καλημέρα,
η αντίσταση αλλάχτηκε, είχε "κοπεί" ακριβώς στο πρεσσάρισμα του ακροδέκτη με το στοιχείο.
το πλύσιμο με τη σόδα έγινε και ήδη στον αφρό φαινόταν το πλήθος από τα κομματάκια απ το κατακάθι που έσπαγε (!!!).
όλα καλά, καλή συνέχεια
ευχαριστώ
Δημήτρης




Απάντηση με παράθεση