Απάντηση με παράθεση