Φίλε Άρη ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.
Δεν γράφεις για ποιο μοντέλο δέκτη COSMOTE πρόκειται.
Για το σφάλμα 125 από το link : https://support.jeppesen.com/article...00000008RF3CAM
διαβάζουμε :
ΑΙΤΙΑ/ΛΥΣΗ :
- Δεν υπάρχει σύνδεση wifi/κινητής τηλεφωνίας στη συσκευή.
Αποκτήστε τοπική σύνδεση και δοκιμάστε ξανά.
- Κακή σύνδεση στο δίκτυο λόγω προβλήματος συνδεσιμότητας από την πλευρά της συσκευής.
Δοκιμάστε ξανά αργότερα ή από καλύτερη σύνδεση.
- Ο σύνδεσμος εγγραφής αντιγράφηκε/επικολλήθηκε ελλιπώς.
Δοκιμάστε να πατήσετε τον σύνδεσμο αντί να τον αντιγράψετε και να τον επικολλήσετε.
- Ένα τείχος προστασίας στο δίκτυο εμποδίζει τη σύνδεση με τον διακομιστή εγγραφής.
Βεβαιωθείτε ότι η ακόλουθη διεύθυνση και θύρα είναι ανοιχτά στο τείχος προστασίας.
- Κακή σύνδεση στο δίκτυο λόγω προβλήματος συνδεσιμότητας από την πλευρά του διακομιστή.
Δοκιμάστε ξανά αργότερα.
- Ο διακομιστής εγγραφής δεν είναι διαθέσιμος.
Δοκιμάστε ξανά αργότερα.
Για περισσότερη πληροφόρηση κάλεσε τον πάροχο που είναι συνδεδεμένο το δίκτυο τηλεφωνίας σου,
π.χ. για COSMOTE κάλεσε 13888.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης




Απάντηση με παράθεση