Παναγιώτη καλημέρα.
Να φανταστώ ότι η TV σου είναι συνδεδεμένη ενσύρματα ή ασύρματα με κάποιο ROUTER για να ΄σαι συνδεδεμένος στο Διαδίκτυο.
Έχεις κάνει reset στο ROUTER με σύγχρονη αποσύνδεση / επανασύνδεση καλωδίων RJ45 ή διαγραφή / επανεγγραφή Wi-Fi σύνδεσης;
Έχεις καλέσει το SERVICE SUPPORT του παρόχου σου να ρωτήσεις για τη κατ/ση του ADSL δικτύου σου;
Είναι κι αυτές κάποιες προληπτικές ενέργειες αν κι απ΄ ότι θυμάμαι τα προϊόντα HITACHI ίδιαίτερα εκείνα που κατασκευάζονται στην Αγγλία
είναι δύσκολα όσον αφορά και την επισκευή τους και τα λογισμικά τους.
Δεν γράφεις με ποιό λογισμικό έκανες UPDATE.
Μήπως αυτό σου δημιούργησε το πρόβλημα;
Ήταν καλή η κίνησή σου γι΄ ΕΞ ΑΡΧΗΣ " πρώτη εγκατ/ση ".
Ελπίζω ότι θα βρεις άκρη.
Εύχομαι καλές εορτές.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης