Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    παναγιωτης
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    καλλιθεα
    Μηνύματα
    884

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω φίλε Παναγιώτη.
    Τ΄ εξουσιοδοτημένα SERVICE των Αντιπρ/πειών έχουν το Know How των ηλεκτρονικών συσκευών που πωλούν, όπως και τον κατάλληλο εξοπλισμό
    (παλμογράφους, spectrum analyzers, ειδικά τροφ/κά, μικροσκόπια, επαγγ/κούς σταθμούς συγκόλλησης αποκόλλησης εξαρτ/μάτων κ.ά.) όπως κι
    εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό για να μπορούν να παρέχουν σωστή τεχνική υποστήριξη των πωλουμένων προϊόντων τους.
    Πόσο μάλλον όταν πρόκειται για κινητά τηλ/να και μάλιστα της SAMSUNG, όταν η εταιρεία αυτή έχει στην Ελλάδα τις υψηλότερες πωλήσεις σ΄ αυτά.
    Αν δεν ανταποκρίνονταν στην τεχνική υποστήριξη, (όσο παλαιό κι αν είναι το κινητό τηλ/νο), θα ΄χε κακές κριτικές κι οι πωλήσεις της σταδιακά θα
    βυθιζόταν στο ναδίρ, πράγμα τ΄ οποίο δεν παρατηρούμε νομίζω, να συμβαίνει.
    Τώρα βέβαια υπεισέρχεται ο παράγοντας " κόστους " αλλά αυτό τ΄ αποφασίζει ο πελάτης αν θέλει να τ΄ υποστεί.
    Πάντα υπάρχει η περίπτωση να χρειαστεί ν΄ αντικατασταθεί όλη η Main Board αλλά συνήθως είναι θέμα μπαταρίας ή υλικών εύκολων ν΄ αντικατασταθούν (όχι μόνον των mini usb υποδοχών).
    Σε κάθε περίπτωση κι αυτό είναι πράγματι απαράδεκτο, έχουν τη δυνατότητα, (πράγμα που στην εποχή μας αλλά και νωρίτερα θα ΄πρεπε να ΄χε κι
    ο χρήστης της συσκευής), να πάρουν από κινητό τηλ/νο που ΄χει υποστεί Hard Brick δεδομένα κι αρχεία χρήσιμα για τον χρήστη που δεν πρέπει να
    χαθούν κατά την επισκευή.
    Δεν θα χάσει λοιπόν κάτι ο φίλος Θανάσης ν΄ επισκεφθεί κάποιο εξουσιοδ/νο SERVICE κινητών τηλεφώνων της SAMSUNG για να μην απολέσει τουλάχιστον τις φωτογραφίες και τα χρήσιμα αρχεία της μητέρας του, με τ΄ αναλογούν κόστος φυσικά.
    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης
    Δημήτρη ξερω πολυ καλα τι λεω δεν μπαινει καν κολλητήρι και δεν βάζουν ουτε στην μηλοεταιρια ουτε στην samsung
    Δυστυχώς κάπως ετσι δουλεύουν πλεον τα εξουσιοδοτημένα και εχει να κανει με τον χρονο ανταποκρισης προς τον πελάτη αλλα και το κόστος συν του οτι οι εταιρείες θεωρούν το σερβις αναγκαίο κακο αν μπορούσαν δεν θα το ειχαν καν
    Ειχα την τυχη να εργαστω για χρονια σε μεγαλο κατασκευαστη και ξερω τι γινεται

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.147

    Προεπιλογή

    Θανάση,
    θα προσπαθήσω να βοηθήσω και συμπερασματικά ν΄ απαντήσω στους φίλους συναδέλφους μου, αφού πρώτα εσύ αναφέρεις το πλήρες μοντέλο
    της συσκευής (π.χ. I9070, I9500, I9505 ...) για να βρεθεί μέσω Διαδικτύου το κατάλληλο αρχείο Odin. που ίσως ξεκλειδώσει το κινητό σου, αν ακολουθήσεις πιστά τα βήματα προγρ/σμού όπως αναφέρει σωστά ο Μανώλης.
    Τώρα Παναγιώτη αυτά που γράφω για τις Αντιπρ/πείες - γνωρίζω κι εγώ κάλλιστα τι ακριβώς συμβαίνει κι ας μην είχα οιανδήποτε απ΄ αυτές εργοδότη ποτέ στην επαγγελματική μου καριέρα - είναι πράγματι τ΄ ευκταίο που πρέπει να συμβαίνει, αλλά που κατά 95% κι άνω δεν συμβαίνει, γιατί όπως αναφέρεις όλα είναι value for money (όπως λένε κι οι φίλοι Αμερικάνοι) οπότε συμφέρουν οι πωλήσεις, (μάλιστα ρίχνουν και συνεχώς το κόστος γι΄ αυτόν τον σκοπό, με τα συνεπακόλουθά του), παρά οι επισκευές.

