Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Αντώνης
    Εγγραφή
    Feb 2008
    Μηνύματα
    57

    Προεπιλογή

    Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Ο πυκνωτής εκκίνησης δεν ήταν το πρόβλημα τελικά οπότε μάλλον κάτι στην πλακέτα.

    Το ρελέ το σκεφτόμουν και γώ, αλλά θα έκανε τέτοια συμπεριφορά? Δίνει να κινηθεί, αλλά δεν έχει δύναμη. Απο οτι καταλαβαίνω έχει κάποιον έλεγχο ταχύτητας με κάποιο θυρίστορ ή τράιακ. Το ερώτημα είναι δεν θα είχε το ίδιο κύκλωμα ελέγχου και για τις δύο κατευθύνσεις?

    Εμφανησιακά η πλακέτα δεν εχει κατι εμφανώς καμμένο, έριξα ενα γρήγορο καθαρισματάκι σε κάποια ελαφριά σημάδια οξείδωσης που είχε αλλα δεν άλλαξε κάτι.

  2. #2
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.693

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από darthtony Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο οτι καταλαβαίνω έχει κάποιον έλεγχο ταχύτητας με κάποιο θυρίστορ ή τράιακ. Το ερώτημα είναι δεν θα είχε το ίδιο κύκλωμα ελέγχου και για τις δύο κατευθύνσεις?
    Δεν εχει κανενα ελεγχο ταχυτητας ουτε τραιακ..
    Δυο ρελε ειναι που δινουν ταση στο αναλογο τυλιγμα για να ανοιξει η να κλεισει.
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2016
    Περιοχή
    PERISTERI ATTIKIS
    Μηνύματα
    2.180

    Προεπιλογή

    Φίλε Αντώνη,
    επειδή δεν έχουμε εικόνα του μηχανισμού κίνησης, καλό είναι ν΄ ανεβάσεις photos της πλακέτας,
    ευκρινείς, και του επάνω και του κάτω μέρους της.
    Τώρα σίγουρα πρέπει ν΄ ελεγχθεί κι η καλή λειτουργία των 2 τυλιγμάτων του μοτέρ κι αυτό γίνεται εκτός από
    τη μέτρηση τάσεων στα καλώδια που καταλήγουν στη πλακέτα - και γι΄ αποφυγή βραχυκυκλωμάτων κυρίως, -
    να διακόψεις την ηλεκτρική παροχή κι αποσυνδέοντας τα 3 καλώδια του μοτέρ από τον connector της πλακέτας,
    να μετρήσεις ωμομετρικά αυτά ανά δύο(2)
    Σε περίπτωση που βρεις διαφορά σ΄ Ohms μεταξύ των δύο (2) τυλιγμάτων του μοτέρ σημαίνει ότι αυτό είναι
    χαλασμένο ως προς τ΄ ένα τύλιγμα και χρήζει επανατύλιξης - πράγμα δύσκολο να συμβεί καθόσον ελλείπουν τέτοια
    εργαστήρια, τουλάχιστον στην Αττική απ΄ ότι γνωρίζω, χωρίς να ΄μαι απόλυτα βέβαιος - κι άρα απομένει η αγορά,
    ενός νέου ταυτόσημων ηλεκτρικών στοιχείων αλλά και διαστάσεων, μοτέρ.

    Φιλικά.
    Δημήτρης Καρούσης

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Χρήστος
    Εγγραφή
    Dec 2004
    Περιοχή
    Πάτρα, Αχαία
    Μηνύματα
    898

    Προεπιλογή

    κατι μου λεει οτι το μοτερ εχει προβλημα. πιθανον καμμενο τυλιγμα. ειδικα εαν ειναι πολλων ετων. αλλαξα προσφατα σε γκαραζοπορτα που κατεβαινει απο πανω προς τα κατω. καθετα δηλαδη. κοστος εδω στην πατρα 250€ ολα.

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-06-20, 03:12
  2. Δεν κατεβαίνει η γκαραζόπορτα
    από ira στο forum Υπόλοιπα
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-01-16, 14:32
  3. [Φορητός Η/Υ] λαπτοπ ! κλεινει μονο του
    από petroglis στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-12-15, 14:03
  4. [Φορητός Η/Υ] Toshiba A200-23w PSAE6E κλεινει μονο του
    από georgezaf στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-08-15, 20:40
  5. [AEG] πλυντηριο πιατων AEG δε κλεινει η πορτα
    από loveimmigrant στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-01-13, 19:33

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας