τα direct drive της lg αν εχει νερο μεσα απο θεμα φιλτρου η αντλιας δεν ανεβαζουν ποτε στροφες για στιψιμο.
τα direct drive της lg αν εχει νερο μεσα απο θεμα φιλτρου η αντλιας δεν ανεβαζουν ποτε στροφες για στιψιμο.
Έχει ήδη πει στο #22 ότι δεν είναι direct drive
δεν ειναι παιδια ,και δεν κραταει νερο μεσα
βλεπω πολυ μεγλη κινηση του καδου καθως εχω βγαλει το ανω καπακι ,η κινηση γινεται προς τα επανω και τοτε κοβει ταχυτητα μετα προσπαθει παλι μενει για αρκετα λεπτα στα τελευταια 4 λεπτα και οταν αποφασισει τοτε στιβει
δεν ξερω οπως εγραψα και ποιο πανω αν φταινε τα αμορτισερ ,λεω να τα αλλαξω για δοκιμη αλλωστε ειναι φτηνα
μετα απο αυτο παει για φουντο
Επειδή έχεις μια ανησυχία μήπως ούτε με την αλλαγή των αμορτισέρ πετύχει , θα δοκίμαζα προσεκτικά το παρακάτω πείραμα και μόνο για επιβεβαίωση.
https://www.youtube.com/watch?v=r4IOxdK3s3M
Τοποθετεί προσωρινά σφιγκτήρες με αποτέλεσμα να "σκληρύνουν" τα αμορτισέρ (κατά την γνώμη μου είναι κάπως αβάσιμο ότι αυτό με τον σφιγκτήρα θα έχεις σφίξει ισομερές σε όλα τα αμορτισέρ ) , αλλά μπορεί να οδηγήσει σε κάποια πιο σίγουρα συμπεράσματα .
Στους σχολιασμούς του παραπάνω βίντεο κάποιοι είπαν ότι πέτυχε το πείραμα αλλά για μερικές πλύσεις .
να ενημερωσω οτι εγινε η αλλαγη αμορτισερ αλλα παλι δεν ξειναει το στυψιμο των ρουχων
η αντλια λειτουργει ακουγεται και βγαζει τα νερα αλλα το μοτερ παει να δωσει στροφες και κοβει η δεν δινει καθολου και συνεχιζει να κανει τις γνωστες κινησεις πλησης των πλυντηρίων
εννοειτε οτι οταν το κανει αυτο δεν προχωραει ο χρονος πλυσης
εχετε καμια ιδεα η το στελνω στον αγυριστο;