Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 9 από 9

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Δ
    Εγγραφή
    May 2010
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή

    καλημέρα,
    η αντίσταση αλλάχτηκε, είχε "κοπεί" ακριβώς στο πρεσσάρισμα του ακροδέκτη με το στοιχείο.
    το πλύσιμο με τη σόδα έγινε και ήδη στον αφρό φαινόταν το πλήθος από τα κομματάκια απ το κατακάθι που έσπαγε (!!!).

    όλα καλά, καλή συνέχεια
    ευχαριστώ
    Δημήτρης

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον demkat1 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    mikemtb73 (13-12-21)

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-12-20, 11:58
  2. Αντλία νερού GRUNDFOS, ανάβει το λαμπάκι έλειψης νερού.
    από κιμετ στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-07-19, 21:22
  3. Ψυγείο General Electric με πρόβλημα στη βαλβίδα νερού.
    από radiodj105 στο forum Υδραυλικά & Θέρμανση
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-05-19, 23:45
  4. [Κλιματιστικό LG] ανοιγοκλείνει ο συμπιεστής
    από captaingr στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-06-17, 01:30
  5. Η τηλεόραση ανοιγοκλείνει μόνη της.......
    από passer07 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-02-10, 15:55

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας