Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
Παναγιώτη καλημέρα.
Να φανταστώ ότι η TV σου είναι συνδεδεμένη ενσύρματα ή ασύρματα με κάποιο ROUTER για να ΄σαι συνδεδεμένος στο Διαδίκτυο.
Καλημέρα.
Ασύρματα, με WiFi, συνδέεται με το ρούτερ.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχεις κάνει reset στο ROUTER με σύγχρονη αποσύνδεση / επανασύνδεση καλωδίων RJ45 ή διαγραφή / επανεγγραφή Wi-Fi σύνδεσης;
Τα 'χω κάνει αυτά εκτός από αποσύνδεση / επανασύνδεση καλωδίων.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχεις καλέσει το SERVICE SUPPORT του παρόχου σου να ρωτήσεις για τη κατ/ση του ADSL δικτύου σου;
Όχι, αφού οι υπόλοιπες συσκευές που συνδέονται στο ίντερνετ λειτουργούν μια χαρά.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
Είναι κι αυτές κάποιες προληπτικές ενέργειες αν κι απ΄ ότι θυμάμαι τα προϊόντα HITACHI ίδιαίτερα εκείνα που κατασκευάζονται στην Αγγλία
είναι δύσκολα όσον αφορά και την επισκευή τους και τα λογισμικά τους.
Η δικιά μου είναι made in Turkey.

Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Di*Ca_Electronic Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν γράφεις με ποιό λογισμικό έκανες UPDATE.
Μήπως αυτό σου δημιούργησε το πρόβλημα;
V.0.69.12.1
Όχι, το πρόβλημα προϋπήρχε του UPDATE. Γι αυτό κι έκανα update.
Καλές γιορτές!