επισκευάζεται και πως ή αλλάζει το μοτέρ; αυτός που έκανε την τοποθέτηση πριν δέκα χρόνια έχει κλείσει
δες καπιον αλουμινα της περιοχης σου αλλα πριν αν πιανουν λιγο τα χερια σου δες καπια βιντεο δεν ειναι δυσκολο να το λυσεις (τα ιδια εκανε και σε μενα αφου το ελυσα και του εριξα wd40 μεχρι στιγμης ολα καλα) δες εδω https://www.youtube.com/watch?v=4gn5Ig53Hg4 και εδω https://www.youtube.com/watch?v=uDwLmoUI6GY ελπιζω να βοηθησα
Εγώ είχα το ίδιο πρόβλημα στο δικό μου, έχανε το ροδάκι την ρύθμιση για τους τερματικούς. Διορθώθηκε με τοπική επέμβαση και ένα μικρό τσέρκι συρμάτινο. Το κάθε μοτέρ είναι διαφορετικό.Θέλει να απομονώσεις το ρολό από το μοτέρ, να μαρκάρης τα δύο του άκρα και να λειτουργήσεις το μοτέρ μερικές φορές και να το αφήσεις να σταματήσει μόνο του. Μόνο έτσι μπορείς να παρακολουθήσεις τον κύκλο λειτουργίας του μοτέρ.
Ατάκα 1η.......Οχι ...Οχι .....Απλά το άνοιξα μήπως έφυγε κανένα καλωδιάκι.
Ατάκα 2η....... Οχι ... Οχι ....Απλά το άνοιξα μήπως είχε καεί κάποια ασφάλεια.
Λοιπόν η επιχείρηση έγινε και μάλλον πέτυχε. Δεν έβρισκα κατσαβίδι για τις τετράγωνες βίδες οπότε πήρα ένα σταυροκατσάβιδο και το έκανα στον τροχό τετράγωνο. Δεν είχα ξαναανοίξει παντζούρι και με δυσκόλεψε λίγο αλλά στο τέλος λύθηκε και βγήκε το μοτέρ. Η ροδέλα που ρυθμίζει τα στοπ αποτελείται από δυο μέρη το ένα μέσα στο άλλο και είναι από πλαστικό. Αυτά πρέπει να ενώνονται αλλά στο δικό μου δεν ταιριάζανε. Το εσωτερικό εχει προεξοχές το εξωτερικό εσοχές αλλά δεν ταιριάζουν οπότε γύριζαν ξεχωριστά. Αυτό που έκανα είναι ότι εφτιαξα με ένα μαχαίρι στο εξωτερικό κομμάτι εσοχές για να κουμπώσει στο εσωτερικό και τρείς μέρες τώρα λειτουργεί κανονικά. Μάλλον ο μάστορας πριν δέκα χρόνια έβαλε λάθος κομμάτι το πίεσε και δούλευε αλλά με τον καιρό το πλαστικό χαλάρωσε και άρχισε να ολισθαίνει. Επειδή δεν ήμουν σίγουρος ότι αυτό ήταν το πρόβλημα το έκανα έτσι, διαφορετικά θα τα είχα ενώσει μόνιμα.
ευχαριστώ την κοινότητα για τη βοήθεια.