Φίλε Αντώνη,
επειδή δεν έχουμε εικόνα του μηχανισμού κίνησης, καλό είναι ν΄ ανεβάσεις photos της πλακέτας,
ευκρινείς, και του επάνω και του κάτω μέρους της.
Τώρα σίγουρα πρέπει ν΄ ελεγχθεί κι η καλή λειτουργία των 2 τυλιγμάτων του μοτέρ κι αυτό γίνεται εκτός από
τη μέτρηση τάσεων στα καλώδια που καταλήγουν στη πλακέτα - και γι΄ αποφυγή βραχυκυκλωμάτων κυρίως, -
να διακόψεις την ηλεκτρική παροχή κι αποσυνδέοντας τα 3 καλώδια του μοτέρ από τον connector της πλακέτας,
να μετρήσεις ωμομετρικά αυτά ανά δύο(2)
Σε περίπτωση που βρεις διαφορά σ΄ Ohms μεταξύ των δύο (2) τυλιγμάτων του μοτέρ σημαίνει ότι αυτό είναι
χαλασμένο ως προς τ΄ ένα τύλιγμα και χρήζει επανατύλιξης - πράγμα δύσκολο να συμβεί καθόσον ελλείπουν τέτοια
εργαστήρια, τουλάχιστον στην Αττική απ΄ ότι γνωρίζω, χωρίς να ΄μαι απόλυτα βέβαιος - κι άρα απομένει η αγορά,
ενός νέου ταυτόσημων ηλεκτρικών στοιχείων αλλά και διαστάσεων, μοτέρ.

Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης