Φίλε Άρη ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.
Δεν γράφεις για ποιο μοντέλο δέκτη COSMOTE πρόκειται.
Για το σφάλμα 125 από το link : https://support.jeppesen.com/article...00000008RF3CAM
διαβάζουμε :

ΑΙΤΙΑ/ΛΥΣΗ :


  • Δεν υπάρχει σύνδεση wifi/κινητής τηλεφωνίας στη συσκευή.

Αποκτήστε τοπική σύνδεση και δοκιμάστε ξανά.

  • Κακή σύνδεση στο δίκτυο λόγω προβλήματος συνδεσιμότητας από την πλευρά της συσκευής.

Δοκιμάστε ξανά αργότερα ή από καλύτερη σύνδεση.

  • Ο σύνδεσμος εγγραφής αντιγράφηκε/επικολλήθηκε ελλιπώς.

Δοκιμάστε να πατήσετε τον σύνδεσμο αντί να τον αντιγράψετε και να τον επικολλήσετε.

  • Ένα τείχος προστασίας στο δίκτυο εμποδίζει τη σύνδεση με τον διακομιστή εγγραφής.

Βεβαιωθείτε ότι η ακόλουθη διεύθυνση και θύρα είναι ανοιχτά στο τείχος προστασίας.

  • Κακή σύνδεση στο δίκτυο λόγω προβλήματος συνδεσιμότητας από την πλευρά του διακομιστή.

Δοκιμάστε ξανά αργότερα.

  • Ο διακομιστής εγγραφής δεν είναι διαθέσιμος.

Δοκιμάστε ξανά αργότερα.

Για περισσότερη πληροφόρηση κάλεσε τον πάροχο που είναι συνδεδεμένο το δίκτυο τηλεφωνίας σου,
π.χ. για COSMOTE κάλεσε 13888.

Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης