Συνονόματε,
εφόσον το δίκτυο ύδρευσης της περιοχής σου έχει κανονική πίεση στη μεταφορά ύδατος, δεν διαθέτεις, ή εφόσον υπάρχει, έχεις ελέγξει την
καλή πίεση εξόδου νερού του AQUASTOP, ή είναι βουλωμένοι οι φυσητήρες εκτόξευσης νερού του πλυντηρίου σου ή ακόμα η αντλία του
υπολειτουργεί και χρήζει αντικατ/σης.

Πληροφορίες για τη βλάβη σου μπορείς να πάρεις και από το SERVICE της εταιρείας "PITSOS" στο τηλ/νο 2104277700 Δευ. - Παρ. 08:00 - 18:00,
εφόσον αναφέρεις τ΄ ENR της συσκευής σου ( https://www.pitsos.gr/supportdetail/product/DRS5505/04 ).

Δεν γράφεις αν σου βγάζει στο Display κάποια ένδειξη " ERROR " κι αν το πρόβλημα εμφανίζεται σ΄ όλα τα προγράμματα πλύσης.
Φιλικά.
Δημήτρης Καρούσης