    Σε κάθε περίπτωση κι επειδή εντός του 2023 θα ψηφιστεί από την Ε.Ε. νόμος που θα κατοχυρώνει τους ελεύθερους επαγγελματίες, τεχνικούς επισκευαστές κι οι εταιρείες θα ΄ναι υποχρεωμένες να κυκλοφορούν συσκευές με τα σωστά Service Manual, καλό θα ΄ναι ν΄ ευελπιστούμε ότι
    η δουλειά κι οι συμβουλές μας, επιτέλους θα κρίνονται κι επίσημα, απαραίτητες από κάθε χρήστη.

    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    παναγιωτης
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    καλλιθεα
    Μηνύματα
    884

    Προεπιλογή

    Μακαρι να γινει δημητρη γιατι ετσι οπως ειναι τα πραγματα χανεται η γνωση και οι νεοι αντι για να επισκευαζουν απλα αντικαθηστουν στην ουσια γινονται κτσαβιδαδες οπως τους λενε υποτιμητικα
    Με το odin ισως βρει ακρη ο φιλος παλια που ξεσκιζα οτι κινητο σαμσουγκ ειχα εκανε δουλεια

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    θανασης
    Εγγραφή
    Jul 2010
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    272

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα σας και ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.Είχα πολυ τρεξιμο και δεν ειδα τις απαντησεις τοσες μερες.
    Λοιπόν Δημήτρη και Μανόλη,το μοντέλο ειναι το GT-I9195,οπως ανέφερα και στο πρωτο ποστ μου σε μια στιγμη το κινητο εκλεισε και δεν ανοιξε ποτε ξανα,βαζοντας το για φορτιση δεν κάνει τίποτα οπως επισης και οταν πατας το power button ή τους συνδιασμους των κουμπιων που μπαινει σε recovery mode.Μετα απο εγκατασταση των driver της Qualcomm το βλεπει ως "qualcomm hs-usb qdloader 9008".Δοκιμασα αρκετους οδηγους απο το νετ αλλα τιποτα,το qfil βγαζει error "Download Fail:Sahara FailSahara Fail".Διαβασα οτι το qfil δεν υποστηριζει συσκευες Samsung οποτε μαλλον δεν γινεται.
    Χρησιμοποιησα και το Odin αλλα σε αυτο το προγραμμα δεν μου βρισκει την θυρα com ωστε να κανω συνδεση και να προχωρήσω.....ενω σε αλλα προγραμματα την βλεπει κανονικα.Το θεμα ειναι γιατι??
    Λενε οτι για να το δει το Odin την συσκευη πρεπει:

    "To put or boot your Samsung device in Download/Odin mode, turn off your phone completely, press an hold the Power, Home, and Volume down buttons ( newer devices, press the Volume Down + Bixby + Power) button together until you see the warning notification on your screen."

    Σε εμενα οι συνδιασμοι των κουμπιων οπως ειπα δεν λειτουργουν,δεν μπαινει σε recovery mode!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη thanasis 1 : 07-07-23 στις 21:46

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.147

    Προεπιλογή

    Φίλε Θανάση,
    τ΄ ότι η συσκευή σου δεν μπαίνει σε λειτουργία επανόρθωσης (recovery mode) οφείλεται κυρίως (κατά 98%) σε θέμα της μπαταρίας της, εκτιμώ.
    Όπως θα διάβασες και στα sites που μιλούν για «recovery» και γράφουν να κλείσεις τη συσκευή, προηγουμένως γράφουν να γίνει έλεγχος της μπαταρίας της, καθόσον τ΄ επίπεδο φόρτισής της παίζει σημαντικό ρόλο κατά τη λειτουργία της «επανόρθωσης».
    Εσύ λοιπόν όλον αυτόν τον καιρό (από τότε που παρουσιάστηκε το πρόβλημα στο τηλ/νο της μητέρας σου εννοώ), έβγαλες τη μπαταρία από τη συσκευή, την μέτρησες - όσον αφορά την τάση στ΄ άκρα της αν είναι πλησίον της αναγραφόμενης στο σώμα της τιμής - κι εφόσον την βρήκες μ΄ απόκλιση προς τα κάτω μεγαλύτερη του 50% την αντικατέστησες;

    Όσον αφορά το F_W Upgrade από τα sites : https://sfirmware.com/downloads-file...926_2rn1spkn6r & https://sfirmware.com/downloads-file/23143/GT-I9195_1_20170407131952_f2kfb6cl9m_fac κατεβαίνουν 5 αρχεία αναβ/σης MDS για
    το κινητό τηλ/νο Samsung Galaxy S4 mini GT-I9195 για την Ελλάδα, που χρήζουν αποσυμπίεσης (τ΄ ένα από το πρώτο site και τ΄
    άλλα τέσσερα από το δεύτερο), αλλά είπαμε η αναβ/ση λογισμικού γίνεται υπό τη προϋπόθεση ότι έχεις καταφέρει να τ΄ «ενεργοποιήσεις».

