Να ενημερώσω ότι ο νηματοθέτης έχει ανοίξει και σε άλλο φόρουμ το ίδιο ερώτημα με φωτογραφίες. Τα καλώδια της πρίζας (όπως ήταν αναμενόμενο) διέρχονται από το κυτίο του διακόπτη. Στο διακόπτη φτάνουν μαύρο και καφέ (προφανώς φάση και ουδέτερος-μέσω-λάμπας αλλά όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά!). Η πρίζα έχει "γιούχου" χρώματα (κόκκινο, κίτρινο σκετο, καφέ). Μόνο για τη γείωση είμαστε σίγουροι (είναι στη μέση της πρίζας)
Αυτό εξηγεί μια χαρά και το φωτορυθμικό που έλεγε.
Σύνδεσε λάθος LIN/LOUT (ίσως είναι "γιουχου" και τα χρώματα στο διακόπτη) δίνοντας LIN=ουδέτερος-μέσω-λάμπας και LOUT=φάση. Από την πρίζα έφερε μεν ένα μπλέ καλώδιο αλλά καθότι δεν είχε μπλέ η πρίζα, το συνέδεσε στη φαση (δε ξέρω από ποιο χρώμα).
¶ρα με ανενεργό διακόπτη-κινησης: NIN=φαση, LΙΝ=ουδέτερος-μέσω-λάμπας οπότε ο αυτοματισμός τροφοδοτείται και λειτουργεί (ίσως ανάβει και λίγο η λάμπα αν είναι led), οπότε ενεργοποιείται το ρελέ λόγω κίνησης και...
Με διακόπτη-κινησης ενεργό, συνδεεται το LIN-LOUT στη φάση και τα δύο (λάμπα ανάβει), το NIN έχει και αυτό φάση αρα χάνεται η διαφορά δυναμικού και ο αυτοματισμός χάνει την τροφοδοσία. Ρελε αφοπλίζει και ξαναρχίζει από την αρχή το αναβόσβημα.
(Δυστυχώς έκανε και άλλες δοκιμές στην τύχη, οπότε σε κάποια από αυτές βραχυκύκλωσε φάση, ουδέτερο και ενδεχομένως ταλαιπώρησε -αν δεν κατέστρεψε τελείως-τις επαφές του ρελέ)
Όταν έβαλε από άλλη πρίζα τον αυτοματισμό, δεν είχε θέμα διότι πήρε και φάση και ουδέτερο (ότι καλώδια του ουράνιου τόξου και να είχε βάλει ο ηλεκτρολόγος) και γι αυτό δουλευε.