    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  6. #6

    Μέλος
    Όνομα
    θανασης
    Εγγραφή
    Jul 2010
    Περιοχή
    αθηνα
    Μηνύματα
    272

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε Θανάση,
    τ΄ ότι η συσκευή σου δεν μπαίνει σε λειτουργία επανόρθωσης (recovery mode) οφείλεται κυρίως (κατά 98%) σε θέμα της μπαταρίας της, εκτιμώ.
    Όπως θα διάβασες και στα sites που μιλούν για «recovery» και γράφουν να κλείσεις τη συσκευή, προηγουμένως γράφουν να γίνει έλεγχος της μπαταρίας της, καθόσον τ΄ επίπεδο φόρτισής της παίζει σημαντικό ρόλο κατά τη λειτουργία της «επανόρθωσης».
    Εσύ λοιπόν όλον αυτόν τον καιρό (από τότε που παρουσιάστηκε το πρόβλημα στο τηλ/νο της μητέρας σου εννοώ), έβγαλες τη μπαταρία από τη συσκευή, την μέτρησες - όσον αφορά την τάση στ΄ άκρα της αν είναι πλησίον της αναγραφόμενης στο σώμα της τιμής - κι εφόσον την βρήκες μ΄ απόκλιση προς τα κάτω μεγαλύτερη του 50% την αντικατέστησες;

    Όσον αφορά το F_W Upgrade από τα sites : https://sfirmware.com/downloads-file...926_2rn1spkn6r & https://sfirmware.com/downloads-file/23143/GT-I9195_1_20170407131952_f2kfb6cl9m_fac κατεβαίνουν 5 αρχεία αναβ/σης MDS για
    το κινητό τηλ/νο Samsung Galaxy S4 mini GT-I9195 για την Ελλάδα, που χρήζουν αποσυμπίεσης (τ΄ ένα από το πρώτο site και τ΄
    άλλα τέσσερα από το δεύτερο), αλλά είπαμε η αναβ/ση λογισμικού γίνεται υπό τη προϋπόθεση ότι έχεις καταφέρει να τ΄ «ενεργοποιήσεις».

    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης
    Καλημέρα,δεν νομιζω να έχει να κανει με το ποσο φορτισμενη ειναι η μπαταρια γιατι σε αλλο κινητο δοκιμασα να μπω σε recovery mode με 45% και μπηκε,παρολα αυτα την φορτησα φουλ και δοκιμασα αλλα και παλι δεν μπαινει σε recovery mode.Ειναι τελειως νεκρο απλα αν το συνδεσεις στο pc βγαζει "qualcomm hs-usb qdloader 9008",τιποτα αλλο δεν λειτουργει!
    Αν δεν μπει σε recovery mode δεν εχω καποια αλλη επιλογη ωστε να το ανοιξω??

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    παναγιωτης
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    καλλιθεα
    Μηνύματα
    884

    Προεπιλογή

    Πολυ πιθανων ειναι να εχει hardware προβλημα οποτε οτι και να κανεις με software λυσεις να μην γινεται τιποτα
    Για να μαθεις τι εχει πραγματικα ακι αν μπορει να επανελθει με καποιο τροπο ειναι να το πας σε καποιο καταστημα επισκευων η σε εξουσιοδοτημενο σερβις

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κινητό Τηλέφωνο] smartphone SAMSUNG GALAXY CORE GT-I8260
    από DGeorge στο forum Τηλέφωνα & GPS
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-08-18, 18:12
  2. [Κινητό Τηλέφωνο] Smartphone ΔΕΝ ΑΝΑΒΕΙ
    από BILLYgr στο forum Τηλέφωνα & GPS
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-05-18, 19:48
  3. ΕΛΕΓΧΟΣ PLC LOGO SIEMENS 7 ΜΕ SMARTPHONE
    από tantonakis στο forum Ηλεκτρολογικά
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-05-15, 11:26
  4. [Κινητό Τηλέφωνο] Πρόβλημα με touch screen σε smartphone
    από limas στο forum Τηλέφωνα & GPS
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-05-15, 19:54
  5. [Sony PSP] PSP BRICK
    από duvdev στο forum Παιχνιδομηχανή
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-11-14, 15:06

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας